Search | TigerDroppings.com



Search Results
ForumMessage
Political Talk
re: THE problem with our health care system - MSCoastTigerGirl
Do you realize that the bill charge to insurance companies is irrelevant? Insurance companies set what they pay. It's called allowable or fee schedule. The provider takes that set rate and the patient does not pay the difference. [link=(http://www.patientadvocate.org/index.php?p=439)]LINK[...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Does anyone care that it took this piece of crap 2 hrs to die? - MSCoastTigerGirl
I thought that Louisiana was trying to as well? I'll look for a link, but I remember hearing it recently. Give me a sec. I may be wrong though. Eta: They tried to bring it back in February but it was shot down in April. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Jindal's explanation of why he is against Common Core - MSCoastTigerGirl
[quote]Can we all take a step back and consider that this is very,very likely?[/quote] I've said this before, and got bashed for it. :cheers: It's easier to say that teachers are lazy and Jindal is corrupt, I guess. Maybe he should get credit for actually listening to the people that he go...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Does anyone care that it took this piece of crap 2 hrs to die? - MSCoastTigerGirl
[quote]propofol[/quote] I've had this twice when I had lumbar branch blocks and nerve denervation. I didn't feel that it burned at all. It may have felt a little cold at first, but not painful at all. Besides, less than 5 seconds after they start injecting it into the IV, your arse is knocke...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Senator John Walsh (D-Montana) Plagiarized Master's Thesis - MSCoastTigerGirl
It's only my opinion, and may not be worth much, but this reflects poorly on the individual, not the institution as a whole. But I see what you're saying. :cheers: He's a democrat. Just blame it on that. :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Senator John Walsh (D-Montana) Plagiarized Master's Thesis - MSCoastTigerGirl
[quote]Wolfhound45[/quote] You're my favorite poster! :bow: You always bring the answers. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Senator John Walsh (D-Montana) Plagiarized Master's Thesis - MSCoastTigerGirl
[quote]cheat on that paternity test![/quote] While we're airing out the dirty laundry, care to expand on this? :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Mahmoud Abbas (Fatah) Supports Hamas' Ceasefire Demands - MSCoastTigerGirl
Nah. I just say it to rustle your little camel jockey jimmies. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Mahmoud Abbas (Fatah) Supports Hamas' Ceasefire Demands - MSCoastTigerGirl
Stop deflecting. I hope Israel wipes them off the face of the earth. We will all be a little safer at night. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Mahmoud Abbas (Fatah) Supports Hamas' Ceasefire Demands - MSCoastTigerGirl
I'm just tired of reading the shite you spew all day. And I think it's safe to say that a lot of people here are tired of it as well. In fact, I just called 1-800-453-4100 and donated to the International Fellowship of Christians and Jews. In your name. Fox News :USA: ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Mahmoud Abbas (Fatah) Supports Hamas' Ceasefire Demands - MSCoastTigerGirl
Notice how when someone doesn't agree his Muslim terrorist beliefs, he resorts to name calling. :lol: I have stayed out of this shite on here for the most part. But this guy is acting like Hamas is the first to offer a cease fire. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Mahmoud Abbas (Fatah) Supports Hamas' Ceasefire Demands - MSCoastTigerGirl
When you call me dense, it's personal. You're pathetic. If you're going to suck off the terrorists all day, at least acknowledge both sides. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Mahmoud Abbas (Fatah) Supports Hamas' Ceasefire Demands - MSCoastTigerGirl
Israel requested a cease fire so aid could be brought in and those terrorist pieces of shite couldn't even do that. They need to be wiped out of existence. And frick you. You have no room to call anyone dense. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Mahmoud Abbas (Fatah) Supports Hamas' Ceasefire Demands - MSCoastTigerGirl
How many times has Israel asked for a cease fire? bullshite [quote]Wait, so Hamas is demanding a cease fire. Oh hell no. I hope Israel wipes their sub human asses off the face of the earth. [/quote] I typed out something almost exactly like this, but I backspaced. :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: When is the "gender identity" bs going to stop? - MSCoastTigerGirl
