Favorite team:LSU 
Location:
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:704
Registered on:5/7/2010
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
Which Baton Rouge golf course will be least wet today (2/8) - Jelleaux
Was planning on playing a round this afternoon and last week LSU was soaking wet so I can’t imagine it’s gotten any better especially with the rain last night. Does Webb or city park have better drainage than LSU? Thanks!...
Posted on Golf Board
Jump to Post - View Topic - Replies (6)
re: Student Looking for 1 NC ticket - Jelleaux
I'm picturing you're probably similar to this guy [img]https://media3.giphy.com/media/TLB9oPgB05N6g/giphy.gif[/img]...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Pick one to sit plox - Jelleaux
.5 ppr guice, lockett, mixon, or ridley. Lockett has been arse the last few weeks, but I'm having a hard time pulling him for whatever reason. TIA :geauxtigers:...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Keeper league: Tyriek Hill or Juju - Jelleaux
I’m in a keeper league draft tonight, Tyriek Hill in the 4th, or Juju in the 6th ? Thanks!...
Jump to Post - View Topic - Replies (4)
Greece and Rome-History trip - Jelleaux
Hey yall, we're about to head to Greece(5 full days) and Rome (3 full days) for a trip thats mostly about history. Any history guys have any input on where we're planning on going and stuff that we MUST see or do, also good food is always appreciated! Athens: 2 full days in the city mueseums and r...
Posted on Travel Board
Jump to Post - View Topic - Replies (5)
Travel/Hotel workout routine - Jelleaux
Hey yall, so I'm gonna be traveling the next month or so, without access to weights or machines or anything like that. I will be doing a lot of hiking, so not worried about cardio or lower body work, but I am wondering if anyone of yall know of an upper body routine that works well when you're short...
Jump to Post - View Topic - Replies (4)
re: I'm thinking about getting into SCUBA diving, - Jelleaux
Do it. Gives you a good excuse to travel to unique places. It's one of my favorite things to do, it's super relaxing but stimulating at the same time....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Tips on gaining mass - Jelleaux
I was stuck around your size but then I started counting my macros. Milk was the biggest reason I made my last gains, went from 185 to 215 with a good bit of fat but now I'm 195 and as strong as I've ever been and around 13% bf . Milk is the best :lol:...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: AFL Premiership Football---FS2 Collingwood vs Port Adelaide - Jelleaux
I think the players might be in the best shape of any sport. the field is so huge and they have to have some muscle ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Anyone seen Alien: Covenant yet? - Jelleaux
Your son should see Prometheus, as it is a direct sequel to that. Seeing the originals is not necessary to enjoy this one, but definitely adds to the enjoyment :cheers:...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Alien: Covenant (Spoilers) - Jelleaux
Just got back from seeing it tonight, it was much better than Prometheus and more in line with the original movies. David is the man, glad they brought him back. I walked away with a big smile... when are people going to learn not to touch stuff that looks alien :lol:...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (15)
re: delete - Jelleaux
Yeah mrexcel was pretty useful for the other stuff, just didn't have anything about and if then statement regarding to percentage change. Maybe correlate the two numbers and then do something along those lines? This one has me really thinking :lol:...
Posted on Money Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: delete - Jelleaux
Yeah I've googled it, asking y'all was not my first resort. I've been trying different methods for the last 2 hours and can't seem to crack it. I don't want anyone to do it for me :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
delete - Jelleaux
(No Message)...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (7)
delete - Jelleaux
Delete please ...
Posted on Money Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
delete - Jelleaux
(No Message)...
Posted on Tech Board
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Pro athletes that are most popular worldwide-Out of American pro leagues - Jelleaux
Everyone down here in Australia loves the Green Bay packers and Aaron Rodgers :dunno: ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: The Last Kingdom S2 Hits Netflix on May 5th - Jelleaux
I am not entirely sure, most likely a VPN. Only reason i know new episodes come out weekly is because I'm down here and Netflix puts them up every week. You could also download firefox and the hola add-on and go to bbc iplayer, and that also works. ...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Great Barrier Reef in "terminal" condition, dying - Jelleaux
literally just got back from a 3-day diving trip there yesterday, and while it was full of life and color, it was definitely clear that a ton of the coral was dying or already dead. Go and see it soon before all of it dies! heres a photo my dive buddy took where you can see the alive coral, the ble...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: The Last Kingdom S2 Hits Netflix on May 5th - Jelleaux
new episodes come out weekly on Netflix Australia if anyone really wants to watch it now :cheers:...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (2)