Favorite team:Louisiana Tech 
Location:Ruston, LA
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:8783
Registered on:2/2/2015
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Cowboys 30 - Giants 10 | FINAL - PaperTiger
Giants have 33 drops this season? Holy shit...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Injury update but no links - PaperTiger
Ginn is good. Pretty sure he saw the field again that same drive...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Payton gave Freeman the choke sign - PaperTiger
Sean got fired up for this game :lol: ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (3)
re: Drew's interception - PaperTiger
He does this more than you realize. ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: 9 first downs from penalties. 2nd most in a single game - PaperTiger
Roughing the passer for starters. Even the commentators said that shite was weak. ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Saints drafting SEC / LSU players - PaperTiger
Why are you picking out that single play? Of course he looked better than Rankins on that one play. He wasnt even on the field :lol: ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Yeah that game was total BS, but I dont think we lose another game. - PaperTiger
We sure aren't losing to Atlanta in NO. ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Is it just me, or do the saints seem like a team that has peaked - PaperTiger
Would have been 14 if that dumb ref wouldn't have ran right into the path of Lattimore. ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: It’s a good thing the Saints don’t draft LSU players - PaperTiger
Think they said he was #4 on the list with the most catches in his first 2 years. Yes. Unfortunately we got that caliber of a receiver :lol: ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Let's Talk TEs - PaperTiger
Yep. That kid. He's projected 2-4. Think that opens us up to drafting a WR in the first...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Let's Talk TEs - PaperTiger
Or the kid from South Dakota state. Kid is a receiving machine...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Josh Hill - PaperTiger
Josh Hill is not a boss. Good lord...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Devonta Freeman Tweets: "Aints lol" - PaperTiger
:lol: ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Just don't get why we didn't run the ball on 2nd down - PaperTiger
Should have ran it on first. ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Breathe - PaperTiger
Nope. After that shite job by the refs, every game is a 50/50 shot now...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: New Orleans Saints 17 @ Dirty Birds 20 Final - NBC - PaperTiger
Yeah. No way we lose in NO after that loss. ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Sean Payton is an idiot - PaperTiger
I'll agree with everything except running onto the field. That's bull shite. Just plain and utter bull shite. I'm glad he's showing a little fire. He needs to light the refs up post game...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)