Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27) | Page 3 | TigerDroppings.com
Posted by
Message
5Alive
LSU Fan
New Orleans
Member since Jul 2009
4384 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)

Well I know ur an Alpha lol!


Cousin
LSU Fan
The Bayou
Member since Feb 2012
4775 posts
Online

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
quote:

Well I know ur an Alpha lol!


LOL


Replies (0)
Replies (0)
Cincinnati Bowtie
San Jose State Fan
Sparta
Member since May 2008
7018 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
quote:

Brandon Barthel/ Thomas Diamond

Two of my boys!!!
I also Coached All- Star teams with Frankie Cazeaux. Good memories.


peopleschamp
Wright St. Fan
Baton Rouge
Member since Feb 2006
6576 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
Glad for this kid but USM + Damian Williams = LSU Recruiting Board?


Lester Earl
LSU Fan
#buganation
Member since Nov 2003
193406 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
you read it, didnt you?


Lester Earl
LSU Fan
#buganation
Member since Nov 2003
193406 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
Rummel TE/FB Cethan Carter has committed to NEBRASKA


CourseyCorridor
TBD Fan
Baton Rouge, La.
Member since May 2012
1994 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
Would have liked to have seen him in LSU. Don't blame him for taking a regular (not grayshirt) offer.

Duke Riley goes to Ole Miss tomorrow. I think I heard LSU did an at-home with him tonight. Wonder if the offer will still be a grayshirt? I'd imagine it would be.



Replies (0)
Replies (0)
STEVED00
North Carolina St. Fan
Metairie, LA
Member since May 2007
11625 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
I was really impressed with Williams at the Dome. Was hoping Tulane offered him and he accepted. I might've actually gone and watched a few games if he was tulanes starter.


Replies (0)
Replies (0)
TJG210
LSU Fan
New Orleans
Member since Aug 2006
22884 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
quote:

Frankie Cazeaux


Is he still coaching?


ProjectP2294
Penn Fan
St Louis County
Member since May 2007
32638 posts
Online

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
quote:

Rummel TE/FB Cethan Carter has committed to NEBRASKA

Damn. I really wanted him in LSU's class. I wonder what this means for our 2014 TE class. I can't see us just taking Washington. I imagine the Karr kid will get a look.


Replies (0)
Replies (0)
Lester Earl
LSU Fan
#buganation
Member since Nov 2003
193406 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
He's the AD/football coach at st martins. Matt liuzza is the baseball coach and I would guess he's still involved with that sport as well


Tripp3
Member since Feb 2010
351 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
5A yall couldn't hold EDW's jock from 98-2001.


GynoSandberg
New Orleans Pelicans Fan
Member since Jan 2006
38821 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
quote:

5A yall couldn't hold EDW's jock from 98-2001.


St Aug baseball? Who's jock could they hold?


5Alive
LSU Fan
New Orleans
Member since Jul 2009
4384 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
Hold up hold up son. Hey we could hit with anybody but pitching omg if we had we woulda been dangerous.


GynoSandberg
New Orleans Pelicans Fan
Member since Jan 2006
38821 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
Yall would've tore up a Orleans Parish public school district in baseball.


What was the little 2Bs name? He was scrappy


5Alive
LSU Fan
New Orleans
Member since Jul 2009
4384 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
What year? Your probably talking about my cousin Marcus. I played SS he played 2nd
This post was edited on 1/18 at 11:47 am


Lester Earl
LSU Fan
#buganation
Member since Nov 2003
193406 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
The only teams in the state even on Rummels level back then were barbe & park view baptist, maybe jesuit. St Amant to an extent because they upse one of t the best rummel team ever but rummel was always better than them.

Lol at ED White
This post was edited on 1/18 at 11:58 am


Tripp3
Member since Feb 2010
351 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
Ask them if they won a championship in that era?


Lester Earl
LSU Fan
#buganation
Member since Nov 2003
193406 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
They would have won 5 in a row in ED whites classification


Replies (0)
Replies (0)
GynoSandberg
New Orleans Pelicans Fan
Member since Jan 2006
38821 posts

re: Damian Williams commits to Miss St!!!!! (1/27)
Around 99,00,01.. Can't remember the exact year. Didn't y'all have a little dude that played 2b?


Page 3 of 4

Back to top

Follow TigerDroppings
Follow us on social media and get the latest updates.

FacebookTwitterInstagram