User Profile: TT9 | TigerDroppings.com
Sports Forums
Message Boards
LSU Football
Discuss LSU Sports with fellow Tiger fans
LSU Football Recruiting
Discuss the future of LSU Football
SEC Football
Mingle with SEC fans from all schools
New Orleans Saints
Discuss the Saints with fellow Who Dats
New Orleans Pelicans
Get the latest info on the Pelicans
Pro sports
Discuss NFL, NBA, MLB, NCAA and more
Fantasy Football
Read this board, dominate your league
Soccer
Discuss the world's most popular sport
More Forums
Off-Topic Board
Abandon all hope, ye who enter here
Tech Board
Discuss the latest in technology
Outdoors Board
Discuss hunting, fishing and more
Movie TV Reviews
All things Hollywood are discussed here
Music Board
Discuss your favorite artists, songs, etc
Political Blog
Debate local, state, and federal issues
Money Blog
Discuss a wide range of financial issues
Fark
Fark this...
Video Game Reviews Tips
Break down the latest video game releases
Food and Drink
Recipes, reviews, cooking tips and more
LSU Tickets
Buy, sell and trade your way to any event
Help Board
Need help with the site?
Favorite team:Texas Tech 
Location:Vegan Restaurant
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:54199
Registered on:9/24/2008
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Tennessee and Nike - TT9
Adidas is good for soccer and tennis. And golf. Sergiooooooo!!...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Biggest melt in 2015 UT or UG? - TT9
She doesn't smoke....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Less than a day from UT's switch to Nike, the real uniforms have been leaked - TT9
[quote]I think they all look like shite. Just another cog in Butch Jone's neverending marketing campaign, trying to be Oregon. Tennessee fans were so excited about the switch to Nike, but IMO, these are more terrible than anything Addidas ever made for them. At least addidas kept their uniform classi...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: The best and worst starting QB in your favorite NFL team history? - TT9
Best: Brady Worst:Joe Kapp...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Vol fans, WTF is up with your marketing department? - TT9
[quote]UT broke what little bank they have left with that shite. Terrible. [/quote] no doubt. :rotflmao:...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Vol fans, WTF is up with your marketing department? - TT9
Poors gonna poor...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: What will it take for opposing fans to say Tennessee is back? - TT9
An athletic department that isn't bankrupt. Damn poors....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Let's hope LSU struggles at Quarterback again. - TT9
Not worried, huge downgrade at defensive coordinator will hurt bad....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: SEC rant need some prayers tonight!! - TT9
Prayers to ya man....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Does anyone on this board admire John Roberts? - TT9
Green arrow...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Dukes of Hazzard Family Reunion and Car Show on July 4th in Livingston.. - TT9
The whole poli board will be there....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Saturday Night St. George Update *** Check here if you signed the petition - TT9
Your Sig and the coward in your avatar make me. :lol:...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: How many poor dirt farmers owned slaves - TT9
[quote]The confederates had a draft. People fought because they were legally required to. They faced imprisonment or execution for deserting. [/quote] dis....
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Who finishes last in SECW Football this coming season? - TT9
[quote]2014 was the outlier.[/quote] until you made a disastrous defensive coordinator hire. He's saved Miles job for year's....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: how much is paying your players helping your recruiting? - TT9
Everybody....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: A call to bring back a Mizzou brother. The808bass is wayward. Extraction needed. - TT9
Nope, but I'm not gonna challenge them to a fight over it. :lol:...
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: A call to bring back a Mizzou brother. The808bass is wayward. Extraction needed. - TT9
I know they do. Don't think they like it when i call them old, white, dumb, extreme right wing racist trash. :lol:...
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: A call to bring back a Mizzou brother. The808bass is wayward. Extraction needed. - TT9
Ive had a couple challenge me to a fight. :lol: S.E.C. crazy and Mmauler....
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Popular
LSU Dismisses DT Trey Lealaimatafao From Team
Lealaimatafao was arrested two weeks ago.
10
LSU Lands Local Commitment From Forward Wayde Sims
Sims plays at U-High in Baton Rouge.
8
Top 30 Prospects For 2016 NBA Draft
LSU freshman Ben Simmons should be No. 1 right?
6
Four Tigers Land On All-Freshman Team For 2015
Twelve freshman from the SEC landed on the first team.
2
LSU QB Target Lowell Narcisse Sets Announcement Date
Narcisse is a four-star prospect from St. James, LA.
1
Texas A&M's Football Shoe Room Is Awesome
That's a lot of square "footage"...meh.
15