Favorite team:New Orleans Pelicans 
Location:
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:3963
Registered on:9/17/2010
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Packers Fan Is Furious With ESPN's Booger Cart - dualed
Wow thats fricking bull shite....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Can someone recommend a party bus company in BR? - dualed
Need to book one of these next month for a wedding in BR. TIA. :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (6)
re: Louisiana's House of Shock Closed Permanently After 25 Horror Filled Years - dualed
13th Gate makes money hand over fist. I got dragged there last year for a birthday. The line was wrapped behind the block. There was a cop standing there saying yeah itll be at least 1.5 hours from yall are. I said frick this we're leaving :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Where did you baws get your lady's engagement ring and how much did you pay? - dualed
1.5 Ct moissanite from moissaniteco.com. Got the hearts and arrow cut so it looks exactly like a diamond. Only diff it's slightly more radiant, which I don't think is a negative. I wanna say I paid 650 for it. Got the band from a local jewelry store for 2700. So ~3300 said and done. Band has 1 ct wo...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Better bench stash: Brandon Marshall or Ito Smith? - dualed
Never mind, made my mind up. Added Ito and dropped Marshall....
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Better bench stash: Brandon Marshall or Ito Smith? - dualed
12 team standard. Currently holding Marshall on my bench. Other WRs are Tyreek, Diggs, Fitz, Cole, Sutton. RBs are Buga, Yeldon, Conner, Morris, Breida, Jamaal Williams. I kinda feel like I should stash Ito while Freeman is out as the upside play. Whadya think?...
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Does the OT’s favorite Brewery Hate America ? - dualed
His brewery knocks Gnarly Barley out of the water. His sociopolitical views do not :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: WWTOTD: Ex-roommate drama - dualed
Ain't your prob what roommate B did. But I say frick A for leaving all the shite there without y'all knowing....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Any you baws have to work tomorrow? - dualed
Does a one legged duck swim in a circle?...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Big Slice Pizza...who has been? - dualed
Went yesterday. Taste wise it's better than anything else you'll get in that area. Ingredients are nice also. The only negative for me is the dough is too chewy. I expect my brick oven pizza to have a crispy bottom. The edges were charred a bit, but still tasted undercooked. ...
Posted on Food and Drink
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Texas de Brazil - dualed
I've been to Saltgrass in BR twice and I'll say I was thoroughly surprised with how much I liked my steak. More bang for your buck there than other places mentioned here....
Posted on Food and Drink
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: School me on a Drafting and Design 2-year degree - dualed
For reference I should mention I came across this and have zero experience in it. This would be a career change if it came to fruition. But I could just be dreaming at this point, idk :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
School me on a Drafting and Design 2-year degree - dualed
Enough to get a job? What would said job pay? And are said jobs in demand? TIA :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (19)
re: Would you fire an employee purposely clocking in five minutes early? - dualed
Personally IDGAF. Just be happy he's there early....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: tOfficial Better Call Saul S04E01 “Smoke” Thread - dualed
frick Chuck. He was an a-hole of a brother who couldn't stand to see Jimmy claw his way to success. He could go DIAF... wait... :lol:...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Teenager Confronted At Gym For Deadlifting Too Loud - dualed
Sorry sir, I'll gently place this 300 pounds down softly next time....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Four Brothers - dualed
I often say to people "I like the way you do bidness!" and I don't think anyone knows I'm quoting it :lol:...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Anyone interested in a college pick'em ATS? $75 - dualed
Never played pick em on Yahoo. How many do you pick each week? Is it a predetermined set?...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: 12 man standard - dualed
I think people are sleeping on Melvin Gordon. I'm 5th in a 12-man standard. I'm between Gordon and Barkley. AB isn't even on my radar because I don't like the RB talent that falls to me in the second round at my spot whereas I'm comfortable with a WR1 I can grab there....
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Anllela Sagra - NSFW - dualed
:pimp:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)