Posted by
Message
roach3
LSU Fan
Just moved to LA TOUR!!!
Member since Dec 2009
1655 posts

I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
I think we will win tomorrow...... But everytime I say it, I realize I said it the last 7 years too, but this year is actually different.


Bengal26
LSU Fan
Member since Oct 2014
1553 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
That’s why I don’t say it. I refuse to predict a win over Bama until we actually beat them...


SXV
.............................74-72
Member since Feb 2016
1223 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
As a Bama fan... This years LSU is different from an outsiders view.

The cockiness from LSU fanbase is exactly the same, but that’s part of being a fan and I wouldn’t expect anything less from y’all crazies. Hell, the craziness y’all exude before, especially during, and after games is pure gold and is why I follow tHe rants.

However, I find it hard to believe that we can shutout Burrow and LSU again this year.

The offense is basically the same as Bama, and so are the playmakers running it. I think it’s going to be an evenly matched game.

The over/under was 63.

Even with the high-powered offenses, I still was in the minority and took the under.

I know the teams are different, but we haven’t combined to scored over 63 since 2007.

I feel like both defenses are going to win a few more possessions than the public thinks.

What about y’all? Over or under 63?
This post was edited on 11/8 at 8:30 pm


UncleD7734
Member since Apr 2019
160 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
I dont expect to win. I will be proud of the team if they just play better than when CLM was coaching. At least look like you know what you are doing.


tigerMike
LSU Fan
Chapel Hill, NC
Member since Jan 2005
632 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
This is the first year since 1/9/12 that I'm not just flat out convinced we'll win. I do it to myself every year. I'm doing for a win. I believe we have a legit shot. But I'm finally done predicting this game.

If our players and coaches don't get into their own head and just do what they've done all year, we'll be fine.

For the first time, there's even more on the line. All the same team stuff, but also the first Heisman in over 60 years. It matters, just not as much as winning.

I'm not going to get sleep thinking about this game.....


StarkvilleTigerFan
Mississippi St. Fan
Muncie, IN
Member since Jan 2005
3432 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
Geaux Tigers
This post was edited on 11/8 at 9:03 pm


Replies (0)
Replies (0)
10
StarkvilleTigerFan
Mississippi St. Fan
Muncie, IN
Member since Jan 2005
3432 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
quote:

That’s why I don’t say it. I refuse to predict a win over Bama until we actually beat them...




Most sensible post all week!!!


Replies (0)
Replies (0)
40
TD SponsorTD Fan
USA
Member since 2001
Thank you for supporting our sponsors
Advertisement
zack7552
LSU Fan
Lawton, OK
Member since Jul 2008
3099 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
quote:

What about y’all? Over or under 63?


I think you were right to take the under. I think the defenses will come out with something to prove...but that's strictly a hunch.

But, hell, I can't predict this game at all. "Expert" predictions are all over the place.


Replies (0)
Replies (0)
20
Howyouluhdat
LSU Fan
On Fleek St
Member since Jan 2015
6286 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
quote:

I'm not going to get sleep thinking about this game.....



That’s pretty frickin sad tbh


Replies (0)
Replies (0)
27
s2
LSU Fan
Southdowns
Member since Sep 2016
870 posts
 Online 

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
quote:

I dont expect to win. I will be proud of the team if they just play better than when CLM was coaching. At least look like you know what you are doing.
"I dont expect to win."?
really. that's it i'm gone. no more reading the rant till after the win. later...


Replies (0)
Replies (0)
32
Dudebro2
LSU Fan
San Diego
Member since Dec 2011
6803 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
quote:

But everytime I say it, I realize I said it the last 7 years too, but this year is actually different.


First off Bama has lost 4 games at home in the past 10years! If that doesn’t help people understand how tough it is going to be to try and walk out if there with a victory, maybe Saban’s 5 rings will help them!

Do we have a shot to win? Absolutely! But it is going to be a tough outing and we will need to play our best game of the season and have some breaks to fall our way to win. Geaux Tigers


Replies (0)
Replies (0)
21
toothdoc78
Louisiana
Member since Oct 2017
21 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
I’d take the under all day long! I didn’t know it was that high. I expect a semi-low scoring shootout like 28-21. I figure we will give up some early points, settle in and slow Bama. It’ll be determined by a turnover or 2, hopefully not by the zebras. I despise when refs determine the fate of such a big game. Regardless of the outcome, I’m just glad LSU has a competent coaching staff and a team that is well coached and fun to watch.

Now what Saban has been able to do is almost miraculous, love him or hate him. I personally am an LSU grad and was a student for a decade, so I bleed purple and gold but you gotta admire Saban’s accomplishments. But he’s just a man and it’s a field full of kids so anything can happen, so I say it’s a coin toss as to who wins. Hope the coin lands on our side but my life will not change regardless of the outcome. I’ll be watching my daughter take graduation photos and listening in on my phone where I can.


Replies (0)
Replies (0)
20
SXV
.............................74-72
Member since Feb 2016
1223 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
quote:

I do it to myself every year. I'm doing for a win. I believe we have a legit shot. But I'm finally done predicting this game.


This is how I felt about LSU & Auburn before Saban was hired.

Hell, every November was a let-down. Every fricking year!


Replies (0)
Replies (0)
00
PUB
New Orleans
Member since Sep 2017
3834 posts

re: I ain't gonna lie....I wanna get excited and believe
Agree - ZERO expectations that LSU will win. None.
And don't just blame CLM. Last year, with all the smack talking, was a complete embarrassment.



Replies (0)
Replies (0)
33
first pageprev pagePage 1 of 1next pagelast page
refresh

Back to top

logoFollow TigerDroppings for LSU Football News
Follow us on Twitter, Facebook and Instagram to get the latest updates on LSU Football and Recruiting.

FacebookTwitterInstagram