menu
Favorite team:
Location:Supreme
Biography:
Interests:
Occupation:retired
Number of Posts:6653
Registered on:8/14/2012
Online Status:Not Online

Recent Posts

Message
re: Zipper Question - five_fivesix
[img]http://www.sitcomsonline.com/photopost/data/615/sein281.jpg[/img] It's not only a great privilege, but a great responsibility. I unbutton and unzip. I find the courseness of a metal zipper against my delicate man gland to be uncomfortable. On a side note, how many of you guys sit to ...
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: aTm fans...quick question - five_fivesix
:lol: I don't know current pop music, but if it leads to aTm, I squint an eyebrow....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: aTm fans...quick question - five_fivesix
[quote]My son loves the dude perfect guys[/quote] Oh, damn....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Realitybites could use a timeout - five_fivesix
support...
Posted on Help Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Aren't we all just alts? - five_fivesix
paragraphs Motherfricker ...
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Who else is drinking right now? - five_fivesix
Uber driver?...
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Where Were You 425 Days Ago? - five_fivesix
Thing of beauty! A loop of that play should be playing at the Bryant Museum. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: How the refs should have handled the Clemson Diddler - five_fivesix
They've got to be trying to incite a punch. Unfortunately, they were playing a Yankee team and it didn't work. They try that shite Monday and Bama's gonna get some dudes tossed. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: How the refs should have handled the Clemson Diddler - five_fivesix
Leave it to the Aggie to so poetically describe what's going on here. :lol:...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: How the refs should have handled the Clemson Diddler - five_fivesix
That matched to your avi is perfect. Well done, CNB! :lol:...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: OTB's newest game show: Would that be gay? (episode 1) - five_fivesix
You can hammer multiple pussy all night long on Friday, but you suck one dick on Saturday.....you're a cocksucker for life. ...
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Father of UGA K Blankenship says it's 'an injustice' son isn't on scholarship - five_fivesix
[quote]His parents are handling the wrong way completely. They also handled his emergence weirdly as well with his mom tweeting about his nickname, it escapes me. I remember hearing about on 680 in ATL. The parents need to have a conversation with Kirby privately about this. Not in public. Another r...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: I have two questions for bama fans - five_fivesix
Man, after the past 8 years, a loss on Monday will quite literally be meh. and nothing can take away Six. :lol:...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Alabama Fan Trolled Her Tennessee Fan Husband With Breakfast - five_fivesix
I bet that fat frick ate it too...
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Where the hell is Alahunter? - five_fivesix
Damn, i did a search. My shite returned November as the latest post. Chicken needs to upgrade this government provided internet bull shite. and frick off Chaz ...
Posted on Off-Topic Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Would you replace your coach with Chip Kelly - five_fivesix
Kelly would do well in the SEC. I'm so glad LSU will realize O was a bad decision long after Chip is settled in back at Oregon....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Alabama Forum Help - five_fivesix
Brief stay in Egypt in the mid 80's. Part of Ronnie Reagan's goodwill tour. Kadafi was touched. ...
Posted on Help Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
re: Alabama Forum Help - five_fivesix
No idea bro. I was in Africa once, and I wasn't spreading the Gospel. ...
Posted on Help Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
re: Alabama Forum Help - five_fivesix
see, I told that Fleshy he'd catch some something. On side note, why not just have Jesus cure that shit? He in that bidness....
Posted on Help Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)