Favorite team:Alabama 
Location:Fort Worth, Tejas
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:18703
Registered on:5/9/2011
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: My neighbor's stereo is way too loud. - brucevilanch
[quote]-He's black. Does that matter?[/quote] Absolutely. Go over and exercise your white privilege. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Set the over/under on OM decommits - brucevilanch
How many commits do they currently have? ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
[quote]You call...it's gonna be all over, baby! [/quote] Hell. Yes. :lol:...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
I agree. I blame online poker for bringing us these slobs. Bring back Scotty Nguyen, wearing a track suit, high top white Nikes, and a mullet. All while chain smoking and drinking Michelob. Thats the way poker is meant to be played. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Lots of cocaine and hookers for that fat bastard tonight. Wish I was his friend. :lol:...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Wow. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Let's go! ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
[quote]I'm going to bed if Ott doubles up again[/quote] :lol:...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
He should have just pushed to begin with. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Do it! ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
That went through my mind. Haha Tin foil hat engaged. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (3)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
...and we get 10 minutes of commercials. Yay...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Jesus goddamn christ. Haha this is the second time. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Interesting... ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Drawing to two cards. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Here we goo! ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Holy Shit! How is Live Links still a thing? I figured that would have died with dial up internet. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: No WSOP Final table thread? - brucevilanch
Holy Shit! How is Live Links still a thing? I figured that would have died with dial up internet. ...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (2)