CHAMPIONS OF EUROPE - Page 5 - TigerDroppings.com

Posted byMessage
StraightCashHomey21
West Virginia Fan
Huntingdon,UK
Member since Jul 2009
50743 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:

Yeah you pretty much do and allow no room at all for the other side's position like i do when i say things like "It's possible that the reporting is faulty" or call people names when you don't like their view points. Just a life tip.




no you just don't understand the banter i was having which is part of the game, you took it on yourself to make a crusade vs Man United.






Back to top
Draconian Sanctions
LSU Fan
2011 SECr Hall of Flame Inductee
Member since Oct 2008
41348 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:


no you just don't understand the banter


Oh I understood it. I just think it's weak and a club like ManU should be able to do better. You took this as a personal affront and went into a blind rage of factless drivel and accusations.






Back to top
StraightCashHomey21
West Virginia Fan
Huntingdon,UK
Member since Jul 2009
50743 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:

I just think it's weak and a club like ManU should be able to do better


then do english footy a favor and don't attend matches.

Dear lord if you went to a german game you would run out screaming if you could understand the shite the ultras say.

quote:

You took this as a personal affront and went into a blind rage of factless drivel and accusations.


not really, you took it on yourself to post shite in response to banter that doesn't involve your club probably b/c your obsession with man united. Yet if this was actually happening this would be well documented. Just go on google images and look its not there. There are pics of empty away sections and united fans leaving during 6-1 which city omg have a song about in which they call us fricking bastards.






Back to top
Bho
USA Fan
Lexington
Member since Dec 2007
23294 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


WTF are you two bitches babbling about? #RafaOut





Back to top
Draconian Sanctions
LSU Fan
2011 SECr Hall of Flame Inductee
Member since Oct 2008
41348 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:

during 6-1 which city omg have a song about in which they call us fricking bastards


you see this is a good thing to have a song about


quote:

b/c your obsession with man united


You seem to have a real reading comprehension problem if you still believe this after all the times I have clearly and convincingly refuted that faulty line of thinking.






Back to top
StraightCashHomey21
West Virginia Fan
Huntingdon,UK
Member since Jul 2009
50743 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:

WTF are you two bitches babbling about? #RafaOut


i dunno even know why i responded to him, its like arguing with Bhoy

he completely derailed a chelsea thread



This post was edited on 5/16 at 6:08 pm


Back to top
beezylsu
LSU Fan
Member since Jan 2011
2885 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


Fellas, fellas, we are missing the point. Chelsea are the Champions of Europe (CL & Europa). When Bayern Munich win the CL this year they will still have been beaten last year in the Allianz by Chelsea.

...now you can go back to your bickering.






Back to top
Draconian Sanctions
LSU Fan
2011 SECr Hall of Flame Inductee
Member since Oct 2008
41348 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:

WTF are you two bitches babbling about?


long story short i am pointing out how clueless he is






Back to top
  Replies (0)
StraightCashHomey21
West Virginia Fan
Huntingdon,UK
Member since Jul 2009
50743 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:

you see this is a good thing to have a song about


but it talks about empty seats get off your high horse






Back to top
Draconian Sanctions
LSU Fan
2011 SECr Hall of Flame Inductee
Member since Oct 2008
41348 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:


but it talks about empty seats get off your high horse


yeah because it's dumb and on top of that they don't even have that many empty seats and you don't pack the house every match either.






Back to top
  Replies (0)
Draconian Sanctions
LSU Fan
2011 SECr Hall of Flame Inductee
Member since Oct 2008
41348 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:


he completely derailed a chelsea thread








Back to top
glassman
USA Fan
Next to the beer taps at Finn's
Member since Oct 2008
98300 posts
 Online 

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:

they will still have been beaten last year in the Allianz by Chelsea.


And by Arsenal this year. :tinyboom:






Back to top
Bho
USA Fan
Lexington
Member since Dec 2007
23294 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


Back on Track Guys





Back to top
  Replies (0)
beezylsu
LSU Fan
Member since Jan 2011
2885 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


Glass, y'all keeping tiny tots out of Cl this weekend or what?





Back to top
Tweezy
west of east
Member since Apr 2008
11941 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


Yeah but you're still a skank and only BATE Borisov can beat us on the road, yeah #roadwarriors frick it





Back to top
Tweezy
west of east
Member since Apr 2008
11941 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


Pep vs Mou part 2 round 1 in the Super Cup, see you frickers there





Back to top
beezylsu
LSU Fan
Member since Jan 2011
2885 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


So should you just give us this trophy or will y'all choke again in the final?





Back to top
glassman
USA Fan
Next to the beer taps at Finn's
Member since Oct 2008
98300 posts
 Online 

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:

Glass, y'all keeping tiny tots out of Cl this weekend or what?


Yes, it is what we do.






Back to top
  Replies (0)
Tweezy
west of east
Member since Apr 2008
11941 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


'you have to choke first to learn how to swallow a victory' -jupp
Well maybe he didn't say that, but we'll be swinging through your neck of the woods to pick up our second trophy of the season in a week or so, then dropping by Berlin to take what is ours. Super cup will be away from the Allianz so I'm not worried. I don't think Jose drives a bus quite like RDM.



This post was edited on 5/16 at 6:40 pm


Back to top
Bho
USA Fan
Lexington
Member since Dec 2007
23294 posts

re: CHAMPIONS OF EUROPE


quote:

I don't think Jose drives a bus quite like RDM.


Well, I guess you're still mad.






Back to top


Back to top