Search | TigerDroppings.com



Posts By jacost7
ForumMessage
O-T Lounge
re: Vacation in Aruba advice - jacost7
I went to Aruba with my wife but it was about ten years ago. I would get a jeep and not even think twice about it. All the sites are spread out over the entire island plus there are miles of trails that are great to drive. I remember there being a crap ton of good restaurants but none of the name co...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Tiger Rant
re: Forecast here tomorrow - jacost7
[quote]Hope it doesn't affect our passing game.[/quote] :lol: :rotflmao:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: What's your number? max bench divided by your weight - jacost7
I wouldn't max without a spotter. If I can't do the weight more than six reps by myself, I won't lift it without a spotter. ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: What's your number? max bench divided by your weight - jacost7
355/180 1.97 Repeating Of Course 5'7" 32yrs old That is not a max, I get about 3 reps with that on my last of 3 sets. No big deal! :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (2)
Tiger Rant
re: Shaq was on Animal Planet's "Tanked" last night - jacost7
I just bought three cans of Shaq Soda just because of his funny face on them. Guess the kids will enjoy them! :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Ticket Exchange
re: Need 5 to LSU @ A&M - jacost7
Yeah, a little rich for my blood. Thanks for the info....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
SEC Ticket Exchange
Need 5 to LSU @ A&M - jacost7
I know it is a stretch but just moved to Texas and thought about spending Thanksgiving in College Station to get out of God forsaken Del Rio! :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
LSU Ticket Exchange
Need 5 to LSU @ A&M - jacost7
I know it is a stretch but just moved to Texas and thought about spending Thanksgiving in College Station to get out of God forsaken Del Rio!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
Off-Topic Board
re: Longest you have rode/drove in a vehicle without stopping - jacost7
I did 12 hours on a motorcycle in one day. From Abilene,Tx to Biloxi,Ms. Did not want to even look at the motorcycle for a month after that....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
Tiger Rant
re: How many are going to Kyle Field this year? - jacost7
I just moved to middle Texas and wat to go. Anyone know when the tickets go on sale. Looked on lsusports.net and nothing. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: LNST - jacost7
Fish tacos? :dunno: ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: Suggestions for a band at a Nola wedding - jacost7
Bucktown Allstars...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: Post if you are Airborne with 20 or more jumps. - jacost7
I have dropped you guys out of my plane over 20 times. Does that count? :usa:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Does anyone live in Ocean Springs, MS or familiar with the area?? - jacost7
I live in Ocean Springs and my house is on the market. You looking? Also, we love the schools and they are the best that I have seen throughout all my moves. Teachers are great and their expectations are high. Let me know if you are interested in buying a house....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Where can I go to convert a VHS to DVD in Baton Rouge? - jacost7
I am pretty sure all Wal-Marts do it now. :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: What things have the United States contributed to the world? - jacost7
diabetes :banghead: :banghead:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: OT workout crew......Preworkout drink - jacost7
I use ASSAULT. Has BCAAs and Glutamine plus a crap ton of B vits for energy....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)
O-T Lounge
re: Question for OT Armed Forces Members - jacost7
Probably because they just went to the gym and then took a nice hot shower before strolling to work! (We all choose the bed we want to sleep in) I just went with the one that always has a air conditioner near it! :usa:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Question for OT Armed Forces Members - jacost7
People deploy without a daily shower? Does not compute! :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (1)
O-T Lounge
re: Did wife have lower sex drive after giving birth? - jacost7
Actually, it has been proven that wedding cake diminishes the sex drive in women the most....


Jump to Post in Topic - View Entire Topic - Replies (0)

Posts By jacost7