menu

Posts By gatordmb89
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1
ForumMessage
SEC Rant
re: Damn Bama Beats The Gators At Home - gatordmb89
Turrible...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
SEC Rant
re: Rumor is Gehrig Dieter (WR - Bowling Green) will grad transfer to Alabama - gatordmb89
This is horse shite. Bama is gonna be fricking ridiculous next year. Arguably the most talented skill position group since Saban got there, most talented signal caller, and that defense. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
SEC Rant
re: Is it baseball season yet. - gatordmb89
Can't wait for more Omaha heartbreak. :lol:...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
SEC Rant
re: LSU hires Juluke as RB coach - gatordmb89
Why is a thread about a RB coach 6 pages? Must be a mixture of AR trolling and LSU overhyping....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Gator Sports Board
re: **2017 Football Recruiting Thread** - gatordmb89
I believe it is Team Tampa....
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
SEC Rant
re: Tony ball leaving LSU - gatordmb89
The WRs aren't the problem at LSU. Never has been an issue. QB play and Les refusing to progress the offense....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Gator Sports Board
re: **2017 Football Recruiting Thread** - gatordmb89
Top #Gators DB target Shaun Wade @shaunwade2017 and the rest of the @ProImpactJax7v7 guys are visiting Florida today. #Gators #Swamp17 Andrew Spivey tweet...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Gator Sports Board
re: **2017 Football Recruiting Thread** - gatordmb89
https://twitter.com/im_showtime_/status/698262286197194752 2018 DB Tyreke Johnson. Might be #1 overall prospect in his class....
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Gator Sports Board
re: **2017 Football Recruiting Thread** - gatordmb89
https://twitter.com/c4era/status/698260202341142528 2017 DB's Shaun Wade and Cyrus Fagan, with Torrian....
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
SEC Rant
re: SEC East offenses: Who’s rebuilding, who’s reloading in 2016 - gatordmb89
UF returns almost entire 2 deep on OL. Added a ton of weapons in recruiting. Will avg a TD or more over 18.8. SDS sucks, but no surprise TN fans like it....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
Gator Sports Board
re: Recruiting - Defense - gatordmb89
Not to mention Polite looks 45. That has to mean something. :lol:...
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
SEC Rant
re: Did USCjr mortgage their future? - gatordmb89
Spurrier made South Carolina relevant. If he hurt them for a year or 2, oh well. ...
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
SEC Rant
re: Post NSD 2016 Projected Starters - gatordmb89
He can't be worse than Treon and he will probably be top half in the SEC in passing. That should be enough to keep UF in contention in the East....
Posted on SEC Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Gator Sports Board
re: Recruiting - Defense - gatordmb89
Yeah, but Rumph still got Clayton, Smith, Polite, etc. Rumph isn't going anywhere and to suggest he may need to go is illogical and idiotic....
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
Gator Sports Board
re: Recruiting - Defense - gatordmb89
Rumph? Wtf...
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
SEC Recruiting
re: Most underrated player in your 2016 class - gatordmb89
Vosean Joseph LaMical Perine Freddie Swain (rated pretty high, but better than his ranking) I would have said Aaron Robinson, but Bama happened. :lol: ...
Posted on SEC Recruiting
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Gator Sports Board
re: **2017 Football Recruiting Thread** - gatordmb89
The LBs we got aren't just depth guys. They can all play. Need numbers at OL, DT, and CB. Need 2 TE's as well....
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Gator Sports Board
re: **2017 Football Recruiting Thread** - gatordmb89
[link=(http://bigcountypreps.com/181/football-player-rankings-2/2016-fire-79-prospect-rankings-1-0/)]BCP ranks Central FL kids[/link] This crew knows their stuff....
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
SEC Recruiting
re: recruits you don't wanna play against - gatordmb89
Not looking forward to the UF lbs covering Nauta....
Posted on SEC Recruiting
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
Gator Sports Board
re: Recruiting - Defense - gatordmb89
Haha you didn't have to do that. I hear your argument as well. I just feel like the class was solid. It wasn't great by any stretch, but it hit on a good amount of needs. Next year, we gotta hit a few home runs, I'm hoping they can pull it off. :cheers:...
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
Posts By gatordmb89
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1