Search | TigerDroppings.com



Search Results
ForumMessage
Tiger Rant
re: Ok, which one of you did this to your house - gxtigs1
I just corrected it LOL. I typed and had to get off fast and went back to look. LMFAO...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Ok, which one of you did this to your house - gxtigs1
Hey Madtown, before I even saw your post I thought the exact same thing. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Also looks like an owl that just did a line of coke...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: Janzen Jackson charged with murder - gxtigs1
I am not surprised reading this cause at the time of his recruitment, there was just something wacko. Such a wasted talent. Glad he went to Tennessee. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
LSU Ticket Exchange
re: Looking for grandstands to LSU vs SELA 5/30 2pm - gxtigs1
looking for same gxtigs3@yahoo.com...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
LSU Ticket Exchange
Delete - gxtigs1
(No Message)...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Coach K visits Mercer Locker Room - gxtigs1
You just miss the whole point. Did I say he was a BAD coach. He is a good coach. But look at his entire career and how many McDonald All Americans that he get each and every year. OK was he a great coach in his first years at Duke...NOT. How many years did it take him to win a National Champion...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Coach K visits Mercer Locker Room - gxtigs1
SHUT UP...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
More Sports Board
re: Coach K visits Mercer Locker Room - gxtigs1
Ok I know I will get bashed by a lot of you but here goes. First of all I think Coach K is a good coach.....a great coach...NOT.....a good coach yes. Before you get your pannies in a wad listen up. I too and you would also get 20+ wins a year if you had the number of McDonald's High All Americans ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: LSU football concept uni - gxtigs1
WTF, and I don't mean Wednesday, Thursday, Friday...that is the WORST...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Alex Bregman's twitter rant - gxtigs1
I LIKE IT....GEAUX BREGMAN...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Paul Finebaum Show - gxtigs1
And ESPN hired him. That says a lot about ESPN....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
LSU Recruiting Board
re: South Lafourche Bailey Granier - gxtigs1
Hey Tiger in Texas, you are 100% correct. My sister told me that he said he would grab an LSU offer in a heartbeat. He bleeds purple and gold. I know he needs some improvement but which lineman doesn't. He is a hard worker and will do whatever it takes. The young man is now a member of the bask...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
LSU Recruiting Board
re: South Lafourche Bailey Granier - gxtigs1
My sister teaches at South Lafourche High School. I asked her if she heard that Bailey had decommitted from Vanderbilt. She told me that she had not heard but would ask him when she went to school the next day. She came back with info that he had indeed decommitted from Vandy. He sited the coach ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
LSU Recruiting Board
re: South Lafourche Bailey Granier - gxtigs1
If he is half as mean as Art Cantrell then he will rock....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
LSU Recruiting Board
re: South Lafourche Bailey Granier - gxtigs1
BigEdLSU that would be come on up big fella. South Lafourche is south of Baton Rouge :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: Better running back: Tre Mason or Mark Ingram - gxtigs1
This is incredible....everyone from the Gumps said Ingram and everyone from the Barn said Mason. Wow this shocks me :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Are those $50 yellow chairbacks worth it? - gxtigs1
100% YES...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: LMAO at some Bama fans blaming the O-line... - gxtigs1
I thought AJ was a damn good QB. His record stands out. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: bama fan goes crazy on OU fan - gxtigs1
There is a holding area where they put idiots like her when you act like a stupid bitch...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: bama fan goes crazy on OU fan - gxtigs1
I would have body slam that bitch ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: LMAO at some Bama fans blaming the O-line... - gxtigs1
elposter, he ain't shitty but he ain't all that either....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: bama fan goes crazy on OU fan - gxtigs1
Two words.....Alabama Fan....enough said....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: Saban & Franklin will be guest analysts for ESPN, Jan. 6, in Pasadena, Cal. - gxtigs1
and who cares?...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: What the hell was Saban thinking not having his kicking team ready to cover the - gxtigs1
Calm down GUMPS, don't get so defensive :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: Is Alabama going to mail in the Sugar Bowl like they did... - gxtigs1
The Gumps crack me up :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: Modification of Saban Statue - gxtigs1
no it's not LOL :bow: :nana: :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Tiger Rant
re: Which September 2014 game are you really looking forward to? - gxtigs1
New Mexico St. because I am bringing a great friend who graduated from NMSU to the game and it will be his first time in Tiger Stadium. When he found out NMSU was coming to Tiger Stadium he went bonkers. He is so excited. Now I know it probably won't be rocking like an Gump or Auburn or Gator gam...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: Alabama still has chance to 'show the country we are the best team' - gxtigs1
oh PLEASE you are playing Choklahoma for crying out loud...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
LSU Recruiting Board
re: Rivals is the only service listing CG3 as a 4-star - gxtigs1
OMG I agree with an Old Mrs fan LOL. It doesn't matter how many stars you have so long as you beat everyone right?...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
SEC Rant
re: Bama's Signature Win - gxtigs1
Hey Teague.....the Truth HURTS :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic

Search Results




//