A "girl" that I work with claims that she is not a female. Obviously lesbian. She constantly talks about being the best husband that she can be, and so on. We were walking out of work today and she mentioned my heels, and said "I'm glad that I'm not a woman and I don't have to wear that stuff"....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Comedian from Last Comic Standing has a funny joke about gun control - MSCoastTigerGirl
[quote]Oh, for the love of fist fricking! It is a JOKE. Not a political statement / position paper [/quote] Hey now! Keep your bedroom preferences off of the poli board. :spank: I kid. (Have to be sure to clarify that). :cheers: But agreed....it's comedy. The guy wasn't giving a ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Propaganda Ban Repealed As Government Made News Floods U.S. - MSCoastTigerGirl
Totally irrelevant, but I wish I could watch the morning news without hearing Landreau/Cassidy, Dudley Debosier, and Spencer Callihan commercials every 5 minutes. I just want to know how miserable the weather is going to be every day. :wah: And when they show clips from Nancy Grace and her late...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Comedian from Last Comic Standing has a funny joke about gun control - MSCoastTigerGirl
[quote]It's your sex's right to drive that concerns me the most. [/quote] I cannot argue this at all. Women drivers are turrible. :banghead: I just saw a female State Trooper hold up the traffic turning from Jefferson onto Essen because she was playing on her cellphone and not paying a...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Comedian from Last Comic Standing has a funny joke about gun control - MSCoastTigerGirl
Apologies. I figured the emoticon would let you know I was kidding. Whatever. Good night. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Comedian from Last Comic Standing has a funny joke about gun control - MSCoastTigerGirl
I'm cooking and drinking wine. Why does everything on this board have to turn into an argument? I was fricking kidding with you. Lighten up. Eta: I assumed that because I've interacted with you several times on here, that you would know that I was kidding. My apologies. Holy frick! ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Comedian from Last Comic Standing has a funny joke about gun control - MSCoastTigerGirl
Because 4 is too much? :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Comedian from Last Comic Standing has a funny joke about gun control - MSCoastTigerGirl
You know I <3 you. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Comedian from Last Comic Standing has a funny joke about gun control - MSCoastTigerGirl
In a world where everything is negative and everyone is killing each other, I appreciate comedy. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Comedian from Last Comic Standing has a funny joke about gun control - MSCoastTigerGirl
:bird: No militia for you. I'm gonna get Smack to kick your ass. :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Comedian from Last Comic Standing has a funny joke about gun control - MSCoastTigerGirl
You suck. :spank:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Lerner's HD was merely "scratched" - MSCoastTigerGirl
I agree. If this country elects another fricktard, I'm moving to the Bahamas. The IRS has always robbed everyone. They have been exposed and anyone with half of a damn knows that EMAILS ARE NOT STORED ON HARD DRIVES!!! In fact, it takes quite a few clicks to save an email to a hard dr...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Lerner's HD was merely "scratched" - MSCoastTigerGirl
I think we should be able to use that excuse. :lol: I e file. My tax documents for the last 4 years are on my laptop. I have enough unnecessary crap around here (after all, I am a woman and we keep everything). If I printed them out I would lose them. They're safer on my laptop. And if I ge...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Lerner's HD was merely "scratched" - MSCoastTigerGirl
I do too. I have some good shite from back in the day. :lol: I just put them in word so I don't have to search. Maybe the IRS should switch to gmail. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Lerner's HD was merely "scratched" - MSCoastTigerGirl
I have emails in my gmail account from 3 or 4 years ago that I can access from any computer. But I'm smart enough to save the good shite. The IRS is full of shite. And they need to get a better server. I don't have any emails stored on a computer. In fact, I never have. I have convert...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Political Talk
re: Police watch as man steals "pro life signs". Do nothing - MSCoastTigerGirl
[quote]Would the situation have been handled differently if it had been pro choice signs? [/quote] Without a doubt. Hobby Lobby Rabble Babble Womenz bodies blah blah War on women :wah: If you frick with the liberals, you are put on national news and demonized. It seems that t...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic

Search Results




//