Favorite team:Houston Astros 
Location:Houston
Biography:
Interests:
Occupation:Healthcare Administration
Number of Posts:18122
Registered on:10/22/2008
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: How long before we see an MLK statue/monument vandalized? - MSMHater
2 nights ago in Houston. In Sunnyside to be specific. Same night Colombus was soaked in red paint. MLK got white paint....
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
[quote] as opposed to self-driving cars which will be the norm in ~5 years time[/quote] I don't think that's feasible. There is no way autonomous cars would hit a price point in the next 5 years that make them "the norm". Tesla and BMW are the main consumer players, but it seems to be corporat...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
[quote]still have to get a shitton of cooperation from landowners. I'd imagine there are strong feelings on this from them.[/quote] That I agree with. I mentioned earlier there will be some (rightfully) very bitter rural Texans. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
[quote]do you think the trains will be any less trashy or inconvenient than air travel?[/quote] Why yes, yes I do. Think airlines before the TSA. It wasn't luxury, but it wasn't this... [img]http://db3.memegenerator.net/cache/images/folder418/600x600/7426418/south-park-tsa.jpg[/img]...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
[quote]Just checked out Vonlane. That's a pretty awesome deal. I may utilize it.[/quote] :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
[quote]But with emergence of self driving vehicles it'll be interesting to see how the demand for these trains evolves[/quote] Solid point, IMO....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
[quote] but I think it is pointless.[/quote] It's 8 hours of unproductive travel in a car roundtrip. It's (in theory) 3 potentially productive hours in a train roundtrip. Or 3-4 hours of moderately productive time on one of our luxurious and spacious airlines. It's an alternative service...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
Have an upvote :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
[quote]Hey, they have .75% of the funding done. It's just a matter of time. . . Here is someone else who gets it. $75 million raised when the peoject is projected to cost $15 BILLION [/quote] Perspective. They have $75,000,000 raised towards a project that did not actually exist in any form...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
[quote]when it's only a 3.5 hour drive now[/quote] IMO, the people who most travel this route do it for work and want to be productive. [link=(https://www.vonlane.com/)]Vonlane [/link] has already carved itself a nice market by offering a luxury (i.e wifi, DC power, privacy) bus ride to Austin/H...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
Houston to Dallas Bullet Train. It's happening! - MSMHater
[quote]Mayor Sylvester Turner and Texas Central President Tim Keith signed a memorandum of understanding (MOU), signaling Houston's commitment to the bullet train with Texas Central as its developer. The memo kicks off what Turner called "the starting point of definitive agreements" with Texas Centr...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (31)
re: Hundreds show up to Durham Courthouse to turn themselves in - MSMHater
What meaningless nonsense! :lol: "I'm not gonna prevent your arrest. Not gonna take your charge. Not even gonna provide you bail. But I will stand here symbolically asking to be arrested despite no real chance of it happening. UNITY!"...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Good non-fantasy book series - MSMHater
Clive Cussler's Dirk Pitt novels are fun. And Stephen Hunter's Bob Lee Swagger books. ...
Posted on Book Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: whats the optimal number of adjective/adverbs to describe - MSMHater
[quote]pinko[/quote] Never understood that one :dunno:...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Went to BRQ yesterday - Link w Pics alongside Houston spots... - MSMHater
That is the best bread pudding I've ever had. Stuffs incredible!...
Posted on Food and Drink
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: My friend seemed shocked that some girls give blowies when on their period - MSMHater
[quote]married O/t....does that stop once she got you hooked for life?[/quote] The BJ's don't stop in general. Occurs pretty much anytime there is sex. However, period BJs are pretty damn rare, and usually require some kind of occasion (vacation, b-day, date night, etc...). Her logic is pret...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Vice want's you to abandon the term alt-left. - MSMHater
[quote] It's time to abandon the phrase as meaningless[/quote] How did that work for "fake news"?...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Andrew Jackson coming down? - MSMHater
[quote]If NO is losing charm, it's because of AirBnB....[/quote] Not sure if serious... :confused: :lol:...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Current NFL cap space for each team - MSMHater
[quote]You would think a team like the Texans would do what is necessary to get a legit qb.[/quote] Ummm...I don't think we should let them evaluate and pay any more FA quarterbacks. :lol: Let's stick to drafting them....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (2)