Search | TigerDroppings.com



Posts By Z71Chad
ForumMessage
More Sports Board
re: ***Golf Thread, Week 48 of 52*** - Z71Chad
Unfortunately I'm out....had a PT session yesterday and don't have clearance to play yet... I thought I was good. Sorry guys, y'all play well....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
More Sports Board
re: ***Golf Thread, Week 48 of 52*** - Z71Chad
TCO does have a nice swing, and can definitely get the ball in the hole. Imagine if he actually practiced or even hit range balls before showing up for his tee time 5 mins beforehand. :lol: I've seen him go much lower... He was probably a 2 or 3 when I used to play with him......


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
More Sports Board
re: ***Golf Thread, Week 48 of 52*** - Z71Chad
Think this wind forecast is legit? Lol. Add about 20mph? [img]http://i.imgur.com/lhtn6th.jpg[/img] Let me know a time, looks like plenty of deals....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
More Sports Board
re: ***Golf Thread, Week 48 of 52*** - Z71Chad
Y'all playing Wednesday? I'll ride down there and give it another run if y'all are... If not, I'm gonna go to Da Carta. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
More Sports Board
re: Week 47 of 52 Golf Thread- 915 delivery week? - Z71Chad
1 iron is the answer. [img]http://i62.tinypic.com/312fn69.jpg[/img] Ordered it last week from Nevadas... It will have to be in the bag for my next trip down. I'm gonna nerd that place into submission next time. Breaking 90. Lol...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
More Sports Board
re: Week 47 of 52 Golf Thread- 915 delivery week? - Z71Chad
You know I'm a professional scramble player so if you need a fourth... :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
More Sports Board
re: Week 47 of 52 Golf Thread- 915 delivery week? - Z71Chad
[quote]What's up chad? Thought you got lost down there or something since you played last. [/quote] Lack of dead lifting, weak core... Seriously jacked up my back going 4hundo in a scramble a couple weeks ago. Had to go to doc, physical therapy for next 5 weeks. :weak: I know. Explained to...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
More Sports Board
re: Week 47 of 52 Golf Thread- 915 delivery week? - Z71Chad
Wow... That is some crazy wind. Too much for me. I couldn't have broke 100 out there with my ball flight. Very Scotland like... :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
More Sports Board
re: Week 46 of 52 Golf Thread- Veterans Day edition - Z71Chad
Yes they are... I play them as well. Gotta bring da torque for sure. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
More Sports Board
re: Week 45 of 52 Golf Thread (beat gump week) - Z71Chad
Hey, how do I get in touch with Pro? I've been to the big guys around here (Leitz/Noel) and I think I need someone that that I can relate to a little better... Not getting to where I want to be... ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
More Sports Board
re: Week 45 of 52 Golf Thread (beat gump week) - Z71Chad
:cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
More Sports Board
re: Week 45 of 52 Golf Thread (beat gump week) - Z71Chad
[quote]gonna have to have a SOI10 and NOI10 match Me, Pro, Weave, Beard against ya'lls best 4 It could get ugly fast, Pro is in have to get weave and beard to confirm [/quote] Damn... I think we could sell tickets and get sponsors for that match. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
More Sports Board
re: Week 45 of 52 Golf Thread (beat gump week) - Z71Chad
The carts were kinda sketchy. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (3)
More Sports Board
re: Week 45 of 52 Golf Thread (beat gump week) - Z71Chad
I was wondering... Pretty damn interesting story. I kept thinking, man this is a baller course, how the hell can it stay open. Well, I guess if you are a billionaire you can do whateva the f u want. I will be back. I will break 80. Or 90. Lol...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
More Sports Board
re: Week 45 of 52 Golf Thread (beat gump week) - Z71Chad
Only had a couple Nitro...most were snap hooks. Had a decent one on 5, only cause I snapped it over into the end of the left fairway. I lost a ball on #6 that carried that right trap and was expecting it to be right there, but must have kicked into the drink. I guess it was all the extra cloth...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
More Sports Board
re: Week 44 of 52 of 2014 Golf Thread [Trick or treat Edition] - Z71Chad
Yeah that's what I told my buddy.... Wanted to get the full experience. I thought the greens were a good speed and rolled very true. I actually made a few putts. Some tough holes out there. Thought the front was a little tougher than the back... Few shorter holes coming in... I really lik...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
More Sports Board
re: Week 44 of 52 of 2014 Golf Thread [Trick or treat Edition] - Z71Chad
Impressive.... :cheers: I played the tips in honor of you guys... In retrospect, that was a bad idea. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
More Sports Board
re: Week 44 of 52 of 2014 Golf Thread [Trick or treat Edition] - Z71Chad
I think I was just ahead of you guys at the turn... Just finished up. This place ain't no joke.... If you break 80 out there today you are badass. I'll catch you guys next time. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (3)
More Sports Board
re: Week 44 of 52 of 2014 Golf Thread [Trick or treat Edition] - Z71Chad
You baws got yourselves a nice course down here! On #5 now, won't comment on my score... ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (3)
More Sports Board
re: Week 44 of 52 of 2014 Golf Thread [Trick or treat Edition] - Z71Chad
Yep, I'm coming to play the infamous LA Tour tomorrow. What kind of sandwich should I bring? I'm either gonna shoot 75 or 95.... Or maybe somewhere in the middle. It's in good shape? ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (3)

Posts By Z71Chad