Favorite team:Texas A&M 
Location:THE ALAMO CITY
Biography:A horrifying homeschool/Aggy amalgamation
Interests:Sports. Duh.
Occupation:Boring stuff. Don't worry about it.
Number of Posts:107409
Registered on:12/1/2010
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: 11/20 NBA Thread. - TbirdSpur2010
[quote]Everything*[/quote] *except Manu Ginobili :nana:...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: In Africa, while people are protesting how African-Americans are being treated in America, - TbirdSpur2010
[quote]it is okay for whites because they deal in the confines of their homes. Got it.[/quote] Even you know you're being disingenuous right now :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Christmas in New Braunfels - TbirdSpur2010
It's too cold for Schlitterbahn, but Sea World San Antonio is starting their Christmas theme this week. Also the Riverwalk is decked out this time of year. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Why do we (as a society) destroy stadiums? - TbirdSpur2010
[quote]The Roman Coliseum [/quote] They ain't even SEC....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: This Tyrod Taylor thing has exposed a lot of people as racist. - TbirdSpur2010
[quote]the_watcher[/quote] Shut this thread down already. We can all go home....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Head Coaching Search Thread - TbirdSpur2010
[quote]Jimbo might be the only coach we could realistically get that’s a clear upgrade over Sumlin in the recruiting department [/quote] That combined with his resume should easily make him the frontrunner. ...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Tucker SEC Def POW - TbirdSpur2010
He was simply magnificent :bow: Next Armani Watts tbh....
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: In Africa, while people are protesting how African-Americans are being treated in America, - TbirdSpur2010
[quote]wouldn't it be "less recourse" and not "recourses?" [/quote] I'd have phrased it as "little recourse," probably :cheers: [quote]Oh and I found an awesome word to use in a post @ you to see if you'd be impressed.  then I forgot it. [/quote] :lol: So...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: In Africa, while people are protesting how African-Americans are being treated in America, - TbirdSpur2010
[quote]in no way, shape, or form do I think it's important to understand so that white people can then turn around and say, "see!!! Y'all did/do it too so what our ancestors did wasn't all that bad!" <---- I'm sure plenty white folks think that way. [/quote] Yeah, you're always going to have idio...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: In Africa, while people are protesting how African-Americans are being treated in America, - TbirdSpur2010
[quote]I meant resources, not recourse. Tbird will be ashamed of my spelling [/quote] I was just going to lay that at the feet of an evil autocorrect overlord :lol: Almost the same meaning either way the way you used it though, tbh....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: In Africa, while people are protesting how African-Americans are being treated in America, - TbirdSpur2010
[quote]Not seeing much statistics here[/quote] In Monty's defense, you have to take some stats classes to get a business degree at most schools. At least I had to at A&M....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: In Africa, while people are protesting how African-Americans are being treated in America, - TbirdSpur2010
[quote] think it would REALLY help moving forward if people understood that slavery and racism aren't just a white person thing. [/quote] You would not BELIEVE the number of otherwise educated minorities I've debated over the past couple years who honestly believe slavery and racist behavior ar...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Phone Etiquette - TbirdSpur2010
[quote]Since you opened this thread, a gift... [/quote] Blessings upon you and your house, OP....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Brooklyn College doesn’t want police using campus bathrooms - TbirdSpur2010
[quote]Who does the University call[/quote] [img]https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41nSRUAKcUL._SY300_.jpg[/img]...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: My son has chosen Texas A&M to pursue his engineering undergrad - TbirdSpur2010
[quote]I act like a delusional idiot around outsiders occasionsally just to fulfill the stereotype [/quote] Gots t'give the people what they want every now and then :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: My son has chosen Texas A&M to pursue his engineering undergrad - TbirdSpur2010
[quote]Why the hate?[/quote] I think our yearly loss to y'all is scheduled for this week :lol: ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: My son has chosen Texas A&M to pursue his engineering undergrad - TbirdSpur2010
[quote]generally they're pretty decent people, individually, you get a group of them together and they're nauseating [/quote] We are pack animals. Separating us is the only way to keep us docile :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: My son has chosen Texas A&M to pursue his engineering undergrad - TbirdSpur2010
[quote]people from A&M are generally insufferable. [/quote] :pimp: Upvoted...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: If rich people don’t pay taxes now, why would we be so against tax cuts? - TbirdSpur2010
[quote]tax cuts are rarely just an equal, across the board reduction in the tax rate.[/quote] Never said they were. My point is actually that that won't be the case more often than not. [quote]Obviously those that pay a higher tax bill will see a larger dollar value cut. [/quote] And that ...
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)