Posted byMessage
S
Mercer Fan
ResurrectQuin
Member since Jan 2007
55600 posts
 Online 

Gilmore Girls Question


why did rory give logan so many chances? guy was a piece of shite IMO. she belonged with that other dude who married that other girl. and is there a worse character in the history of television than paris?






Back to top
Share:
Lacour
Member since Nov 2009
28785 posts

re: Gilmore Girls Question


Logan Huntsberger was a douche of epic proportions.

Yeah, I watched Gilmore Girls.

And I'm not embarrassed to admit it. Damn funny and well written show.






Back to top
LSUTygerFan
LSU Fan
Team Boxtard
Member since Jun 2008
23600 posts

re: Gilmore Girls Question


quote:

paris


i remember her saying something like" my arse will never look better than it does now so, why shouldn't i walk around naked?"






Back to top
weaglebeagle
Auburn Fan
Alabama
Member since Jan 2011
1303 posts

re: Gilmore Girls Question


^^^^^This^^^^^

Also yeah Logan sucked. She should have been with Dean.







Back to top
KingofthePoint
LSU Fan
Member since Feb 2009
3214 posts

re: Gilmore Girls Question


quote:

Yeah, I watched Gilmore Girls. And I'm not embarrassed to admit it. Damn funny and well written show.

It really was






Back to top
S
Mercer Fan
ResurrectQuin
Member since Jan 2007
55600 posts
 Online 

re: Gilmore Girls Question


i will kill a man if abc fam doesn't show it from 10-11 tomorrow





Back to top
foreverLSU
USA Fan
Member since Mar 2006
16246 posts

re: Gilmore Girls Question


quote:

and is there a worse character in the history of television than paris?


Kirk was the worse character on Gilmore Girls, followed closely by Taylor.


I think the Rory/Logan relationship was the shows way of showing Rory's daddy issues and lack of male attention growing up. Visiting Luke at the diner on the reg clearly did not suffice.






Back to top
Tiger1242
LSU Fan
Member since Jul 2011
19434 posts

re: Gilmore Girls Question


Lot of people with shitty tv taste in here. Gilmore Girls sucks bad. And I've watched a ton of episodes bc I have an older sister





Back to top
KingofthePoint
LSU Fan
Member since Feb 2009
3214 posts

re: Gilmore Girls Question


quote:

Kirk

...was awesome.

The correct answer is Jess.






Back to top
foreverLSU
USA Fan
Member since Mar 2006
16246 posts

re: Gilmore Girls Question


quote:

The correct answer is Jess.


You're right. Jess was definitely the worst. Rory had some terrible taste in men.






Back to top
S
Mercer Fan
ResurrectQuin
Member since Jan 2007
55600 posts
 Online 

re: Gilmore Girls Question


hey luke, the early 90s called and wants it's backwards baseball cap back.





Back to top
STEVED00
North Carolina St. Fan
Metairie, LA
Member since May 2007
10668 posts

re: Gilmore Girls Question


quote:


Yeah, I watched Gilmore Girls.

And I'm not embarrassed to admit it. Damn funny and well written show.


+1 Side note, I liked Paris. She was an interesting character IMO. I also liked Taylor and Kirk. Hell I liked the whole damn show!






Back to top
HerbEaverstinks
LSU Fan
Member since Jan 2011
3664 posts

re: Gilmore Girls Question


The one thing I came away with from this show is that women love a party. They'll celebrate anything.

Actually, a valuable lesson. I've thrown gals surprise birthday, valentines, ect., parties and you see how much it means to them, especially if you put a little thought into it.

Rory was awesome. What a looker. Her mom, Lorelai, she makes that one comment in one of the episodes really cutting down Billy Bob Thornton and his looks, then a few years later she's doing him in the car in "Bad Santa".

Classic






Back to top
Sigma
Michigan State Fan
Fairhope, AL
Member since Dec 2005
1621 posts

re: Gilmore Girls Question


I hated all three boyfriends. And besides Lorelai, Paris was the best character. I enjoyed Kirk too, but he is like Dwight, a little is great. More is too much.





Back to top
TK421
LSU Fan
Baton Rouge
Member since Oct 2011
6697 posts
 Online 

re: Gilmore Girls Question



This post has been bookmarked. You can view and maintain bookmarks by clicking on the My Bookmarks link at the top of the page.

quote:

She should have been with Dean.


Dean was jealous little shite. I disliked him more than Logan.

The take away from the show is perfect girls like Rory never date the good guys.






Back to top
Roughneck
Texas Fan
Member since Feb 2005
8048 posts

re: Gilmore Girls Question


Rory lost her cherry to a douchebag/married man/broke up their marriage & acted like a insufferable lil twat when Logan's father gave her his honest opinion, got in trouble, dropped out of Yale, & basically cast off her mother for her "time off". She wasn't exactly a prize herself.





Back to top
nikki6
New Orleans Saints Fan
Dallas
Member since Jul 2011
1782 posts

re: Gilmore Girls Question


Didn't she break up with Logan at the end of the show to ride off on Obama's bus?
I always thought it was funny how she broke up with him after he lost all of his money.
That bitch was a gold digger






Back to top
BBMcGee
LSU Fan
TEAM BOOB
Member since Dec 2008
25376 posts

re: Gilmore Girls Question


I liked Logan the last couple of seasons. He came around and Rory freaking said "no thanks, I don't want to marry a multi-millionaire b/c my multi-millionaire grandparents are gonna kick the bucket soon and I'll be rich...and I wanna campaign for Obama."








Back to top
S
Mercer Fan
ResurrectQuin
Member since Jan 2007
55600 posts
 Online 

re: Gilmore Girls Question


IWSHI







Back to top
S
Mercer Fan
ResurrectQuin
Member since Jan 2007
55600 posts
 Online 

re: Gilmore Girls Question


just wanted to bump this and take back something i stated in the OP...rory did not belong with dean, she belonged with jess IMO. frick logan huntsberger. dean was a good guy, but too good if that makes sense.





Back to top



Back to top