Search Results
ForumMessage
More Sports Board
re: It is almost Kentucky Derby time - lathoroughbred
I need a trifecta. Give me five horses dear friend. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Would you cheat on your wife? - lathoroughbred
Wife? No...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: LNST - RIP Boosie Edition - lathoroughbred
Dp...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: LNST - RIP Boosie Edition - lathoroughbred
I hear ya. Flying to Chicago this morning. Then on to Southwest Kentucky ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: LNST - RIP Boosie Edition - lathoroughbred
Cold as balls in Pittsburgh Boo!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: WYHI? - lathoroughbred
Dear Sweet Jesus that is ugly! Legit Hell no!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Starbucks Girl sues boss,claims he groped her,made her call him Daddy,Legit WYHI - lathoroughbred
Legit. Negative...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Late Night Snack Thread - lathoroughbred
Dark chocolate bar, coffee and the night shift. 3 below zero tonight. Merica!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: So there's a sex tape of JFK and Bobby with Marilyn? - lathoroughbred
Old porn, looks like 2 azalea bushes banging into each other.... Motherfricken lol :bow:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: BR pastor arrested in rape of mentally disabled woman - lathoroughbred
Satan took over Christianity and President Obama united with the Pope are fighting Satan. Join them to battle the devil. This is his work not God's. I read that one too and commented. That was a good one. :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Weather is supposed to get bad tonight - lathoroughbred
Tuesday I was on my Harley drinking beer at the Ice House outside of Lafayette. We have 5 inches of snow here in West Virginia and it's still coming down hard. Think I took a wrong turn somewhere....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Army's treasure room. - lathoroughbred
That's awesome....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: LNST - PJ is an adulterer edition - lathoroughbred
Like it or not, he gets a spa day tomorrow That horse has hit the lotto! :lol: Did you post all his pics on Facebook? I'll see them eventually. Think I may have seen Nursie when I wished you Happy Birthday :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: LNST - PJ is an adulterer edition - lathoroughbred
Yep. It was cold offshore this winter even. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: LNST - PJ is an adulterer edition - lathoroughbred
Hi Nursie. Long time. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: LNST - PJ is an adulterer edition - lathoroughbred
Took the star guitar stakes at fg today. Sweet. I'm up here in West Virginia working nights. Waiting for this big arse ice/snow storm to hit. I keep thinking about how I was riding my bike Tuesday in Lafayette. Drinking beer :wah: Flying to Kentucky Thursday....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: LNST - PJ is an adulterer edition - lathoroughbred
Aspy :nana:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: How does the OT break down with living situations? (alone, roommates, SO, etc.) - lathoroughbred
Been real busy about to leave for 6 weeks so I wanted this shite over with. Plenty of dates anytime I choose just not in the mood for it. Hell I don't need a personality I got a corvette :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: How does the OT break down with living situations? (alone, roommates, SO, etc.) - lathoroughbred
Alone after this weekend coming out of a 3.5 year relationship. Bought a house close to the Ohio River closer to my sisters. Sad but it needed to end. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Cardinals Sweep Reds Tonight? Waino Crapped the Bed. - lathoroughbred
My bad . I'm not having a good day. My sincere apologies for not doing sarcasm today. At least I'll be single after today. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Cardinals Sweep Reds Tonight? Waino Crapped the Bed. - lathoroughbred
frick you candy arse pussy! Ya wanna make it real bitch? ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Cardinals Sweep Reds Tonight? Waino Crapped the Bed. - lathoroughbred
Dude stop...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Cardinals Sweep Reds Tonight? Waino Crapped the Bed. - lathoroughbred
Wainwright got lit the frick up! Pull him now and rest him. Call it a wash. Game over...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Cardinals / Reds: Game 2 - lathoroughbred
dp ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Cardinals / Reds: Game 2 - lathoroughbred
Yeah he needs to come out. frickers bruised up! ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Cardinals / Reds: Game 2 - lathoroughbred
Go Cards! ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
New Orleans Saints Talk
re: Saints 31, Texans 23 - FINAL - lathoroughbred
Touchdown bitches! :nana:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: ATL Thread - 8/23/13 - Is there a doctor in the Kliq? - lathoroughbred
Any you guys going to see Kid Rock/ZZ Top tomorrow night? ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: ATL Thread - 8/23/13 - Is there a doctor in the Kliq? - lathoroughbred
He knows he's too damn slow to try that shite. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: ATL Thread - 8/23/13 - Is there a doctor in the Kliq? - lathoroughbred
He's coming back out in the 9th...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic

Search Results