Favorite team:Georgia 
Location:
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:723
Registered on:7/4/2017
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Outstanding female vocalists - Faceplant
That Jess greenberg chick on youtube has all the range I need in a woman ...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Wanna contribute enough to buy 1st time season Tix this year?... - Faceplant
To each his own but I watch games in an eames chair I had upholstered in koala pelt. so choice. I ate two levitra before the oklahoma game and watched in it nude because more life, right? had to think hard about chelsea clinton squatting on the hood of my jeep putting a tampon in to make my shite go...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Wanna contribute enough to buy 1st time season Tix this year?... - Faceplant
[quote]a leather Lay-Z-Boy[/quote] Unbearably gauche ...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Grimes is dating Elon Musk - Faceplant
[quote]Claire Boucher is adorable and cool AF[/quote] Oh ive been low key crushing on her for a while now. Idk why some guys are saying shes nasty but whateva I read a story a good while back about her and a guy she was dating before fixing up some broken down houseboat and living on it. Long ...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Grimes is dating Elon Musk - Faceplant
[quote]Claire Boucher is adorable and cool AF[/quote] Oh ive been low key crushing on her for a while now. Idk why some guys are saying shes nasty but whateva I read a story a good while back about her and a guy she was dating before fixing up some broken down boat and living on it. Long story...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Grimes is dating Elon Musk - Faceplant
I never give two fricks about celebrity dating shit But this made my head swim ...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Music Midtown Lineup Is Here - Faceplant
What a god awful lineup ...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Chino Moreno New Song - Faceplant
That shite is a jam. how the hell does chino still wail like that 25yrs in ...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: What do y’all think of Ye? - Faceplant
Im starting to grasp how damn impressive it is he's pumping out this much music at this high a level for the label ...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: What do y’all think of Ye? - Faceplant
Cudi project is badass ...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Is “four five seconds” the best song Paul McCartney has contributed to? - Faceplant
Nah for real. if that was you dude was one of my fav posters. use to post in tennis threads on msb I think. props if it was you ...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Is “four five seconds” the best song Paul McCartney has contributed to? - Faceplant
Just post the song in one of the next guilty pleasure threads and be done with it. jesus...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: So im getting married - Faceplant
frick no I swore off affluent bitches years ago. honestly my heart belongs to women who thrive in a tip based society. the ones reagan handed us on a silver trickle down platter. They understand the performance/reward dynamic on a canine level which I find extremely arousing. my gf is a step above th...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: So im getting married - Faceplant
Brer rabbit beat the shite out that tar baby just for minding his own business. thats what you need to think about...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: So im getting married - Faceplant
[quote]Aww a man's engagement ring[/quote] Whatever hoe :lol:...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: So im getting married - Faceplant
[quote]He was talking bout red and blacks girl.[/quote] Ahh yes r&b's girl. kind of reminds me of Ice t's wife ...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: So im getting married - Faceplant
Ive posted alot of chicks over the yrs lol I kind of stopped after that one I posted on the OT where girl got my name tattood on her vagina. bitch got on my laptop one night and seen it and went 49 kinds of CRAAAZZZY :lol: :lol:...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: So im getting married - Faceplant
Nah it just looks like it we bought rings down in fernandina one weekend and I just wear it around ...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: What do y’all think of Ye? - Faceplant
So when does kanye start popping up on celebrity death pool lists lol ...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: What do y’all think of Ye? - Faceplant
[quote]though, once again, ASAP Rocky's new one was more enjoyable for me)[/quote] Ima be honest. since you said this the other day ive gone through it again a few times. I had checked it out but kinda shelved it as Long Last pt 2. which was a little too trippy and not that great to me. But that...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (2)