Match Day 4/28 - Page 5 - TigerDroppings.com

Posted byMessage
PTBob
Southern Miss Fan
Ocean Springs, MS
Member since Nov 2010
3767 posts

re: Match Day 4/28


i'm gonna need to see a link.

ETA: LINK nevermind found it.


god damn we are awesome.



This post was edited on 4/28 at 11:31 am


Back to top
StraightCashHomey21
USA Fan
Huntingdon,UK
Member since Jul 2009
47756 posts

re: Match Day 4/28


The Red Army

i heard some bad arse stories about shite they pulled on tour when i was in Manchester






Back to top
RandySavage
Member since May 2012
7337 posts

re: Match Day 4/28


This is like when alabama went like an entire season without being called for a hold.





Back to top
WarSlamEagle
South Alabama Fan
Manchester United Fan
Member since Sep 2011
15709 posts

re: Match Day 4/28


How many times this season has a United player deserved red and didn't get it?

I can understand the penalty frustrations, but red cards are a different animal.

I know of a few times this season we've gotten away with fouls in the box.



This post was edited on 4/28 at 11:46 am


Back to top
StraightCashHomey21
USA Fan
Huntingdon,UK
Member since Jul 2009
47756 posts

re: Match Day 4/28


giggs omg





Back to top
Big_Cock_Fan
South Carolina Fan
Columbia, SC
Member since Jun 2012
990 posts

re: Match Day 4/28


Let's gooooooo....





Back to top
StraightCashHomey21
USA Fan
Huntingdon,UK
Member since Jul 2009
47756 posts

re: Match Day 4/28


game





Back to top
Jumbeauxlaya
LSU Fan
Denham
Member since Jan 2011
17754 posts

re: Match Day 4/28


Like right there where gibbs got blocked down?

Seriously though I put this point drop squarely on fricking sagna because we definitely played better than united



This post was edited on 4/28 at 11:57 am


Back to top
Wideman
LSU Fan
Arlington, Virginia
Member since Jul 2005
11427 posts

re: Match Day 4/28


Yeah, Sagna was a disappointment today. We played well enough and deserved three points if not for his mistakes





Back to top
Xenophon
LA-Monroe Fan
Aspen
Member since Feb 2006
33029 posts

re: Match Day 4/28


Wasn't the first goal offsides? You should feel lucky to get a point.





Back to top
WarSlamEagle
South Alabama Fan
Manchester United Fan
Member since Sep 2011
15709 posts

re: Match Day 4/28


quote:

Like right there where gibbs got blocked down?

C'mon.






Back to top
DEANintheYAY
USA Fan
LEFT COAST
Member since Jan 2008
30670 posts

re: Match Day 4/28


So QPR and Reading relegating each other via a scoreless draw is just way too fitting, right?

Oh yeah, Hammers still in top half of the table.

Just a couple of random I'm a bit hungover/don't feel like working on this paper thoughts.






Back to top
StraightCashHomey21
USA Fan
Huntingdon,UK
Member since Jul 2009
47756 posts

re: Match Day 4/28










Back to top
Atom-Z
Columbia Fan
Member since Jun 2012
2307 posts

re: Match Day 4/28









Back to top
itawambadog
Mississippi St. Fan
America, F Yeah!
Member since Nov 2007
19721 posts
 Online 

re: Match Day 4/28


ESPN2 is playing Mexican soccer today. WTF is with that?





Back to top
Gmorgan4982
LSU Fan
Member since May 2005
98289 posts

re: Match Day 4/28


LINK





Back to top
WarSlamEagle
South Alabama Fan
Manchester United Fan
Member since Sep 2011
15709 posts

re: Match Day 4/28


quote:

ESPN2 is playing Mexican soccer today. WTF is with that?

They've been doing that for a few weeks now (see Gmo's link).

It's a good league...enjoy watching the big clubs play.






Back to top
Sheep
USA Fan
Maximizing my upside
Member since Jun 2007
15452 posts

re: Match Day 4/28


quote:

ESPN2 is playing Mexican soccer today. WTF is with that?


Don't want to watch DaMarcus Beasley?






Back to top
cwil177
LSU Fan
Baton Rouge
Member since Jun 2011
9660 posts

re: Match Day 4/28


quote:

Don't want to watch DaMarcus Beasley?

Played yesterday.






Back to top
Sheep
USA Fan
Maximizing my upside
Member since Jun 2007
15452 posts

re: Match Day 4/28


quote:

Played yesterday.


So, the game I was watching this afternoon was from yesterday?






Back to top


Back to top




//