User Profile: FLBooGoTigs1 | TigerDroppings.com
Sports Forums
Message Boards
LSU Football
Discuss LSU Sports with fellow Tiger fans
LSU Recruiting
Discuss the future of LSU Football
SEC Football
Mingle with SEC fans from all schools
New Orleans Saints
Discuss the Saints with fellow Who Dats
New Orleans Pelicans
Get the latest info on the Pelicans
Pro sports
Discuss NFL, NBA, MLB, NCAA and more
Fantasy Football
Read this board, dominate your league
Soccer
Discuss the world's most popular sport
More Forums
Off-Topic Board
Abandon all hope, ye who enter here
Tech Board
Discuss the latest in technology
Outdoors Board
Discuss hunting, fishing and more
Movie TV Reviews
All things Hollywood are discussed here
Music Board
Discuss your favorite artists, songs, etc
Political Blog
Debate local, state, and federal issues
Money Blog
Discuss a wide range of financial issues
Fark
Fark this...
Video Game Reviews Tips
Break down the latest video game releases
Food and Drink
Recipes, reviews, cooking tips and more
LSU Tickets
Buy, sell and trade your way to any event
Help Board
Need help with the site?
Favorite team:LSU 
Location:jacksonville, FL.
Biography:Born Purple and Gold live in Orange and Blue Country and still Bleed Purple and Gold!!!!
Interests:Family,Church,And Lsu Football
Occupation:Management
Number of Posts:28573
Registered on:1/18/2008
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: LNST- What you eating on 2nite? - FLBooGoTigs1
Sounds good I am trying to stay awake now. First day back on nights in over a month :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: OLOL Hospital Level of Care - FLBooGoTigs1
Nurse where you at? Head on over to the LNST :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LNST- What you eating on 2nite? - FLBooGoTigs1
:casty:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: How many years will it take Alan Faneca to get elected into the NFLHOF? - FLBooGoTigs1
Did you realize how long it's been since and Lsu player has been inducted into the NFL HOF? Jim Taylor, class of 1986 Damn we are well overdue...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: LNST- What you eating on 2nite? - FLBooGoTigs1
[quote]stomach is poking out a bit[/quote] Just a little huh? :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Dating single moms can be dicey at best - FLBooGoTigs1
Yep it is always nice to find out how long the milf has been single for. If she has been on the market for a while you better look out. She will try and get you to the alter with a quickness. No thanks. Fiddy good to see you again :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
LNST- What you eating on 2nite? - FLBooGoTigs1
Artichoke pasta salad OT :cheers: Back on the night shift :bow:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (5)
re: How many years will it take Alan Faneca to get elected into the NFLHOF? - FLBooGoTigs1
9 time pro bowler, blocked for a hall of fame running back Jerome bettis, superbowl. He is gonna make it first time. Hell OG Will shields of the Chiefs got in this year. Faneca is 1st ballot. Imho...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Learned today that some people stand to wipe... - FLBooGoTigs1
:lol: Well on that note we need to fire up the LNST...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: 4 words to your 17-year old self - FLBooGoTigs1
Seven kingdoms is fricked FIFY Da dead ain't NO JOKE...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Is there any way to tell if your daughter is banging yet? - FLBooGoTigs1
That's what she said?...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: How many years will it take Alan Faneca to get elected into the NFLHOF? - FLBooGoTigs1
Well since you edited and put his resume up I think it's a no brainer he gets in on the first attempt. I know most nfl hall of famers are elected based on the decade they played so Faneca is definitely worthy....
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Is there any way to tell if your daughter is banging yet? - FLBooGoTigs1
:lol: I hope his dad was prepared for this or maybe he has already passed. Save him from this circus ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Warrants issued for cheering at HS Graduation - FLBooGoTigs1
I mean I understand people's excitement but rules are rules and must be followed. Police in full riot gear at every graduation and :blackheli: :bwahaha: ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Warrants issued for cheering at HS Graduation - FLBooGoTigs1
This da famous tpp? ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Warrants issued for cheering at HS Graduation - FLBooGoTigs1
Double fml ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Warrants issued for cheering at HS Graduation - FLBooGoTigs1
[quote]they are black[/quote] :IB4SAFETY...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Snake!!!!!!!!! On my gosh darn door!!!!! - FLBooGoTigs1
That fall by the feet may have done me in with the heart attack. :lol: If I hear a thud and look down and there is a snake. First I jump 6 ft in the air but when I land DOP (dead on patio) ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Popular
Video: Andrew Stevenson's Incredible Catch In Right Center Field
You will see this on SportsCenter Top 10 tonight.
10
The LSU-ULL Super Regional Will Begin Saturday
Game times and TV schedule's are now set.
6
LSU's Record Vs. Remaining Teams In NCAA Tournament
LSU will face UL Laffayette in the Super Regional starting Saturday at 7pm.
3
LSU Shuts Out UNC Wilmington 2-0, Advances To Super Regional
The Tigers will play UL-Lafayette in the Super Regional this weekend.
1
Sunday's Regional Final Has Been Postponed
LSU AD Joe Alleva was not happy about the decision to postpone the game.
7