menu
Favorite team:Alabama 
Location:Madtown
Biography:
Interests:
Occupation:
Number of Posts:904
Registered on:7/20/2013
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Bo - Ol'DirtyCam
Damien Harris has the best vision of a Bama back since Sean Alexander in my opinion...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Jamychal Green - Talks about learning from vets, his role, and his family - Ol'DirtyCam
Damn y'all are young. If y'all had fun watching any Bama team in the last decade or so you are young as shite....
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: What was the first real great memory you have from an Alabama football game? - Ol'DirtyCam
My first great memory from an Alabama game was probably the 89 UT game. I was 10. Siran Stacy went nuts and broke the school record for All Purpose Yards. I think it was 47-30 the final score. I was not at the game. I had it taped and probably watched it about 20 times the next few years. ...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Best backfield trio in your school's history? - Ol'DirtyCam
Don't forget Chris Anderson. He still has the school record for longest run. He set that against Temple that year....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Best backfield trio in your school's history? - Ol'DirtyCam
Lol. That 93 A and M backfield I remember on the bill wash game. That was my favorite team to play with if I recall correctly...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: OJ Howard - Ol'DirtyCam
Do y'all not remember him dropping tons of passes early in his career? Is it just me? He always struggled making tough catches in traffic. 3rd downs he wasn't that reliable. Is it just me? I would think his hands had a lot to do with not getting the ball thrown his way more often....
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Sark leaving Bama for NFL - Ol'DirtyCam
Meant to say stickied. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Sark leaving Bama for NFL - Ol'DirtyCam
Why is thread anchored?...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: BAMA NSD thread - Ol'DirtyCam
Gotta get the dudes!!!...
Posted on SEC NSD Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Which scandal hurt our football program the most? - Ol'DirtyCam
Means. One reason it hurt so bad was because we weren't really all the way recovered from Langham. However, we were a fricking joke after the Means case....
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Official CFP National Championship Game Thread: Alabama vs Clemson - Ol'DirtyCam
Gonna have to score some points in the second half. D line starting to look tired. Offense has to pick it up or we will lose. The defense did their job in the first half. It feels like the offense has to win it for us in the second....
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
re: Spinoff of Allen thread: Favorite Bama Quotes - Ol'DirtyCam
My dad tells the "waxed the dude" one every once in a while. It's a good one....
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Spinoff of Allen thread: Favorite Bama Quotes - Ol'DirtyCam
This.....this is just the beginning. CNS...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Spinoff of Allen thread: Favorite Bama Quotes - Ol'DirtyCam
"Auburn sucks." Early Cuyler...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Gustav is such an amateur - Ol'DirtyCam
Because Dennis is a Bastard Man...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Bama fans sure seem happy that OSU lost - Ol'DirtyCam
I wanted OSU for a few reasons. 1. Revenge. 2. Clemson and DeShaun Watson scare the hell out of me. 3. JT Barrett can't throw...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: who else thinks clemson can beat alabama? - Ol'DirtyCam
Of course Clemson can win. They are very good and are peaking at the right time. It's gonna be a tough, tough game. If Bama comes out and starts slow on offense it's going to be damn near impossible. I hope we can control Watson by keeping him on the sidelines. It feels like a game where the o...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Which draft eligible underclassmen do you think stays? - Ol'DirtyCam
Saban has done a phenomenal job in recruiting JRs to return for a SR year. We usually have a couple that bounce on out. I expect the same this year. However, Coach Saban does a great job of returning the fringe guys....
Jump to Post - View Topic - Replies (1)