Search | TigerDroppings.com

Posts By Biff Tannen
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1
ForumMessage
More Sports Board
re: #1 Kentucky vs #3 Notre Dame, 7:49 | TBS | - Biff Tannen
oh.. frick you, bitch :lol:...



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
More Sports Board
re: #1 Kentucky vs #3 Notre Dame, 7:49 | TBS | - Biff Tannen
[quote]Hey punk/... Come to BR and we can PLAY.... You got a big mouth and I am the one who can shut it.....[/quote] Bitch... you better check your mouth before you go spouting off on the MSB again and make yourseld look dumber than you may actually be,(which by the way, is fricking impossible),...



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
More Sports Board
re: Official Superbowl Bet Thread - Biff Tannen
what's up, bitches Geaux Pats! :pimp: :pimp: :pimp:...



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
More Sports Board
re: Peej does it again: Torpedoes Oregon - Biff Tannen
Do y'all know how much money my sportbook has lost at my casino since the sharps started fading, peej? Damn you to hell, peej!!1 :angry:...



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Movie/TV Board
re: Most hated bad guy... - Biff Tannen
[quote]was just jealous of Biff and his Pleasure Paradise Casino though[/quote] jelly much, bro? I'm still #1, buttheads :pimp:...
Posted on Movie/TV Board



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Outdoor Board
re: Friday Cooking and Drinking ML4L - Biff Tannen
[img]http://i1201.photobucket.com/albums/bb355/russell12345678910/tobymichael2.gif[/img]...
Posted on Outdoor Board



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
Movie/TV Board
re: Best Bully: Scut Farkus vs Biff Tannen - Biff Tannen
[img]http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/34101386.jpg[/img] ...
Posted on Movie/TV Board



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
O-T Lounge
re: Tech Board is live...link added in forum menu - Biff Tannen
[quote]Tech Board beat out the Health & Fitness board[/quote] [img]http://c4gnation.com/NATION_Showcase/plog-content/images/emoticons-and-animations/gifs-and-pngs/sadbanana.gif[/img]...
Posted on O-T Lounge



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Tech Board is live...link added in forum menu - Biff Tannen
:nana: :nana: :nana:...
Posted on O-T Lounge



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: LSU-ULL National Championship Series Possible - Biff Tannen
i don't care, i guess it would be good for the state but the only thing that matters is taking home the title, imo...
Posted on Tiger Rant



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Outdoor Board
re: How fast is a moose in deep snow? - Biff Tannen
that's pretty wild, i've never seen a moose in the wild that I remember...
Posted on Outdoor Board



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: Expediting a passport - Biff Tannen
Sounds like a trainwreck of a marriage already, Jamal....
Posted on O-T Lounge



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Outdoor Board
re: How is central Lake P doing right now? - Biff Tannen
Better than nothing at all.....
Posted on Outdoor Board



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Outdoor Board
re: Jindal expands CC rights? - Biff Tannen
So what's the verdict? Can I open carry at hooters?...
Posted on Outdoor Board



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: 7-9 gunshots heard at the south gates of campus - Biff Tannen
[quote]9mm full metal jacket Remington round, easy to tell, I go to the range all the time[/quote] do you even whitebox, Cosmo?...
Posted on O-T Lounge



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: OT member chugs a liter of 101-proof Wild Turkey.... reveal yourself. - Biff Tannen
He does medicinal marijuana, and it looks like he is smoking reg.....
Posted on O-T Lounge



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
O-T Lounge
re: OT member chugs a liter of 101-proof Wild Turkey.... reveal yourself. - Biff Tannen
my video is gonna go viral :nana: GO G-MEENNNN!!!1...
Posted on O-T Lounge



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
More Sports Board
re: NASCAR Sprint Cup Series at Charlotte - Biff Tannen
[quote]Bama and Beer[/quote] you had JJ, carl and dillon? you da damn devil, boy :banghead: :lol: at least you got screwed by logano being a tryless also :lol:...



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
More Sports Board
re: NASCAR Sprint Cup Series at Charlotte - Biff Tannen
gordon looks like he has AIDS I'm gonna start a rumor that gordon has AIDS, it is totally believable ...



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
More Sports Board
re: NASCAR Sprint Cup Series at Charlotte - Biff Tannen
[quote]Boy that man can sure drive a car. [/quote] if you didn't think he wasn't gonna take that flag with 10 laps left you are crazy JJ pretty much dominates charlotte, i'm sure he is gonna smile at all of of Jr's billboards around the track when leaving :lol: ...



Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Posts By Biff Tannen
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1