menu

Posts By danman6336
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1
ForumMessage
Music Board
re: Kraftwerk @ Orpheum Theater NOLA Sept 9 - danman6336
omg omg omg omg c u fgts there...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: First weekend Jazz Fest highlights. - danman6336
Steely Dan KILLED it...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: Post a great album to listen to from beginning to end - danman6336
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/92/Another_Green_World.jpg[/img]...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: Jazzfest Saturday Recommendations - danman6336
[quote]:avoids funk and jambands at Jazzfest: :sees generic funk and tier 4 hamblands late night instead: [/quote]lolco...er....lolheafy...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Music Board
re: Prince is dead at 57 - danman6336
Prince is literally better than every artist ever outside of maybe Mozart -crazy people on TD...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Music Board
re: Favorite rapper of the last decade (2006-2016) - danman6336
The guy from Death Grips By a landslide...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: Prince is dead at 57 - danman6336
ITT a lot of diehard Prince fans say outlandish things...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: Prince is dead at 57 - danman6336
[quote]Elvis over Prince? Musically? That's laughable. As is most of your list.[/quote]lolwut...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: Prince is dead at 57 - danman6336
[quote]One of the top 5 artists in musical history.[/quote]lol no i mean he put out some solid stuff, and RIP and all that, but lets not get ahead of ourselves here...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
Music Board
re: Best music video ever? Cults - Go Outside - danman6336
its kinda cliche at this point but its still a pretty fricking incredible video [link=(https://www.youtube.com/watch?v=BFxaDoyl-1s)]smack my bitch up[/link]...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: Best music video ever? Cults - Go Outside - danman6336
that song was my fricking jam a few years ago. cool video too....
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: John Bell Confirms Widespread Panic's Decision To Stop Touring - danman6336
lolwspsux...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: Any notable concerts I should watch from Coachella? - danman6336
oh yeah, Foals and St Germain were cool too...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Music Board
re: Any notable concerts I should watch from Coachella? - danman6336
stuff i enjoyed over the weekend: Underworld Death Grips Zhu Savages Kamasi Washington Snails...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Music Board
re: Huge Concert Announced (Stones, McCartney, Who, Waters, Dylan, Young) - danman6336
[quote]Its still impressive today, I would rather see them than 99% of current acts and Im sure a lot of people feel the same.[/quote]you'd rather them wheelchair out a bunch of geezer has-beens that haven't recorded a decent song in a good chunk of half a century than 99% of the other acts out ther...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (4)
O-T Lounge
re: First time driving down Dalrymple in a long time. Architectural observations - danman6336
[quote]Kappa Sig looks like a vacant lot.[/quote]they're building a new house baw...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: Anybody seen Big Gigantic? - danman6336
bruh like sick gnar baw group out of Rado my boy Squirrels got me into them in like 08 bruh my dawg Dominic killz it on the sax check it out bruh, but get you some mad shardz first...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Spinoff from gay genes: Would you rather bang Eric Decker or an ugly fat chick? - danman6336
I'd bang Eric Decker no question...
Posted on O-T Lounge
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Music Board
re: Psy-kick ass-adelic music - danman6336
phish brah...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Music Board
re: Only One Band, - danman6336
Phish 12/31/95...
Posted on Music Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Posts By danman6336
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1