Favorite team:Rice 
Location:The Batture
Biography:Epistoler
Interests:TulaneLSU's mind
Occupation:Muse
Number of Posts:2222
Registered on:3/16/2019
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: What is the best bar song? - TrimTab
This is going to be the song I sing to TulaneLSU every night. I’m never gonna give him up. [img]https://media2.giphy.com/media/5kq0GCjHA8Rwc/giphy.gif?cid=6c09b9521b2cbfa13cf89dfe702a84ad4cd6ae0148f6861c&rid=giphy.gif[/img]...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
:lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
[quote]Wash dishes in the evening[/quote] You’re the hardest workin’ man in the OT! How’s Stella? :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
[quote]Ima goin to bed[/quote] I’m going to brown town. Night, TooF!...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Long Time Listener, First Time Caller - TrimTab
:lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Long Time Listener, First Time Caller - TrimTab
Too much? I don’t want to scare him. He seems fragile. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
[quote] one person[/quote] Well, shit, I seen two of youz. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
[quote]Trim is good people[/quote] I love both of you! ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Long Time Listener, First Time Caller - TrimTab
[quote] I look forward to a friendship with you [/quote] Friend, With bated breath I anxiously await your reply to my Midnight Confession post. Please forgive my assumption that you may possibly be chaste. Have no fear, for I am gentle as a lamb and soft as a bunny. I will do you no harm. Think ab...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
[quote]Sorry,[/quote] No nope no. Never apologize. :red: ETA Wait. I just said that after saying sorry to you! :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
[quote]glad you came back[/quote] Oh girl, I can’t stay away! Still got some champagne left. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
[quote]I'm sick of everyone [/quote] Aw, Chickie, so sorry. Hugs. :daughter:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
[quote]Pony wine[/quote] Aspayyyy! :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Friday Night Confessions - TrimTab
[quote]midget and a port-o-can[/quote] Why you have to ruin my fantasies? That’s enough internets for me! ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Friday Night Confessions - TrimTab
[quote]my second weirdest boner of that fine day.[/quote] Shall we talk about the first? ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
Omg I’m dead! :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
[quote]granny panties for dudes[/quote] :rotflmao:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: LNST-tighty whitey eddition - TrimTab
Ma’am Skwerl, wait! Don’t go! [img]https://media1.giphy.com/media/dVTnzQa3xUlKo/giphy.gif?cid=6c09b95243st4svdntp9n84ca7fgp3q3zz9994b62wze59p9&rid=giphy.gif[/img]...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Friday Night Confessions - TrimTab
:lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Friday Night Confessions - TrimTab
[quote]I doubt Mother will approve[/quote] Why not? I’m a good catholic girl who turned out very bad. I’m gonna take him to my room and have my way with him. He can go to confession tomorrow. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)