Search | TigerDroppings.com



Search Results
ForumMessage
Fantasy Sports Board
re: Baseball lineup help plz - Witecoco
Well, looks like I've got some wheelin' and dealin' to do. Thx again for the help. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
re: Baseball lineup help plz - Witecoco
Would chris colabello be an upgrade?...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
re: Baseball lineup help plz - Witecoco
Garza seems to be my biggest ?. Willy peralta is out there and I know he's behind garza in the rotation, but he seems to be pitching much better than garza. Would it be foolish to make that switch? Thx for the advice btw....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
re: Baseball lineup help plz - Witecoco
Thx for the advice. Are my pitchers getting past their prime? Or still solid starters?...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
re: Baseball lineup help plz - Witecoco
Any actual helpful opinions? ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
re: Baseball lineup help plz - Witecoco
Well, dang. Burn it down and start over I guess. As far as a closer, I drafted people listed in the RP spot, now they are starters. Ill take the extra start for now....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
re: Baseball lineup help plz - Witecoco
I get it. I guess I was just wondering if there was a specific person, that keeps it from being an 8 or 9. Thanks letting me know I didnt draft like a complete idiot. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
re: Baseball lineup help plz - Witecoco
Who, would you say is my weak spot?...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
Baseball lineup help plz - Witecoco
So, I havent followed baseball in a long time. Can I get some opinions of my team. I feel like I have guys that were good about 5 years ago. But not sure how they're doing now. oh 10 team league standard format. TIA C- Posey 1B- Mauer 2B- Rendon 3B- Aramis Ramirez SS- Zorbrist, Evereth Cabrer...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
re: NBA Fantasy Championship Results. - Witecoco
No one is impressed I see. :rotflmao: Oh well, Ill enjoy my victory alone. :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fantasy Sports Board
NBA Fantasy Championship Results. - Witecoco
I unintentionally handicapped myself by leaving Anthony Davis in. Still won by less than a point! [img]https://scontent-b-iad.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/v/t34.0-12/10255576_10152335613925609_786390160_n.jpg?oh=82ff5ea2f00cf2948cb83faded8a98bd&oe=534D770B[/img]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Pelicans Talk
re: Davis and Gordon done for season. - Witecoco
ill takem if youre serious :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Pelicans Talk
Davis and Gordon done for season. - Witecoco
[link=(http://www.nba.com/pelicans/news/pelicans-injury-update-41014)]Injury update.[/link] Only a few games left anyway. Coulda used this info before my fantasy lineup set. :lol: Hope they get better soon!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Pelicans Talk
re: Pels 37 VS Nuggets 50 / 7;00 2nd / Official Game Thread / Aaron Brooks's Revenge - Witecoco
Seriously? Dang if its not one thing its another. :banghead:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Pelicans Talk
re: Pels 37 VS Nuggets 50 / 7;00 2nd / Official Game Thread / Aaron Brooks's Revenge - Witecoco
why has Davis played only 11 mins? ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Pelicans Talk
re: Should the team shut Anthony Davis down the rest of the way? - Witecoco
He's playing tonight!! [link=(http://www.nba.com/pelicans/pelicans-live-stream)]live interviews[/link] :nana: :nana: :nana:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Looking for a funny book to read... - Witecoco
Hitch hikers guide to the galaxy. Three Musketeers (surprisingly) ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fark Board
re: Someone help me with this picture, please. A little photoshop - Witecoco
[img]http://i1167.photobucket.com/albums/q629/mutiny82/FotoFlexer_Photo_zpsa7f0fd4c.jpg[/img]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fark Board
re: "Can't deal with it" gif - Witecoco
Yeah, same here. :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Fark Board
"Can't deal with it" gif - Witecoco
Siap, Hadn't seen it before. [img]http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/644682455794528941.gif[/img] :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: Official Titanfall Thread *OP updated with info* - Witecoco
Anyone up for playing?...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: Anyone want to play Titanfall with MEEEEEE??? - Witecoco
Anyone up for playing? Tired of getting folks that dont talk or stratagize. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: XBOX Live Deals? - Witecoco
I just got a code for a years sub for xbl off of amazon for $35. Not sure about ryse, or a bundle of the two though. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: Anyone want to play Titanfall with MEEEEEE??? - Witecoco
Thx. Good lookin out, with the Titanfall thread lsu2....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: Anyone want to play Titanfall with MEEEEEE??? - Witecoco
A thread trying to get folks to play XBOX with me turns into a thread about pc game controls, lol. I am invisible. :lol: :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: Anyone want to play Titanfall with MEEEEEE??? - Witecoco
Couldn't one, say, use a remote on a PC, or is that not pc?...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: Anyone want to play Titanfall with MEEEEEE??? - Witecoco
YEEEEEEEEEES....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: Anyone want to play Titanfall with MEEEEEE??? - Witecoco
Ahh well, Ill be on for a while, if anyone wants to play. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: Anyone want to play Titanfall with MEEEEEE??? - Witecoco
No i asked if anybody wanted to play to send me a message. But like most non frequent posters it got over looked pretty quick....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Gaming Board
re: Anyone want to play Titanfall with MEEEEEE??? - Witecoco
Apologies my kind sir. I posted in the TF thread but no one responded. Maybe if someone would have, we wouldn't be having this conversation....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic

Search Results