Search | TigerDroppings.com

Posts By BraveTiger225
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1
ForumMessage
Soccer Board
re: 2015/2016 Transfer Discussion - BraveTiger225
Poldi to Galatasaray is now complete: [link=(http://www.espnfc.com/soccer-transfers/story/2512784/galatasaray-sign-lukas-podolski-from-arsenal)]LINK[/link] Capoue and Stambouli set to move from Spurs to Watford: [link=(http://www1.skysports.com/football/news/11686/9903265/watford-agree-deals-to-s...
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Soccer Board
re: EPL Opening Weekend @ Finn's - August 8/9 - BraveTiger225
Sounds like we have a few bites. Sunday will definitely be a good day with the Arse and the Scouse both in action....
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (2)
Soccer Board
re: United States of F#ck Yeah v. Carlos Ruiz' Children | 6 p.m. CDT (FS1) - BraveTiger225
Friedel's accent. Ugh....
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Soccer Board
re: United States of F#ck Yeah v. Carlos Ruiz' Children | 6 p.m. CDT (FS1) - BraveTiger225
Guzan and Omar nearly combined for a huge herpderp...
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Soccer Board
re: United States of F#ck Yeah v. Carlos Ruiz' Children | 6 p.m. CDT (FS1) - BraveTiger225
:lol: :lol: :lol: :bow: :bow: :bow: :usa: :usa: :usa: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:...
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Soccer Board
re: United States of F#ck Yeah v. Carlos Ruiz' Children | 6 p.m. CDT (FS1) - BraveTiger225
fricking horrendous penalty. Never again, Jozy....
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Soccer Board
re: United States of F#ck Yeah v. Carlos Ruiz' Children | 6 p.m. CDT (FS1) - BraveTiger225
Chandler is looking a huge waste of space out there....
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Soccer Board
re: United States of F#ck Yeah v. Carlos Ruiz' Children | 6 p.m. CDT (FS1) - BraveTiger225
The pitch (and FOX) is hurting my eyes....
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Soccer Board
re: EPL Opening Weekend @ Finn's - August 8/9 - BraveTiger225
[quote]Eta: in[/quote] frick...
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Soccer Board
re: EPL Opening Weekend @ Finn's - August 8/9 - BraveTiger225
We'll Skype....
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Soccer Board
EPL Opening Weekend @ Finn's - August 8/9 - BraveTiger225
So we're about a month away from the start of the Premier League season. As such, we might as well get the 4th Annual EPL Opening Weekend Shindig and Circle Jerk thread started. The opening kickoff is United-Spurs at 6:45 am CT on Saturday, so we'll be our usual, patriotic selves with Tecate and...
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (8)
Soccer Board
re: 2015-2016 Leeds United Season Long Suicide Watch Thread - BraveTiger225
I'm here for you....
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Soccer Board
re: Atlanta has it's name - BraveTiger225
I'm going to the launch party on July 7. Maybe they'll yank the United part by then. Mother Delta won't pay up :lol:...
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
More Sports
re: Ichiro is 114 hits away from 3k - BraveTiger225
Ichiro will be in the HOF, where as A-Rod has all his issues. Baseball will play up the frick out of this guy when he gets close to 3,000....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Soccer Board
re: 6/21 Gaimez - BraveTiger225
Who signed off on Eric Wynalda being in the room with 4 ladies at once? That's giving off massive rape vibes. Not to mention 3 out of 4 are hot, the 4th ain't bad (ETA - OK, I lied. 4th is drunk hot)...
Posted on Soccer Board
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
Tiger Rant
Nick Rumbelow to be brought up to Yankees - BraveTiger225
Will be signed to the 25-man roster tomorrow. Congrats to him, but F the Yankees. :cheers: [link=(http://www.nj.com/yankees/index.ssf/2015/06/yankees_transactions_danny_burawa_and_jose_de_paul.html)]LINK[/link]...
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
More Sports
re: NCAA switching WBB to 4 quarter games - BraveTiger225
Today: 8 media timeouts + halftime 5 timeouts per team (max 4 in second half) Future: 4 media timeouts (1 per quarter) 2 timeouts (1st and 3rd quarter end) Halftime 4 timeouts per team (max 3 in second half) Also love going to 5 team fouls per quarter. One and one will be completely...
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (1)
More Sports
re: NCAA switching WBB to 4 quarter games - BraveTiger225
Reduction in timeouts for televised games is a good step in the right direction. Very curious to see how this goes. I like it in theory....
Posted on More Sports
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: D1 Baseball's Crystal Ball Regional Projection & Natl. Champ Picks - BraveTiger225
Vandy has a knack of going completely bat-dead (with a ton of strikeouts) against good pitching (or even sometimes average pitching). They're going to face good pitching in the postseason which could bite them in the ass....
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Regional Hosts Sites - BraveTiger225
USC has adequate facilities. If they were a 1 seed, they'd be hosting. A 1 seed away from home isn't a novelty thing, but usually only out of necessity due to facilities....
Posted on Tiger Rant
Jump to Post - View Topic - Replies (3)
Posts By BraveTiger225
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1