menu
Favorite team:Louisiana Tech 
Location:
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:1211
Registered on:8/8/2011
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: CajunDome renovations Home of the Ragin Cajuns basketball team - NoBoBullDog
No offense, that court is freaking horrible! Shoulda gone for simple. I've seen a couple concerts in CajunDome & it's a great venue for that but it's just too big for LA-Laf basketball games. Even a decent crowd looks tiny in that place. Legit beer taps though! Wish we could get that in the TAC ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Louisiana Tech vs Southern Miss today. 3:00 - NoBoBullDog
[quote]Will yall decline another bowl invite? [/quote]ppl Hell yeah, why not? It was fun not going to a bowl...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Sun Belt sent out an updated reference guide (:popcorn:) - NoBoBullDog
[quote] Kinda like the city of Ruston on game day[/quote] Lol! Ruston's not for everyone but it's a nice small college town. Why are you LA-LAF fans so butt hurt over a little ole Ruston?...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Louisiana Tech vs Southern Miss today. 3:00 - NoBoBullDog
Tech better come ready to play! Lot on the line...would be great to host Champ game & We need payback from last season ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Louisiana Tech vs Southern Miss today. 3:00 - NoBoBullDog
GoDAWGS! Expecting a tough game from SoMiss....it's their Sr Day & last chance to become bowl eligible. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Sun Belt sent out an updated reference guide (:popcorn:) - NoBoBullDog
[quote]Lol...UL is perfectly acceptable. The others are just guidelines for the media, screen crawls, etc.[/quote] lol! Y'all care more about your freaking school abbreviations than you do winning football games. No, you're not UL-L anymore........your LA-Laf! And you wonder why people constantly m...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: ULL fans: Mark Hudspeth - NoBoBullDog
HUD's a mental dweeb & a hypocrite for bashing Trump while allowing his players to play derogatory music in the locker room. ULL....sorry LA-Laf can't afford to fire HUD. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: 16 month old in Death Valley? - NoBoBullDog
Stupid mofo! ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Babycakes hate heating up - NoBoBullDog
MudBugs is quite unoriginal! Shreveport has had the MudBugs minor league hockey name since 1997. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: What is the deal with colonizing Mars? - NoBoBullDog
[quote]I'm in favor of colonizing Mars. Expand the human footprint in Sol and then figure out the rest later.[/quote] Lol...ok! Yeah, figure out the rest later. It's impossible with our current technology, at least for "Man" to explore other planets successfully. The emphasis should be put on dev...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: What is the deal with colonizing Mars? - NoBoBullDog
Calm down snowflake...lets be rational. Yes, if there was an all out nuclear war then I'm sure most parts of the planet would be rendered uninhabitable. I believe in taking care of our planet but the whole "man made climate change" is a complete hoax. *whenever you have to manipulate data with cli...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: What is the deal with colonizing Mars? - NoBoBullDog
Good Gracious you millennial snow flakes are a fracking trip. It's humorous but quite sad that you truely fear the planet will be rendered uninhabitable due to man made climate change. Terraforming another planet's hostile climate is a sci-fi fantasy. The very fact that you think Man can alter & cha...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (3)
re: OT's favorite sexpot Lena Dunham was slightly upset election night - NoBoBullDog
Isn't she relocating?!? ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: The CNN "Met Hillary walking in the woods story" was apparently staged. - NoBoBullDog
There is absolutely nothing genuine about this witch. She even lied about who she was named after....Sir Edmund Hillary, one of the first climbers to reach peak of Mount Everest. The only problem is she was 6 years old when he did that. ...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: ULL is now "LA" - NoBoBullDog
Is this a damn joke? What a laughing stock that school is! Cajuns just lost, at home to freaking Idaho and they're pumped about yet another abbreviation change?!? So instead of UL-Laf.....it's LA-Laf now?! I prefer ULLol....lolol...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: 100 years after invention, samsung can't build a simple washing machine - NoBoBullDog
[quote]Bruh, it's got a door within a door where I can add things after I've already started a load. So what if I have to spend $1500 on a new one every 5 years?[/quote] LoL!!! Quite possibly The dumbest thing No One asked for. So is it too cumbersome now to pull back the cycle knob to stop the l...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Black people not amused by white people - NoBoBullDog
Oh frack off! I love my whiteness...is that offensive, snowflake? ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Yuengling Brewery owner throws support behind Trump, beer fans call for boycott - NoBoBullDog
[quote]quote: Normally a Parish Brewing Co fan[/quote] Parish is overrated, Canebrake is the best beer they make...the rest is meh. Great Raft outta Shreveport is much better. ...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (2)