menu
Favorite team:LSU 
Location:Baton Rouge
Biography:
Interests:Deer,Duck,turkey hunting,golf
Occupation:roofing
Number of Posts:7680
Registered on:11/29/2007
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Anyone Played Copper Mill lately? - ole man
He didn't play so good, I was satisfied with 84...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Where is everyone playing golf this weekend? - ole man
lol ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Anyone Played Copper Mill lately? - ole man
LOl I have early onset dimentia. shite ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Tiger not playing Genesis Open or Honda classic - ole man
Tiger is done...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Anyone Played Copper Mill lately? - ole man
Me and Croacka played Friday, is in great condition, greens were really good. 1st time playing since October 84 for me 86 for Cro...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (5)
re: Is Trump the next Hitler? - ole man
If you are a Jew you better hide your ass, where did this Hitler shite even originate...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: BR contractor arrested on felony charges EDIT: on the run - ole man
What a piece of shit, if it would have been my parents he threatend, my old man woulda whipped his ass, then I woulda paid him a visit too. frickin asshat, people like him piss me off....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Where is everyone playing golf this weekend? - ole man
I may play somewhere, haven't played since October ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Echo 2 stroke hidden carb adjustment - ole man
Thanks I just did this to mine Walla runs perfect...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Leftism is everywhere.- movie theatre edition - ole man
This is 2017 bro, I'm so sick of hearing that shite I could vomit...
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: It's almost garden time boys! - ole man
I harvested some Cherokee purple seeds last year,I'm gonna start then in a week or two looking forward to having home grown purples...
Posted on Outdoor Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Week 1 of 4, Golf thread ("We're back!" Edition) - ole man
Well I be damned, It's about time........
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LaTour golf course closing - ole man
Yep still here. Gonna play more this year, I played like shite last year, donna see if i can shoot my age again should be easier, I'm 67 ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: LaTour golf course closing - ole man
I'm shocked. I'm sure he never planned on keeping it opened in the first place, my first time playing tip and tuck was there, as I said then, frick tip and tuck lol...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Trump freezes Obama’s $221,000,000 parting gift to the “Palestinians” - ole man
That SOB is gettin after it.........
Posted on Political Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Falcore Racing Quadcopter - ole man
I use to have some RC cars when i lived in Alex, when i was a teen we use to race slot cars I had 4. They have a big RC show in Houston every year Lot of RC jets I'm gonna get there one year....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: SEC Rant isn't working due to pop ups. - ole man
I cant get past tdroppings, keeps freezing on my phone...
Posted on Help Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: 10 days left to play golf in 2016 - ole man
I only played once once since the flood. I culd play on a warm day if one of you plugs wanna give it a go...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: 10 days left to play golf in 2016 - ole man
You good at that huh...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)