Search | TigerDroppings.com



Search Results
ForumMessage
O-T Lounge
re: Make a prediction: In the future, - oldcharlie8
winter months will be summer months and vice verca. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: NBA last second shot - oldcharlie8
curry ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Off-Topic Board
re: Which of these is the most unfunny comedian? - oldcharlie8
[quote]Tracy Morgan[/quote] this dude. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: 2014 Alabama = 1992 Alabama? - oldcharlie8
[quote]1992 Alabama[/quote] best defense in the history of college football. doubt that they duplicate it but...who knows. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: Who will lose total control of program first, Richt or Miles? - oldcharlie8
first you have to define TOTAL control. what justifies losing TOTAL control? ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Game 3: LSU 2, Ole Miss 0 - FINAL - TIGERS WIN!! - LSU Takes Series 2-1!!! - oldcharlie8
[quote]Y'all see the "beer shower" Hale got when he got back to the dugout? Someone took a cup of water and threw it up in thw air right in front of his face [/quote] :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Game 3: LSU 2, Ole Miss 0 - FINAL - TIGERS WIN!! - LSU Takes Series 2-1!!! - oldcharlie8
[quote]Don't worry if you get to Omaha you'll need a rocket launcher. [/quote] nah.....we lead the nation in triples and doubles too :cheers: :geauxtigers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Game 3: LSU 2, Ole Miss 0 - FINAL - TIGERS WIN!! - LSU Takes Series 2-1!!! - oldcharlie8
[quote]These bats. Suck[/quote] y'all should use the loaded ones like we do. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: deer hind quarter on smoker - oldcharlie8
[quote]What would be an internal temp for that[/quote] don't know. I never worry about the internal temp with beef/deer. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Off-Topic Board
re: Do you have a favorite unusual sandwich combination? - oldcharlie8
fried green tomato sub with shredded cabbage (vinegar'd) and tarter sauce ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Off-Topic Board
re: Do you have a favorite unusual sandwich combination? - oldcharlie8
fried green tomato sub with shredded cabbage (vinegar'd) ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: deer hind quarter on smoker - oldcharlie8
you better off litting the pit and cutting some thin strips of meat off of that ham and make deer wraps. deer jalapeno cream cheese bacon :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: deer hind quarter on smoker - oldcharlie8
that's probably my least favorite thing to smoke. not nearly enough good fat. anyway.....375 for temp. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Most pizza eaten in one sitting - oldcharlie8
[quote]depends: thin crust? a lot[/quote] yes. this is very important to know. I can eat a thin crust large with ease. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: Crawfish boil ribs and chicken - oldcharlie8
[quote]So you throw them in the smoker after boiling them? Serious question[/quote] yes ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Pre-Playoff NBA Champions Prediction Thread - oldcharlie8
I like the clippers to win it all. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: Crawfish boil ribs and chicken - oldcharlie8
I did a brisket in my crawfish boil one time. put it in there for 30 minutes and then on the grill for 2 hours. was awesome. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: What is your #1 crawfish boil? - oldcharlie8
[quote]How much seasoning do ya'll put per sack?[/quote] 1 bag and a little crab boil also, I put half a box of salt ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Huge game today: Can't lose to OM in 3 sports - oldcharlie8
[quote]Our game three pitching has been awful.[/quote] this. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: What is your #1 crawfish boil? - oldcharlie8
[img]http://ts2.mm.bing.net/th?&id=HN.608004237782812513&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0[/img]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Natural Gas Burner? - oldcharlie8
are you talking about a burner to boil crawfish? ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Man threatened with $525 fine by government for refilling soda cup - oldcharlie8
[quote] "I never had an option to make right what I had done wrong."[/quote] bull shite. his first option was: don't steal the drink. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Loch Ness monster spotted by satellite? - oldcharlie8
[quote]Looks like a whale shark. [/quote] :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: gotta pacque pacque eggs on sunday. what's your secret to a strong egg? - oldcharlie8
[quote]ginny chk[/quote] this is allowed only if you are facing another ginny egg. I don't have a ginny so, it's only chicken eggs for me. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: gotta pacque pacque eggs on sunday. what's your secret to a strong egg? - oldcharlie8
[quote]get a duck egg[/quote] has to be chicken. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: gotta pacque pacque eggs on sunday. what's your secret to a strong egg? - oldcharlie8
[quote]dip in super glue or poly[/quote] can't have anything like that on it. I was wanting remedies like: use vinegar when boiling, shake it right before going into the pot, etc......... big money on the line...you know ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
gotta pacque pacque eggs on sunday. what's your secret to a strong egg? - oldcharlie8
should I use country eggs? give me some ways to "strengthen" my eggs please. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: Kartchner's Boudin - oldcharlie8
[quote]I'm going to check out T-Boy's for the first time soon. [/quote] the best :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Ben McDonald picks UL-L as the best Louisiana team - oldcharlie8
[quote]Heard yesterday that Rice figured out UL was altering the TPX sweet spots on their bats. If you shake their bats it sounds like little pieces of broken glass inside. [/quote] catch us if you can motherfrickers. :cool:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Ben McDonald picks UL-L as the best Louisiana team - oldcharlie8
[quote]He's dead to me. [/quote] :confused:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic

Search Results