Search | TigerDroppings.com



Search Results
ForumMessage
Outdoor Board
re: Buying a Tundra - AUTimbo
I know the OP is concerned with the Tundra but I would look elsewhere if any of you are thinking about a Tacoma. I have an 08 double cab, no lift and am running into the drivelive vibration problem for the third frickin time. Toyota has issued TSB's on this issue since 09' and they still cant tra...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: 84 year old WW2 Sniper Still Has It - AUTimbo
:lol: :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: 84 year old WW2 Sniper Still Has It - AUTimbo
[quote]And his first shot was a headshot[/quote] At a 1,000 yds....unreal. Hell his 3 shot group at that distance was what.... 10" ? :bow:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: 84 year old WW2 Sniper Still Has It - AUTimbo
Great vid. Thanks for the link. Oh...and did I ever happen to mention my pop is a former member of the Army Marksmanship Unit as well? :dude:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: 84 year old WW2 Sniper Still Has It - AUTimbo
Great vid. Thanks for the link. Oh...and did I ever happen to mention my pop is a former member of the Army Marksmanship Unit as well? :dude:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Should I send my optic back? Problem - AUTimbo
This Sighting a red dot in a few weeks ago and it was a c-hair off level, sitting slightly cockeyed on the picattiny rail. Wasnt much but enough to run out of windage when zeroing...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: "She says, 'Don't shoot me, I'm pregnant!. . . And I shot her anyway." - AUTimbo
[quote]What if she had a rocket launcher up her ass?[/quote] Well..if she had taken it in the azz beforehand then she wouldn't have gotten pregnant in the first place, correct? Consequently she wouldn't have been weighed down with child, thus allowing her a quicker exit from the alley and in...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Waiting on someone to walk through the door? Real? - AUTimbo
[quote]Mother fricker even has a flashlight on its face so it can find you at night. [/quote] I haven't laughed so gerdurn hard since the first time I watched "In Living Color". Thats gold there chief! :cheers: :lol: :lol: :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Black Coyotes are common in the south - AUTimbo
Have seen a black yote a few times over the past couple years near the house. Almost hit him one morning as he was trotting across the road with either a squirrel or a rat in his mouth. SOB was solid black from head to tail. Been trying to tell people that and no-one I know of has ever seen a sol...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Forgotten Horrors: Ant-Walking Alligators of Hiroshima - AUTimbo
Historically speaking this "terrorist" has done way more damage to the people of Japan than those two little bombs we dropped on them. [img]http://www.standbyformindcontrol.com/wp-content/uploads/2014/06/godzilla_1954_81.jpg[/img] Just sayin'...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: last nights hog kill - AUTimbo
Probably a dumb question but if you guys leave the remains lying at the kill sight after taking the backstraps, hams and shoulders, would the sounder still come back to eat the leftovers? I know yotes will be on it in no time but just wondering if hogs will eat their "own" remains since they are ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Dude at the bar has two pairs ok white costas on. - AUTimbo
Damn I wish I was in that bar right now. I'd play that dumb frick for both pairs just to see his sorry arse cry when I won them and proceeded to crunch the ever lovin frick out of them under my size 12's while downing a Dos equis and smiling like a boss. :lol: [img]http://funny-quotes.picph...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Well...after over a year and a half wait - AUTimbo
I know the old adage about spending more on the optics than the gun but I'm not thinking it's going to come into play here, this being a 5.56 gun and not a .308 For a mid level price I am hearing the Vortex Viper 4X12, 40 is quite a deal on a damn good scope. Eventually would love to do a Nightf...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Well...after over a year and a half wait - AUTimbo
Yeah...true that. Guess I was too busy tinkering with optics for my other guns....befor ethat tragic boat accident that is. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Well...after over a year and a half wait - AUTimbo
Absolutely. Now to choose the optic....decisions, decisions :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
Well...after over a year and a half wait - AUTimbo
I FINALLY received the email today that my LaRue PredatAR is being built and should be heading my way in @ a week or so. :dude:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: baitcast reel for around $100, what would u get? - AUTimbo
Spend $50 more and get a Revo SX As previously said the newer Curados aren't half the reels the old ones were. And the newest Curados have jumped another $100 bucks or so in price. Bought a Revo SX a couple of months ago and it is the best combination for price/quality out there. Period...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
2015 Tacoma TRD Pro - AUTimbo
I'll take mine in orange please :bow: [link=(http://www.caranddriver.com/reviews/2015-toyota-tacoma-trd-pro-first-drive-review)]LINK[/link]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
Solo Skiff....A yak-fishermans dream - AUTimbo
Thought you guys would appreciate this. [link=(http://www.soloskiff.com/)]LINK[/link] :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Let's talk muzzle brakes for AR-15 - AUTimbo
You left out the Griffen M4SD 2 for $84.95 Every good as the Battlecomp and about $10 cheaper. Joe Bobs runs them on sale from time to time. I have two and they are terrific. [link=(http://www.joeboboutfitters.com/PhotoGallery.asp?ProductCode=GA%2DXHP556TC)]LINK[/link]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Who on the OB DOES NOT kayak fish? - AUTimbo
One day.....oh yes...one day a red like that will be mine!!!! CONGRATS bro :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Who on the OB DOES NOT kayak fish? - AUTimbo
:lol: :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Who on the OB DOES NOT kayak fish? - AUTimbo
Gotcha by 10 years, 10 lbs..... you best find another excuse :lol: :cheers: And just for kicks, a pic of my first ever smallmouth...taken while fishing from the yak yesterday. :dude: [img]http://i1090.photobucket.com/albums/i375/AUTimbo/70694061-597A-492F-978F-83B22B87BC78_zps9k2nrilw.jpg[...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: SpinOff: SCUBA destinations for beginner - AUTimbo
I hope to God your not trying to get a green,newly certified diver into cave diving. Great way to scare the piss out of someone and chance them never diving again, much less the ridiculous amount of danger associated with cave diving versus a run of the mill offshore dive. :spank:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Ultra Light Rod and Reel - AUTimbo
[quote]Just no reverse lever This has already pissed me off several times.[/quote] I found that I don't use it as much as I thought but it has taken a little getting used to...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Ultra Light Rod and Reel - AUTimbo
For reels I would look at Cabelas. Just bought a Quantum Energy PTi for $69.99 (normally $149) and mated it with a Fenwick Eagle GT rod. Not sure if syill in stock but terrific reel. Just no reverse lever, which didn't bother me. Match made in heaven Rod was great deal also @40 IIRC. And rod...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: Everyone on the OB is a "know it all".. - AUTimbo
Ditto on the electrical work. If I can't just plug it in I'm fricked. Haven't/Won't ever have the balls to go "noodling" With my luck the first muddy azz hole I stuck my hand in would have either the biggest snapping turtle to ever live in it or would house a nest of water moccassins. Nope....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: OB bass experts: What did I catch? (DNR Update Pg 3) - AUTimbo
Check link in my previous post Pics in link I thought the article you linked was very interesting. But if you notice he actually didn't refer to the bass you posted a pic of as a redeye, but a variant he called a "Bartrums bass". Because the OP's fish doesn't have the disinctive red eye or ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: OB bass experts: What did I catch? (DNR Update Pg 3) - AUTimbo
See previous post :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Outdoor Board
re: OB bass experts: What did I catch? (DNR Update Pg 3) - AUTimbo
I don't know who you spoke to in SCDNR but they were DEAD wrong. While the redeye and shoal are similiar the fish you caught is DEFINITELY a shoal bass. [link=(http://www.sherpaguides.com/georgia/flint_river/creature_feature/)]LINK[/link]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic

Search Results




//