Search | TigerDroppings.com



Search Results
ForumMessage
Tiger Rant
re: Brandon Harris WIll Be The Best LSU Quarterback Since Jamarcus Russell - TIGRLEE
Idk... I'd take ZM over JR, RD and the Matts. Everytime....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Brandon Harris WIll Be The Best LSU Quarterback Since Jamarcus Russell - TIGRLEE
Sorta like MattMauck did for Davey in the seccg vs tenn. I like your thinking....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Brandon Harris WIll Be The Best LSU Quarterback Since Jamarcus Russell - TIGRLEE
LOL...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
Outdoor Board
re: Killed this bad boy today on the farm - TIGRLEE
What happens when Prius's latte's and NYtimes gets involved. Paul will prob respond when his manicure is over....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Outdoor Board
re: Killed this bad boy today on the farm - TIGRLEE
So awesome....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Are you afraid of flying? - TIGRLEE
No. But I hate it bc it always involves me having to associate with rude stupid people....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Outdoor Board
re: Killed this bad boy today on the farm - TIGRLEE
No you aren't. A latte and a newspaper :lol: Luckily for me we own the farm and your family prob works for us. Good try though :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Food and Drink Board
re: WFDT - TIGRLEE
Fish tacos on corn tortillas...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
More Sports Board
re: 50 Cent challenges Floyd Mayweather to read one page of a Harry Potter book - TIGRLEE
:lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
More Sports Board
re: time to allow pete rose back into baseball? ... - TIGRLEE
This country needs more people like Pete rose....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Brandon Harris WIll Be The Best LSU Quarterback Since Jamarcus Russell - TIGRLEE
I don't think it's much difference if any between the two. If Harris gets close to either I'll be more than happy....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Tiger Rant
re: Charles Hanigriff on LSU this year - TIGRLEE
You sunshine pumpers are easily aroused. It's a fact, Les miles avgs 2.6 losses a year. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: There is no greater silliness than sorority rush. - TIGRLEE
Your kid isn't in the cool crowd i see. :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Charles Hanigriff on LSU this year - TIGRLEE
[quote]Chi having a hard time getting off the line of scrimmage in practice. Quinn is better at this point, catching, route running, getting of the LOS[/quote] Thats bc dupre is too small... He'll get bigger as he ages but I don't see him being an impact player a all this year. Most people knew ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Brandon Harris WIll Be The Best LSU Quarterback Since Jamarcus Russell - TIGRLEE
ZMett > JR...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Outdoor Board
re: Killed this bad boy today on the farm - TIGRLEE
Yes I do. Your bitch arse prob would've pissed your panties looking at it. From inside your Prius ....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (3)
Outdoor Board
Killed this bad boy today on the farm - TIGRLEE
Cutting corn , he gone. 6 and a button [img]http://i1283.photobucket.com/albums/a542/jwooddci/Mobile%20Uploads/7CF4A64B-0FDD-4D81-85BE-5262A5A0A771_zpscc7fgb8t.jpg[/img]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (10)
O-T Lounge
re: Algiers homeowner shoots and kills would-be home invader - TIGRLEE
My kinda thread. Thanks for posting....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: Hearses at black and white funerals - TIGRLEE
Bc it's just what they do....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Just to be clear - Ethan Pocic has NOT been named starter. It's speculation - TIGRLEE
He's not gonna stay off field....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Just to be clear - Ethan Pocic has NOT been named starter. It's speculation - TIGRLEE
Ok thanks....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Any truth to what Ponamsky said? - TIGRLEE
Idk how this works... NCAA/Sec I hope there's no truth to that though....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: found German Shepherd in BR - TIGRLEE
Prob had all fun he could stand in ferguson. Busted out....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: What LSU football player has had the best hair style? Lol - TIGRLEE
Geeees....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Hearses at black and white funerals - TIGRLEE
Same reason white people have funerals 2-3 days after death and blacks have them 7-10 days after death....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Hmmmmm, so I had a pretty awesome day today.... - TIGRLEE
Good job. Pay your child support or it's back on the probation wagon you go....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Help Board
re: Scrimmage Thread Wacked? - TIGRLEE
[quote] Yes, your title suggested you had info when you didn't. [/quote] Imagine that. :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: Hmmmmm, so I had a pretty awesome day today.... - TIGRLEE
You still on probation though. Keep your nose clean. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Tiger Rant
re: Ethan Pocic expected to start at C against Wisconsin - TIGRLEE
I am. Aren't you? :confused:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: Who comes up with these lame challenges? - TIGRLEE
At least Harlem Shake was entertaining....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)

Search Results