Search | TigerDroppings.com

Posts By adamsblueguitar
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1
ForumMessage
Movie/TV Board
re: Big Brother 17 Cast - adamsblueguitar
[quote]I'm hoping she/he doesn't tell anyone, ends up making out with one of the dudes, and then tells them afterwards. That would be quality tv.[/quote] :lol: :lol: :lol:...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Movie/TV Board
re: Big Brother 17 Cast - adamsblueguitar
[quote]Our guilty pleasure show comes on 3 times a week, while the rest of the pathetic TV-watching masses have to wait a full week between episodes of their shows. Advantage: Big Brother.[/quote] :cheers:...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Movie/TV Board
re: Big Brother 17 Cast - adamsblueguitar
Jason Roy [img]http://wwwimage.cbsstatic.com/base/files/styles/136x170/public/cast/bigbrother_desktop_136x170_jasonroy.jpg[/img] Favorite Activities: Hanging out with my girlfriends, going out with them shopping/dinner/drinks, etc. I also enjoy crafts, item personalization, making candles, anyth...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Movie/TV Board
Big Brother 17 Cast - adamsblueguitar
Full Bios [link=(http://www.cbs.com/shows/big_brother/season/17/cast/)]HERE[/link] [img]http://i.imgur.com/epXEeRQ.png[/img] [img]http://i.imgur.com/yu1dfNS.png[/img] [img]http://i.imgur.com/F3y1nUY.png[/img] [img]http://i.imgur.com/pQdQlOK.png[/img] [img]http://i.imgur.com/G8xDS6k.png[/img] ...
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (8)
Movie/TV Board
re: Other Space - adamsblueguitar
Show is hilarious. I watched all 8 eps and can't wait for season 2. It's like Community in space, but I enjoyed this more than Community....
Posted on Movie/TV Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
More Sports
re: UFC FN 61 - Frank Mir vs. Bigfoot Silva - Sunday (2/22) - adamsblueguitar
Hey guys, sorry if this has been posted. What restaurants/bars in BR are showing this? I never get to watch these but would go out of my way for this one. Thanks...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
O-T Lounge
What's your go-to cure when you feel a sore throat coming on? - adamsblueguitar
This crap usually lasts a week or two before going away. :angry:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (36)
O-T Lounge
re: About that A/C repair in Prairieville/Gonzales... - adamsblueguitar
Holy crap I joined this site almost 9 years ago. :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
O-T Lounge
About that A/C repair in Prairieville/Gonzales... - adamsblueguitar
Got home from work today and the thermostat said 86 degrees. :wah: Remembered yesterday there was a thread on here asking for a recommendation for AC repair in Prairieville. First response was [b]LSUTygerFan [/b]suggesting Glaze. Called them up at 6:30 tonight and they were at my house in 20...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (5)
O-T Lounge
re: Dryer Question - Water in basket and heat turning on before start - adamsblueguitar
Thanks a lot, Napoleon. :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: Dryer Question - Water in basket and heat turning on before start - adamsblueguitar
Napoleon, [img]http://i.imgur.com/BDPBooY.jpg[/img]...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Dryer Question - Water in basket and heat turning on before start - adamsblueguitar
Of course I've stopped using it. :lol:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
O-T Lounge
Dryer Question - Water in basket and heat turning on before start - adamsblueguitar
My dryer (clothes dryer) is messed up. Yesterday we noticed a puddle of water at the bottom of the basket (where the clothes dry). Figured maybe rain water blew in a few days ago. Now today I notice that as soon as I crank the dial to any time setting, even before I actually start the dryer, the ...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (4)
O-T Lounge
re: Need concrete poured. Suggestions? - adamsblueguitar
Thanks fellas. :cheers:...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
O-T Lounge
Need concrete poured. Suggestions? - adamsblueguitar
I need concrete poured in my backyard for a small patio. Any suggestions for who to do it? Anyone to specifically avoid? Located in Dutchtown....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (4)
O-T Lounge
Best Free Photo Editing Software These Days? - adamsblueguitar
I have Gimp. I like it, but I'm wondering if there's anything better and/or more user friendly....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (5)
O-T Lounge
re: What's the rule on cracks in the windshield? - adamsblueguitar
Thanks fellas....
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
O-T Lounge
What's the rule on cracks in the windshield? - adamsblueguitar
Will my vehicle fail Louisiana inspection if a crack is too long? If so, how long is too long?...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (3)
Money Talk
re: I have a noob question about my taxes - adamsblueguitar
Ascension... not sure if considered coastal :dunno: EDIT: I would assume not....
Posted on Money Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Money Talk
re: I have a noob question about my taxes - adamsblueguitar
What do you mean by that?...
Posted on Money Talk
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Posts By adamsblueguitar
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1