Favorite team:Navy 
Location:Bannedeville, SC
Biography:
Interests:Definitely not LSU's QB, past or present ... on TD
Occupation:
Number of Posts:22144
Registered on:9/11/2010
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: LSU Police Department adds new explosive-detecting K-9s - navy
"We comin'....and we ain't backi......" BOOM! ...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Saw hDR 4K for the first time yesterday. Man. - navy
Recently saw a 65" at Best Buy for like $1,100. To go up to 75" ... price jumped to $2,200 or so. Seems dumb to pay an extra grand....
Posted on Tech Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: James Woods brings the heat on female dim - navy
[quote]Hell, LSU's Danny Etling admitted that he voted for Hillary.[/quote] What? Oh man ... that really hurts. ...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Advice on which Streaming service is best - navy
Thanks...yeah, reading all the fine print right now. New to all this stuff. Always had the cable/internet/phone bundle ...but nothing like that available now....and I do not wish to have DirectTV satellite....
Posted on Tech Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Advice on which Streaming service is best - navy
Thanks for this thread. Also a new cord cutter. Unfortunately, for some reason, youtubetv is not available in my area. No idea why. So...this PSVue sounds good. To be clear...one does NOT need a PlayStation? How good does your internet need to be? Rural SW LA....
Posted on Tech Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: J’Mar Smith eats yellow snow - navy
J'Mar Smith is named J'Mar....
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Deuce: “Pressure bustes a pipe.” - navy
Lousy broadcast team for a lousy team. ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: LSU could play Bama and UGA twice in one season. - navy
Beat Bama? LOL Yeah, I wish. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: So The Vols Have A Brutal Five Games - navy
UF is their only shot. They will lose the rest. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Awesome Awesome Win; But..... - navy
Burrow's accuracy has got to improve to have a shot come mid-Oct on....
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Ed has done twice in 3 games what Les couldn't anymore - navy
LOL...at those who think Miami was a legit Top 10 win. Now ... today's win is legit AF....
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Credit where credit is due - navy
I give credit to whomever posted the Wonder Woman Tittay thread. ...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: OT - Coming to New Orleans for Alabama/LSU - navy
Note to self: avoid Mid-City Yacht Club. ...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Chicago 23 @ Green Bay 24 Final - NBC - navy
C'mon dude...at least get the fricking ball away....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Chicago 23 @ Green Bay 24 Final - NBC - navy
Matthews...SMH....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: What is Saints Talk’s opinion of the new owner of the team? - navy
Co-Owner. Mike Evans is the other....
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Saints will be fine - navy
Can't stop 3rd and 11....
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Enough with the Kamara wear and tear talk - navy
STFU crappy analyst ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Some folks choose not to take a knee. - navy
[link=(https://navysports.com/news/2018/9/7/dr-calvin-huey-the-first-african-american-football-player-at-the-naval-academy-passes-away-at-the-age-of-75.aspx)]RIP Dr. Calvin Huey, 1st Black USNA football player[/link] [quote] Dr. Calvin Huey, who was the first African-American football player at th...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: What will be Bookers' nickname? - navy
Queer Eye for a Black Guy...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)