menu
Sports Forums
Message Boards
LSU Football
Discuss LSU Sports with fellow Tiger fans
LSU Football Recruiting
Discuss the future of LSU Football
SEC Football
Mingle with SEC fans from all schools
New Orleans Saints
Discuss the Saints with fellow Who Dats
New Orleans Pelicans
Get the latest info on the Pelicans
Pro sports
Discuss NFL, NBA, MLB, NCAA and more
Fantasy Football
Read this board, dominate your league
Soccer
Discuss the world's most popular sport
More Forums
Off-Topic Board
Abandon all hope, ye who enter here
Tech Board
Discuss the latest in technology
Movie TV Reviews
All things Hollywood are discussed here
Outdoors Board
Discuss hunting, fishing and more
Music Board
Discuss your favorite artists, songs, etc
Political Blog
Debate local, state, and federal issues
Money Blog
Discuss a wide range of financial issues
Fark
Fark this...
Video Game Reviews Tips
Break down the latest video game releases
Travel Board
Travel experiences, tips and recommendations
Food and Drink
Recipes, reviews, cooking tips and more
LSU Tickets
Buy, sell and trade your way to any event
Help Board
Need help with the site?
Favorite team:USA 
Location:Next to the beer taps at Finn's
Biography:Yeah right!!
Interests:Anything and Everything
Occupation:
Number of Posts:106130
Registered on:10/5/2008
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: GMT: Kick Back & Relax, It's Saturday Edition - glassman
Yo Frogger.. :cheers: Will do....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Soccer Bars in New Orleans? - glassman
[quote]Look for the 60 year old in a ramsey jersey. He likes to pretend he is still 25. Tell him you want a hand job. He will ask if you want it on the bar or in bathroom. [/quote] sonofabitch.... :lol:...
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: GMT: Kick Back & Relax, It's Saturday Edition - glassman
[quote]I didn't wanna be weird [/quote] So against your normal behavior?? :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: GMT: Kick Back & Relax, It's Saturday Edition - glassman
[quote]I saw a 6ft tall blonde yesterday with the nicest teeth you'd ever wanna look at. [/quote] Well that is just randomly awesome. No pics?...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: All Time Favorite Tiger Football Game. - glassman
[quote]1982 against Florida State.[/quote] One of the best. Second to 1979 USC game....
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: GMT: Kick Back & Relax, It's Saturday Edition - glassman
[quote]At least you had gas[/quote] Ethanol free? I'll be at Finn's around 9:00, so I'll be ready....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Maybe the Thomas pick was... - glassman
No shite. Drew has had great targets.. He made them better, of course. I do like the pick. Can you imagine being a young receiver and your first QB in the league is Drew Brees? Pretty nice set up....
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Maybe the Thomas pick was... - glassman
Yep. ...
Posted on Saints Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: This is why we can't have nice things. Jazz Fest - glassman
[quote] in a town that smells like piss ?[/quote] I do love your consistency....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Blue Oak BBQ 2.0. - glassman
Very nice....
Posted on Food and Drink
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: GMT Happy Friday Edition - glassman
Crisis Room. They haven't slept since....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: GMT Happy Friday Edition - glassman
My favorite. Genetics plays no part.. :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: GMT Happy Friday Edition - glassman
It was like a movie....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: GMT Happy Friday Edition - glassman
We can only hope. :geauxtigers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: GMT Happy Friday Edition - glassman
Morning, dph and everyone else. ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Blue Oak BBQ 2.0. - glassman
Trying to get a flow and ease of transportation.....
Posted on Food and Drink
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Blue Oak BBQ 2.0. - glassman
Fat Harry's Bruno's Ba Chi Bourre' MoPho Blue Oak The Wing Crawl... :lol:...
Posted on Food and Drink
Jump to Post - View Topic - Replies (5)