menu
Favorite team:LSU 
Location:Mandeville
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:12555
Registered on:5/1/2005
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Eight players named All SEC and we went 7-4 - Jaydeaux
Idk about O but if Etling states the whisky game we win that one easy...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Do you consider the impact of your posts on tRant on recruiting and morale? - Jaydeaux
No b/c I dont not post negative shite about the program. Well except the AD...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Do you remember Petrino's word's to Miles on sidelines in 2011? - Jaydeaux
That was Ole piss...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Big 10 Making Changes - Jaydeaux
[quote]Lol, so I'm sure a lot of y'all think that we would have beaten Bama and went undefeated if this change had been made before this season started in the sec... Somehow that would have even changed the results to the Wisconsin game too lol. .get real people[/quote] No but there is and has ...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: People making excuses for Alleva... - Jaydeaux
[quote] I know I am going to rail on Alleva and our resident convicted felon[/quote] The Prince is a felon?...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: People making excuses for Alleva... - Jaydeaux
I haven't seen many excuses for that dumbass...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: if they Frick The OC Hire Up - Jaydeaux
[quote]Aranda is a stud... [/quote] Les hired him ...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: So aTm's softness is logical. Defense is optional in the Big 12 - Jaydeaux
Merely pointing out that where you come from no one cares if you play D. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: USA Today: "Black people are three times likelier to be killed in police chases" - Jaydeaux
The article could be considered racist as it implies Blacks run for no reason and are more likely to crash i guess ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Hold up, Herman lost to Navy??? Soooo Temple has a better offense? - Jaydeaux
Did you read my posts? I said later today im going to be say "O lost to UF??" After Bama spans them. It's pretty cool that the nega tigers go O so now they can continue to bitch about LSU...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Hold up, Herman lost to Navy??? Soooo Temple has a better offense? - Jaydeaux
So what are you saying? If only i was as smart as you. ...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Hold up, Herman lost to Navy??? Soooo Temple has a better offense? - Jaydeaux
[quote]The dumbasses that wanted Coach O have been parroting this all season.[/quote] Dick, I didnt want coach O but he's my guy now. I'm only bringing this up b/c I'm watching Temple KILL Navy. Dont over think it ...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Hold up, Herman lost to Navy??? Soooo Temple has a better offense? - Jaydeaux
Im not trying shite Gaytor. GFY. Im watching Temple crush Navy. So yeah before this game (seeing with my own eyes) it didnt matter as much. Trust me, later I'll be saying. "O lost to UF???" So STTDB...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Hold up, Herman lost to Navy??? Soooo Temple has a better offense? - Jaydeaux
Am I missing something? Great Job UT. So is he Sumlin 2.0?...
Jump to Post - View Topic - Replies (8)
re: McKnight shooter released from custody...Cliffnotes of Normand press conf inside - Jaydeaux
[quote]So if he was first, Gasser was smart for defending himself. If he was second, then McKnight was an idiot for getting out, presumably to defend himself as well? [/quote] This For frick sake even if McKnight was pulling him out the car and backed off when he saw the guy. You dont still sh...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: McKnight shooter released from custody...Cliffnotes of Normand press conf inside - Jaydeaux
[quote]quote: yes id love more on how a 150 lb man pulled this nfl running back out of a car, that sounds like the most plausible story. You're consistently making shite up. What proof do you have of Ronald Gasser's height/weight? McKnight at the draft was 5'11", 198 pounds. He's not some m...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: This upcoming offseason will be the end of us all - Jaydeaux
I believe this to be true ...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)