Search | TigerDroppings.com



Search Results
ForumMessage
SEC Score Board
re: How far does LSU fall? - Wolfhound45
[quote]Projectpat[/quote] 1/10 Need to try harder if you are going to make the All Troll squad....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: Why do LSU DBs get away with so much more than other teams? - Wolfhound45
[quote]I'd say eighty percent of the passes ole boy was throwing could be ruled uncatchable anyways.[/quote] This. Honestly, their QB made everything look worse through his own erratic play. Just thankful they abandoned the run from late 3rd quarter on. He was our best run defender....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]cyde[/quote] Thanks for some good natured ribbing. Have a great night. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]oR33Do[/quote] You called it. The ranters are showing up. Time for me to call in a night....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
SEC Score Board
re: I was HIGHLY upset at LSU tonight - Wolfhound45
Bro, we escaped with the win. Not putting the SEC brand on that. It was ugly but I will take it....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]Where the frick were you when LSU was down 17 points?[/quote] Bro, he was here for the entire ride. Seriously. Ugly and all....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: Down Goes LSU. - Wolfhound45
[quote]Too soon[/quote] Yup. :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
Night SEC Scoreboard. Peace, OUT!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]congratulations[/quote] Thanks Asharad, ugly win but I will take it. Congats on your win over WVU as well....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]hg[/quote] Let it go bro. Our Tigers got the win. ebro-hug...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]#69 big guy is still holding![/quote] :lol: :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]cyde[/quote] :lol: :bow:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]Grats LSU [/quote] Thanks bro. Just want to escape with a win. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]I don't know that I have ever seen a worse passing game in my life, or a worse 2nd half playcaller. Wisky abandoned the run game way too early (which was the only thing they can functionally do). [/quote] Cannot understand this as well. They were beating us like a drum on the ground. Makes...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
LF7 has some stuff to learn. This is the SEC, not high school. Should be fine in the long run....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]How many delay of game penalties has LSU had tonight?[/quote] A lot. But I saw something I have never seen in my 51 years - a delay of game at the beginning of the second half. Wow....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]nerd guy[/quote] Nah baw, not gonna happen. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]MoneyShot[/quote] :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]Why pitch it...wtf[/quote] Because Les. Is more....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Score Board
re: LSU 28 vs. Wisconsin 24 FINAL ESPN TIGERS WIN - Wolfhound45
[quote]HERE all season guys.... [/quote] nerd guy was in on this as well. Where are all the other Tiger fans that took this three quarter (well deserved) beating?...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)

Search Results