menu

Posts By TheSandman
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1
ForumMessage
SEC Rant
re: It's obvious Gus is a better coach than Rivera - TheSandman
you're better than this smh...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Auburn Sports Board
re: 2017 Auburn Football Recruiting Thread - TheSandman
in...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Auburn Sports Board
Reports: Kevin Greene is headed... EDIT: And Cam is MVP! - TheSandman
to the HoF :lol: 'Bout time :cheers: Also this: [img]https://pbs.twimg.com/media/CalElznUkAAiq3b.jpg[/img] Never gonna make it in the NFL...
Jump to Post - View Topic - Replies (5)
Auburn Sports Board
re: 15-16 AU Hoops Season Thread 9-14 (3-9) {we beat UK} Next: 2/13 Vandy - TheSandman
Can't do anything but laugh at this point :lol:...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Auburn Sports Board
re: 2016 NSD Thread: START FAPPING BROWN HAS SIGNED!!!! MELT: ON [OFF] - TheSandman
gld ur not r coachs den...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Auburn Sports Board
re: 2016 NSD Thread: START FAPPING BROWN HAS SIGNED!!!! MELT: ON [OFF] - TheSandman
In :nana: Although the I've got class scattered all throughout the day this year :banghead: In years past I just skipped class all day, oh to be young again :lol:...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Auburn Sports Board
re: 2016 Auburn Football Recruiting Thread - TheSandman
I thought you were talking about Georgia Tech there for a sec...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Auburn Sports Board
re: If the Panthers Win Super Bowl - TheSandman
One of my older brothers graduated in '01, his wife in '02 :cheers:...
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
Auburn Sports Board
re: If the Panthers Win Super Bowl - TheSandman
At AHS? What year did you graduate?...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Auburn Sports Board
re: If the Panthers Win Super Bowl - TheSandman
Which may also be translated as "hometown pride" :dunno:...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Auburn Sports Board
re: If the Panthers Win Super Bowl - TheSandman
Pulling for Broncos because of Demarcus Ware. Go Tigers. ETA: I wanna see Manning go out on top and Cam's got plenty of gas left in the tank...
Jump to Post - View Topic - Replies (3)
Auburn Sports Board
re: Is John Franklin III - TheSandman
fwiw I still associate you with the wood-panel AU ...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Auburn Sports Board
re: 15-16 AU Hoops Season Thread 9-14 (3-9) {we beat UK} Next: 2/13 Vandy - TheSandman
Anyone know where I can watch a replay?...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Auburn Sports Board
re: 2016 Auburn Football Recruiting Thread - TheSandman
You say that like it's some sort of new development :lol:...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Auburn Sports Board
re: Peyton Barber entering draft - TheSandman
rats off a sinking ship presser at 4:00...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Auburn Sports Board
re: 2016 Auburn Football Recruiting Thread - TheSandman
Only Sith deal in absolutes...
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
Auburn Sports Board
re: 2016 Auburn Football Recruiting Thread - TheSandman
[quote]I'm hoping all of this.[/quote]It actually makes me wonder if Grimes was asked to look around so that Malzahn could bring Hand in to help save the offense and his job ETA: something something recruiting...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Auburn Sports Board
re: 2016 Auburn Football Recruiting Thread - TheSandman
Decommitment might have to do with Lashlee. Lot of buzz on Das Boonker about Lashlee not being OC here much longer one way or another... Fits, with Hand coming in. Probably see Hand as run game coordinator, Craig moved to QB coach and put as pass game coordinator....
Jump to Post - View Topic - Replies (3)
Auburn Sports Board
re: Herb Hand new OL coach - TheSandman
[link=(https://m.youtube.com/watch?v=UbkqE4fpvdI)]cant even see him[/link]...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Auburn Sports Board
re: 2016 Auburn Football Recruiting Thread - TheSandman
[quote]Yes they do. That's why people on occassion complain when it's not up todate.[/quote] Can confirm :lol:...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Posts By TheSandman
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1