Search | TigerDroppings.com



Posts By Tiger Ice
ForumMessage
Tiger Rant
re: 'Bama Week Tradition... (It never gets old...LOL!) - Tiger Ice
Thanks for the addition to my 'Bama Week Collection Tader...A buddy of mine who's originally from Bammer can't stand the video. That makes it a keeper and part of the pre-game ritual. Thanks again... :dude: :rotflmao: :nana: :rotflmao: :dude:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
Tiger Rant
re: 'Bama Week Tradition... (It never gets old...LOL!) - Tiger Ice
[quote]Holy hell, that was awesome in a surreal sort of way.[/quote] It's the best example of [i]Video Music [b]Sarcasm[/b][/i] that I've ever seen...........by far!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
'Bama Week Tradition... (It never gets old...LOL!) - Tiger Ice
This video is the way I get in the mood to watch the Tigahs play the Gumps. It never gets old and says it all about the rednecks from the East. Enjoy!! http://www.youtube.com/watch?v=Jrg0X9H6FGU :nana: :cheers: :rotflmao: :nana: :cheers: :rotflmao: :nana:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (16)
Tiger Rant
re: Good Rolling Stone article on LSU's win over Ole Miss - Tiger Ice
Bumped and hoping for a pin........


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Poison oak ... what to do with the clothing? - Tiger Ice
[quote]Burn them and scatter the ashes in Bryant Denny Stadium.[/quote] [u]T. H. I. S. !!!!![/u]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: How do you plan to survive the Ebola outbreak? - Tiger Ice
[u]Colloidal Silver[/u] - proven to kill over 650 different viruses. [u]DMSO[/u] - natural substance that will penetrate every cell in the body. combo of the two will kill ebola, HIV...etc. If I disappear, blame it on CDC or FDA. If word were to get out it would decimate the drug industry. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Tiger Rant
re: What does harris have to do for auburn to respect the pass? - Tiger Ice
[quote]for auburn to respect the pass?[/quote] UUuhhhhhhh....Complete passes....FTW! Thankyouverymuch :rotflmao:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Best alternative uniform ever for LSU: old gold helmets? - Tiger Ice
You mean replace the uniform's we have now that win [u]'best uniform design'[/u] time after time after time after time after time ???? Naaah. :rolleyes: What we have are the best in the nation. If it ain't broke, don't try to fix it. :pimp:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: From today's paper (Scott Rabalais decodes Les Miles) - Tiger Ice
[quote]reactionary chicken little pussies.[/quote] I hear Chicken takes offense to this.....ban watch. :lol: :bow: :nana: :rotflmao: :dude:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Auto Detailing Tools & Products - Tiger Ice
Hey...Nice Car man... My first car was identical. One of the worst decisions of my life was selling it back in '71. and by the way...Nanoskin Fine grade Prep sponge works 3 times faster than clay and actually does a better job! :bow:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: SEC Network Cox - Tiger Ice
Saw a short promo about the SEC Network on one of the Cox channels and it showed channel 1037, or the current CST channel. We'll know shortly. They will promo it to death in another week or so I'm sure. :cheers: :dude: :cheers: :drunkards: :cheers: BTW...this was the Baton Rouge Market......


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Mac Marshall did not sign with the Astros; Will play for Tigers - Tiger Ice
[quote]Who would turn down 1.5 million? [/quote] Uhhh......Aiken??? Just a wild guess.. :rotflmao:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Rant
re: Bama, Georgia, USC, Auburn, LSU: Who lays an egg and goes 6-6/5-7 in 2014? - Tiger Ice
[quote]Because you're going to be relying heavily on your running game and defense to win you games. If, say, Alexander and Porter were to go down for an extended period of time to open the year, then I think your D would damn near need to be pitching shutouts to win any games. JMO[/quote] Yeah, ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Tiger Rant
re: Better Coordinator Duo - Chavis/Cam or Boom/Jimbo? - Tiger Ice
My opinion... I wouldn't trade our 'pair' of Co-Od's for any in the country. 'nuf said... :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: LSU the WRU of the SEC - Tiger Ice
[quote]The bottom line is that LSU recruits NFL caliber athletes, prepares them for the NFL, and puts them in position to have a chance to make an NFL roster, and as long as Coach Miles, Coach Cameron, Coach Henry, and others stay, I see no reason why this trend will not continue![/quote] Uhh...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Tiger Rant
re: Do we all agree that it is receiving "corps" not receiving "core." - Tiger Ice
[quote]I just hope the core of our corpse don't come out looking like a corps[b][u]e[/u][/b].[/quote] FIFY... You're welcome.......... :rotflmao:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: If we lost to Florida do you think we are still the 8 seed? - Tiger Ice
It was razor thin as it was...No, we wouldn't have been the 8 seed. It was just that close....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Any chance the spring game is cancelled? - Tiger Ice
I've watched Weather channel, Accuweather and this... [link=(http://forecast.weather.gov/MapClick.php?w0=t&w1=td&w2=hi&w3=sfcwind&w3u=1&w4=sky&w5=pop&w6=rh&w7=thunder&w8=rain&w11u=1&w12u=1&AheadHour=48&FcstType=graphical&textField1=30.40457&textField2=-91.18064&site=all&unit=0&dd=&bw=&BackDay.x=3...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Tiger Rant
re: Best LSU football team performances in a loss - Tiger Ice
USC at LSU (1979) was by far the no. 1 in this category...LSU at Notre Dame (1970) is probably the closest no. 2...after that, everything else on your list although these two were up in a class by themselves. They both still evoke emotions and feelings in this old soul. :bow:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
LSU Recruiting Board
re: Garrald McDowell commits to Ole Miss - Tiger Ice
Garrald just made the decision to be [b]Tiger Bait![/b] Good luck with that... :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)

Posts By Tiger Ice