User Profile: NoBoBullDog | TigerDroppings.com
Sports Forums
Message Boards
LSU Football
Discuss LSU Sports with fellow Tiger fans
LSU Recruiting
Discuss the future of LSU Football
SEC Football
Mingle with SEC fans from all schools
New Orleans Saints
Discuss the Saints with fellow Who Dats
New Orleans Pelicans
Get the latest info on the Pelicans
Pro sports
Discuss NFL, NBA, MLB, NCAA and more
Fantasy Football
Read this board, dominate your league
Soccer
Discuss the world's most popular sport
More Forums
Off-Topic Board
Abandon all hope, ye who enter here
Tech Board
Discuss the latest in technology
Outdoors Board
Discuss hunting, fishing and more
Movie TV Reviews
All things Hollywood are discussed here
Music Board
Discuss your favorite artists, songs, etc
Political Blog
Debate local, state, and federal issues
Money Blog
Discuss a wide range of financial issues
Fark
Fark this...
Video Game Reviews Tips
Break down the latest video game releases
Food and Drink
Recipes, reviews, cooking tips and more
LSU Tickets
Buy, sell and trade your way to any event
Help Board
Need help with the site?
Favorite team:Louisiana Tech 
Location:
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:838
Registered on:8/8/2011
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: ULM 67 ULL 55 - NoBoBullDog
Wow, you sound like a real piece of work...Thank God they wouldn't let you in @ Tech....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: ULM 67 ULL 55 - NoBoBullDog
Lol. Really bro? Fact is the TAC is one of the best venues in the state to watch a game....like the PMAC, it was built just for basketball. ULM's is suitable for rodeo's & tractor pulls only....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: ULM 67 ULL 55 - NoBoBullDog
Not all North La...The TAC has always been a great venue to watch a game, plus they installed the new Paul Milsap video board last year. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: BR Traffic Apocalypse - NoBoBullDog
Thank God I don't have to commute through refineryville...what a hell hole. Here's what I don't understand, S'Port/Bossier & Lake Charles have had a "Loop" for decades & but not the capital?!?! Just stupid....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: SFW Response to Old Babe Thread - Christie Brinkley 61 y/o - NoBoBullDog
Just think....Billy Joel of all people had that when she was young ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Cindy Crawford released an untouched NSFW pic to show what she really looks like - NoBoBullDog
Yeah, here's the thing, I bet Cindy Crawford....at age 50 & untouched still looks better than 90% of the OT's SO's.......
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: UL-Lafayette Basketball State of the Program - NoBoBullDog
Yeah cause the nut jobs on RagePage would go postal on you for using "UL-L" Appears that y'all have a lot of talent but very inconsistent. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Why are universities considered untouchable? Why can't they be shut down? - NoBoBullDog
LSU, Tech, ULL, UNO, SLU should be the only 4 year universities in the state. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LaTech stock car for Lucas Oil 200 - NoBoBullDog
Well damn, don't get all sensitive on me. Just friendly banter. I'm sure you have lists of people. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LaTech stock car for Lucas Oil 200 - NoBoBullDog
Ha! This is hilarious...LSU wasn't on my list & I didn't know y'all actually had admission standards. Wow. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: LaTech stock car for Lucas Oil 200 - NoBoBullDog
Really twit? Tech is the #1 school in state for Return on investment. Now GTFO! ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: LaTech stock car for Lucas Oil 200 - NoBoBullDog
[quote]That doesn't make it any less wasteful [/quote] Lol...a LSU fan lecturing Tech fan about wasteful spending by donors. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: WTF is wrong with Kanye? - NoBoBullDog
Right on. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: WTF is wrong with Kanye? - NoBoBullDog
[quote]He's like a folk\rock singer that no one really knows. [/quote] WTF is wrong with you?! Obviously besides listening to shatty music. Beck had been around since the early 90's & his work is pure genius. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: The decline of LSU (as a university) is real. - NoBoBullDog
UNL....WTF?!? ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: The decline of LSU (as a university) is real. - NoBoBullDog
Ha! Your racist! Rev Al & Jessie would be raising hell in the streets of Grambling. As much as it does need to be closed, it'll never happen simply cause it's a black historical college. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Monroe- West Monroe Mardi Gras 2015 Megathread - NoBoBullDog
Yeah cause coon asses don't go ape shite @ parades....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Monroe- West Monroe Mardi Gras 2015 Megathread - NoBoBullDog
He probably from Laffy...in their minds they live in "Gods Country & nothing else exists outside the bubble of Acadiana....plus their shat doesn't stink....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Ragin Cajuns National signing day - NoBoBullDog
Yeah you didn't include our kick arse white helmets either. So the "stars/stripes T" that they wore for 9-11 & a helmet with an alternate Tech logo is gimmicky? ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Ragin Cajuns National signing day - NoBoBullDog
All of these special Adidas helmets look really gimmicky. I'm glad Tech doesn't do that...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)