Favorite team:Chicago Cubs 
Location:Lake Bluff IL
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:1826
Registered on:4/15/2016
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Vanderbilt 78 @ LSU 88 Final - SECN - chitiger91
These vandy douchers are pissing me off, just jacking up 3s and it’s working. Fml...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Dolphins place franchise tag on Jarvis Landry - chitiger91
Oh comon troll He had 987 and he had 9 tds he’s a great wideout ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (3)
re: Dolphins place franchise tag on Jarvis Landry - chitiger91
Almost 17 mil for this year ain’t too bad tho....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (3)
re: Nothing says SEC like "This way to Illinois" - chitiger91
Technically if I was making the trip I’d be going south :cheers:...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Has your team ever been beaten by Notre Dame in football, basketball, & baseball - chitiger91
If any school lacks ammo to shitalk LSU I think Faggy has to be #1 on that list. B-ball was supposed to be fags claim to fame and then Tremont Waters happened, more faggy tears. Your soft athletic department is only outmatched by the poor trolling your fan base attempts on here :lol:. Edited bef...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: So LSU’s gonna pretty much suck in all ‘major’ sports this year - chitiger91
Gymnastics school bro get with the program....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Do you buy girl scout cookies? - chitiger91
Tagalongs are amazing ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Article on Sopsher including direct quotes from his coach at Amite - chitiger91
He’s gonna be a murderer over there in loosa. Kids got skills. Saban ain’t loosing this one. ...
Posted on LSU Recruiting
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Chris Landry on LSU - chitiger91
:lol: nice point loser, way to refute my argument. You can’t keep the same ppl around and expect things to change. Simple as that....
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Chris Landry on LSU - chitiger91
It’s obvious Raymond is gonna flee the scene as fast as possible. Olleeva is on borrowed time and I feel as tho to stop this dumpster fire you have to clean house. All of the decision makers in the athletic department are to blame for the joke that’s LSU athletics. Nothing will change unless the hea...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Brewers require Wisconsin residency for home games against Cubs in presale. - chitiger91
Miller is awesome, almost as cool as wrigley, nicer stadium by far but nothing beats gameday in wrigley ville. I think the main diffeeence between wrigley and miller is ones got a bunch of space (miller) which makes going to a game in a large group very enjoyable, not to mention tailgating is allowe...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Chicago Cubs 2018 Spring Training Thread - chitiger91
We spent on what we had too. From joe and theos optimism about the shape the fielders are in I’m fairly confident a lot of guys are going to have a bounce back season. If they do I like our chances. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Chicago Cubs 2018 Spring Training Thread - chitiger91
Gotta love all the cardtards coming in this thread and downvoting, here’s to another run at the NL Central crown :cheers:. Let’s win back to back div crowns and put the cards out of their misery again, I’ll be happy if that’s all we can accomplish this year. Obviously I want a W.S title but t...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: 2018 MLB bold predictions - chitiger91
He said bold not downright idiotic :lol:...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Who is your favorite player from another SEC team? (any sport) - chitiger91
The one year AD was at Kentucky, dude was an animal. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LSU Baseball Gameday! Getting ready for a 4th season of BPB - chitiger91
Cheer ur the bomb on the game threads. Thanks for helping me keep up with our tigers on the diamond!!!! :geauxtigers:...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Y'all know Coach Raymond is about to be gone, right? - chitiger91
Honestly I could care less, the way this ships headed he’ll be gone one way or another ...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Multitude of Mattress Stores Inspires Strange Conspiracy Theory - chitiger91
Man I’ve been saying this for years, can’t wait until those sleep bandits are caught ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Do you get hungover from weed? - chitiger91
when I get nice and baked before bed I’m def more groggy and it takes a bit longer to get up and at it but that’s about it rest of day I’m completely normal. Unlike an alcohol hangover lol...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)