Matt Bush-USA TODAY Sports
LSU sophomore wide receiver Jazz Ferguson has been suspended indefinitely for violating team rules and will not play Saturday vs. Alabama.

Head coach Ed Orgeron announced the news during his post-practice press conference on Thursday.



Filed Under: LSU Football

Comments

23 Comments
What did he do to be suspended indefinitely. I hope some answers are coming soon.
Reply53 months
Furk
Reply53 months
Whatever simple read the rules follow the rules Must be able to read & comprehend the rules
Reply53 months
Gotta pay the piper. Time to grow up.
Reply53 months
transfer coming soon
Reply53 months
I hope Jazz can rejoin the team ASAP. Got to support the local talent. He is young and more than deserving of a 2nd chance.
Reply53 months
chesty
1231
Knowing Jazz personally, you guys can eat a dick. He fricked up and is taking his punishment. Let me know when y'all get a scholly at a D1 FB program as a WR.. scrubs
Reply53 months
I agree with you. But who is y'all? You shouldn't generalize
53 months
Did you get a D1 FB program scholly?
53 months
You are obviously replying to HuRRiCaNe MiLeS. So why dont so address himm instead of saying you guys?
53 months
O is laying down the law. Bodes well for the future.
Reply53 months
People want shite handed down to them. Earning your shite is too hard. Life must be so hard to get a free education and get a shot at millions. Why even waste your time? Mcdonalds is always hiring.
Reply53 months
You really sound defeated in life. Jazz is 18 so I doubt his life is a watse. But you are probably a middle aged winner or not.
53 months
He gets suspended and your assumption is that he wants things handed to him. Then you follow up with an ignorant comment by saying McDonald's is always hiring? Why even speak on something without knowing any details.
53 months
Yeah no one ever makes mistakes at his age, keep tooting you're own horn douche
53 months
It's unfortunate that 'team rules' don't align with student rules.
Reply53 months
Why. Why you gotta be a f**k boy. Follow the damn rules.
Reply53 months
Team rules aren't that hard to follow. Wtf bro....
Reply53 months
Popular Stories
comments10

Missouri Transfer Xavier Pinson Has Committed To LSU

Pinson is a 6' 2" guard from Chicago.
comments7
logoFollow TigerDroppings for LSU Football News
Follow us on Twitter, Facebook and Instagram to get the latest updates on LSU Football and Recruiting.

FacebookTwitterInstagram