by
29 Comments
Loading Twitter Embed....
Over the weekend, Cam Newton was caught on video in a brawl at an Atlanta school over the weekend. Now new details of the scrap are making the rounds...
quote:

TJ and Steph Brown -- coaches for Top Shelf Performance, where Cam used to help out -- shared their side of the scrap on Monday ... and they insist the former Panthers superstar is to blame for the ugly scene.

"It just should never have gotten to that," TJ told Fox News Digital ... adding Cam had been jawing at him throughout the weekend and demanded they place a wager on their game.

"Cam jumps out of his car and yells, 'Hey, all that sorry s*** ain't gonna work today. What we betting today? What we betting?'" TJ continued. "I'm like, 'I ain't betting you, bro. I already beat you three, four times. You got to beat me first.' He like, ‘What we betting? I got plenty of money. I ain't ever running out of money.' That’s when I told him, 'That's your problem. All you care about is money. You think money is everything. You can't buy me.' And I walk off."

TJ claims just three minutes into their matchup, Cam continued to taunt his old colleagues ... saying, "'Hey, I know that play. That's my stuff. I taught y'all everything y'all know. I'm y'all daddy. I made y'all. I’m the reason for everything y'all got going on.'"

When the coaches confronted the former NFL MVP, TJ said Cam grabbed Steph ... which led him to react by throwing a punch.
Filed Under: NFL

Comments

29 Comments
user avatar
ImBatman1 month
Who tf was filming it? Damn, couldn't tell if Scam Newton was getting his azz kick or not.
user avatar
cbree881 month
Everyone appears to be at fault in my opinion. Any of them could have ignored the smack talk and diffused the situation at any time.

Also, Cam Newton is still a scumbag. Nothing has changed
user avatar
Dandy Chiggins1 month
Can’t ignore people AND keep it real.
How can you ignore someon and teach them that “they got the wrong one” at the same time?
user avatar
lsudave11 month
Imagine letting a dude dressed as Professor MacGonigall piss you off enough to the point that you try to fight him in front of a bunch of kids. Or better yet imagine dressing as Professor MacGonigall and going to talk shite to people.
user avatar
BowDownToLSU1 month
Good ole Side Show Bob at it again
user avatar
Rex Feral1 month
Is there an english translation for that?
user avatar
mcspufftiger71 month
Did Cam call them game managers? LOL
user avatar
Nole Man1 month
Whatever happened to 1 V 1?
user avatar
EulerRules1 month
Cam starting a fight? The "guy" who was afraid to jump on his own fumble down 6 points with 4 minutes left in a Super Bowl? When did he develop this "manliness"?
user avatar
ChatGPT of LA1 month
Are any of those men not black?
Who cares who's fault!? Grown arse men betting, arguing, and fighting IN FRONT OF CHILDREN, over the games of teen flag football players. How embarrassing!
Cam is not and never will be a role model for anyone. He's cheated since his teens
user avatar
ksdolfan1 month
"I got plenty of money. I ain't ever running out of money." Can we revisit this in a few years, because this is the mentality that actually makes you runout of money.
user avatar
ALhunter1 month
Right because generally speaking these 7on7 leagues are free of trash talk and extremely sportsmanlike. More like a golf course or a country club tennis match vibe.

Grown men fighting in front of the players they're supposed to be leading and mentoring.
user avatar
TouchdownTony1 month
Nothing was ever worse than watching a POS like this win a national championship.
user avatar
BoostedRooster1 month
If someone sues Cam over this, please make it for $180k
user avatar
WboroTiger911 month
Cam talking trash? cmon now
user avatar
CanebreakCajun1 month
I know Cam took some shocks, but he may be in
Antonio Brown territory soon.
user avatar
TigerMonkey1 month
Cam Newton is such a bitch. Loved watching him lose that Super Bowl.
user avatar
Ole Tennessee1 month
Da blaxx. Act like children. Horrible culture.
user avatar
jjv00041 month
let me guess. you claim to be Christian.
user avatar
DoubleDown1 month
I must admit, I did not have Cam Newton wearing a wicked witch of the west hat, getting in a fight with 3 other dudes at a mentoring program on my bingo card.
user avatar
goatmilker1 month
And not once losing his bonnet.
user avatar
tide061 month
So three black dudes talked rec league level smack over a HS flag football game, decided they had been disrespected and got into a massive brawl in front of the kids they were supposed to be “mentoring”?

Am I missing anything?
user avatar
caliegeaux1 month
When the coaches confronted the former NFL MVP, TJ said Cam set his purse down, lifted his skirt, kicked off his high heels and then grabbed Steph ... which led him to react by throwing a punch.
user avatar
AtlantaLSUfan1 month
Actually on this day he was wearing a pointed wizard hat.
user avatar
yallgood1 month
You win!
user avatar
ImBatman1 month
But still set his purse down, lifted his skirt and kicked off his high heels.
Popular Stories