Search | TigerDroppings.com



Search Results
ForumMessage
Soccer Board
re: Think of the best champions league champs from the last 5 years - drockw1
[quote]This Bayern team?[/quote] Nope, this one [img]http://www.goolfm.net/wp-content/uploads/2014/05/Bayern-Munich-Champions-League-Winners-2013-HD-Wallpaper.jpg[/img]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: Arsenal 2013/2014 Season Long Thread - drockw1
[img]http://i.imgur.com/PMR69AN.jpg[/img] Glass, think I found your spot for your weekends in Paris......


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: 2014 WC Quarter Final France v Germany 11:00cst ESPN2 - drockw1
Double post...F my crappy wifi in Paris......


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: 2014 WC Quarter Final France v Germany 11:00cst ESPN2 - drockw1
[quote]LINK Neuer song[/quote] :lol: The center back line killed me...only missing a Nutella reference......


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: 2014 WC Quarter Final France v Germany 11:00cst ESPN2 - drockw1
I'm in Paris today, but I will be rooting like hell for Deutschland... Eff the FFF!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
O-T Lounge
re: Bars/Clubs to see before I die - drockw1
From a dive bar standpoint, Snake & Jake's in New Orleans around 3am is about as unique as it gets... ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: R16 | United States of F#ck Yeah v. Chocolate Waffles | Score in OP - drockw1
Yep...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: R16 | United States of F#ck Yeah v. Chocolate Waffles | Score in OP - drockw1
Just cool it down boys......


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: R16 | Nazi Harborers v. Neutral Nancies | 11:00 a.m. CDT (ESPN) - drockw1
In Schweiz right now...fun as hell watching all these fans live and die with every kick... Great pregame before USA match :USA:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: FBD: USA vs Germany (I believe) - drockw1
Late post to the party from München [img]http://i.imgur.com/gc6MV5i.jpg[/img]...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: Group G Finale | United States of F#ch Yeah v. Deutschland | score in OP - drockw1
[quote]better be decked out in merica colors were you watching at[/quote] Kit on...representing... Augustiner-brau was all reserved by the one TV they had... We're at an Irish Pub near the Dom...Ayinger vom fass, but beggars can't be choosers...bars were pretty crazy down here... 45 mo...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: Group G Finale | United States of F#ch Yeah v. Deutschland | score in OP - drockw1
Reporting from München with tigerfan311... #IBTWWW :USA:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: United States v. Portugal* (on ESPN) score in OP* - drockw1
IBTWWW...from Amsterdam...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: My food and drink pictorial through France - drockw1
Awesome pics! In Amsterdam now, will be in Paris in 2 weeks, but damn I want that almond croissant right now!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: Whiskey/Bourbon/Scotch appreciation thread - drockw1
I figured that, so at 7 euro/pour I should take advantage...the bar had more Glencairne glasses that NOLAGT and UncleJack combined... Only other notable bourbons were Heaven Hill 14-yr (bottled in 2011) and Dickel barrel select...will be back there the next 2 days so will probably sample a few mo...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: Whiskey/Bourbon/Scotch appreciation thread - drockw1
In Amsterdam, had 2 Blanton's barrel proofs, was fantastic...hadn't seen it yet in the states... We found a whiskey bar that had a decent bourbon selection, and the biggest scotch selection I've ever seen...there were no less than 25 Laphroaig varieties...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Music Board
re: Amp tube recommendations - drockw1
If you can somehow find some old Russian military tubes, that's your best bet. My Twin never sounded as good as when I had a few of those in there......


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: Whiskey/Bourbon/Scotch appreciation thread - drockw1
Leaving for 3 weeks in Europe in the morning, so breaking out the big guns :cheers: [img]http://i.imgur.com/cRygrYA.jpg[/img] Also, if anyone gets an extra Four Roses barrel strength from BR, I'd be indebted!...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: EPL Fixtures are out - drockw1
My trip across the pond arrives way too early...we leave tomorrow :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: Group G, Match 14 | United States of F#ck Yeah v. Ghana | 5 p.m. CDT (ESPN) - drockw1
:usa: :usa: :usa:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: Group G, Match 14 | United States of F#ck Yeah v. Ghana | 5 p.m. CDT (ESPN) - drockw1
Jeez we're gassed......


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: Group G, Match 14 | United States of F#ck Yeah v. Ghana | 5 p.m. CDT (ESPN) - drockw1
:bow:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: Robben and Muller Strikes back - drockw1
Good stuff :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: Group G Match 12 | Germany v Portugal | Official Match Thread - drockw1
Finn's exploded a few mins ago! Beautiful :lol:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Soccer Board
re: Group G Match 12 | Germany v Portugal | Official Match Thread - drockw1
[quote]Götze - Özil - Müller[/quote] That's a lot of umlauts on the front line... Agreed, not a fan of how this looks on paper...we'll see...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: Dorignacs - dear god! - drockw1
[quote]$90 Elmer T Lee [/quote] They finally "sold" these...noticed when I found the ETL 93 there...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: Whiskey/Bourbon/Scotch appreciation thread - drockw1
In the words of my guy Wade Bowen..."Togetha we drinka tha vodka!" Onto the bar now...double Maker's from here on out :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Music Board
re: Texas Country/Red Dirt Country - drockw1
[quote]Matt Powell[/quote] CSB for you, L Boogie... Was at Fred's a decade ago watching Wade Bowen under the tent and noticed Matt Powell playing lead guitar for him. When they walked back up for the encore, I came up to the stage with a sheet of paper with "Dragonfly" written on it...Wade ...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: Whiskey/Bourbon/Scotch appreciation thread - drockw1
Whiskey Wednesday...anyone partaking? Booker's 25th here :cheers:...


Jump to Post in Topic - View Entire Topic
Food and Drink Board
re: What are your 3 favorite bottles of Spirits in your house right now? - drockw1
You may feel Pappy is overrated, but you gotta admit those JPS 18's are pretty special......


Jump to Post in Topic - View Entire Topic

Search Results




//