menu
Favorite team:LSU 
Location:alexandria
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:6067
Registered on:8/26/2011
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Under contract to buy a home and septic system failed inspection..... - jorconalx
Same house that appraised for 5k less than your contract? Bail out while you can...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: From the O-T-rattler slithers into guys lap - jorconalx
If I didn't know better I would say that was Mung. :lol:...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Who was best race car driver of all time? - jorconalx
:lol:...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: 14 years ago today a shipmate was lost - jorconalx
[quote]Sounds clumsy. Darwin Award right here.[/quote] So edgy....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Who was best race car driver of all time? - jorconalx
[quote] Jimmie Johnson [/quote] Boo this man!!...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Funny business in the Delta: Farmer, bankers accused of racketeering - jorconalx
[quote]Theoretically you may have rented the property from other landowners. Got funded for the rent and did not pay some of the landowners their payment. Then you will send the guys to manage and farm. You did not have to do anything but make sure they did their jobs. You received all the payments ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Funny business in the Delta: Farmer, bankers accused of racketeering - jorconalx
[quote]This is probably the only true statement on this whole board.Does it matter what the boys got paid? I think it matters more as to how much of the 30 million they got frauded into. They boys I'm sure did not get any of that money. Nevertheless got there name blasted out and humiliated for thin...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Toledo Bass Guide - jorconalx
[quote]Yeah, this dude is so full of shite.[/quote] Hate I took him serious enough to offer legit advice. I knew better. :lol:...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Bahamas Flats Fishing Trip (photo heavy) - jorconalx
Badass pics. Looks like a hell of a trip :cheers:...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Horrendous Fishing Experience - jorconalx
[quote]Fish slime on beer cans is a wonderful thing[/quote] You got dam right it is...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Toledo Bass Guide - jorconalx
Covington. Butch knows his shit...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Saturday cooking and drinking thread - jorconalx
:lol:...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Saturday cooking and drinking thread - jorconalx
[quote]Just pulled a loin off the pit [/quote] :yak: ...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Weekend Plans Thread 5/19-5/21 - jorconalx
[quote]. he said the 1st thing he plans to do is whip your arse at arties and then make you buy him a beer[/quote] Bring it baw...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Weekend Plans Thread 5/19-5/21 - jorconalx
[quote]Lies. It's all lies. You aren't drinking anything this weekend.[/quote] I bet Jamaal does...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: 1st time at Toledo Bend - jorconalx
:lol: just messing with you...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: 1st time at Toledo Bend - jorconalx
[quote] Message 1st time at Toledo Bend by Janky Their is a hole in their pier and I have seen kids catch some sacs there. There is a great sacaulait area about 300 yards from the pier that you can yak to[/quote] Bruh......
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Weekend Plans Thread 5/19-5/21 - jorconalx
Cocodrie. Leaving in the morning :cheers:...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Occams Razor says Seth Rich was murdered - jorconalx
[quote]may have used their association for corrupt gains.[/quote] so what did they gain and who were these associates?...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)