Search | TigerDroppings.com

Topics By TbirdSpur2010
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1
ForumMessage
Texas A&M Sports Board
Happy 4th of July, AggyArk! - TbirdSpur2010
:usa: Moving to Texas today :nana:...
View Topic - Replies (12)
Mizzou Sports Board
Farewell, Missouri, and thanks for all your hospitality! - TbirdSpur2010
Leaving for Texas today. Aggiebelle will still be here holding down the Texan Embassy till early next year, so holler at her if y'all are ever unfortunate enough to get stuck in Knob Noster :lol: It's been real, though, and especially enjoyed getting to know Kansas City a bit and seeing a differ...
View Topic - Replies (12)
Off-Topic Board
No More Period Shaming (The Next Great Social Justice Movement) - TbirdSpur2010
[link=(http://hellogiggles.com/live-tweet-your-period/)]Get on this train now before it leaves ya behind![/link] Live tweet that shit, ladies....
Posted on Off-Topic Board
View Topic - Replies (9)
Texas A&M Sports Board
#REDfridays (RE: CGSC) - TbirdSpur2010
#RememberEveryoneDeployed Aggiebelle and I are thinkin' bout you, especially, CGSC Lobotomy :cheers: Gig 'Em and come home safe :onwisconsin: [img]http://s28.postimg.org/49f014h7x/FB_IMG_1435333723605.jpg[/img]...
View Topic - Replies (5)
Off-Topic Board
Post a pic of your dad! - TbirdSpur2010
Or just say sumn nice :lol: Happy Father's Day to all y'all dads out there! :bow: :cheers: Mine is my role model. Love this guy :dude: [img]http://s11.postimg.org/89lhvow6r/dad1.jpg[/img] [img]http://s15.postimg.org/vfb0lf02z/dad2.jpg[/img]...
Posted on Off-Topic Board
View Topic - Replies (23)
Off-Topic Board
Orem (Utah) Owlz Cancels "Caucasian Heritage Night" Planned for August - TbirdSpur2010
[link=(http://www.theguardian.com/sport/2015/jun/19/minor-league-baseball-club-orem-owlz-caucasian-heritage)]LINK[/link] I think this was a bad move, tbh. ...
Posted on Off-Topic Board
View Topic - Replies (7)
Off-Topic Board
tOTB presents: Fun With Flags - TbirdSpur2010
Which flags (if any) do you display around your domicile? I hang an American flag and a Texan flag in the "man cave," along with a small Jeff Gordon NASCAR banner. In my garage, I have a souvenir flag of some Qatari soccer team wifey saw when she was deployed over there. Planning on getting...
Posted on Off-Topic Board
View Topic - Replies (21)
Texas A&M Sports Board
Old Army FightCast Ep. 30: "Twin Picks/Twin Peaks" (Here's to #44, JDC) - TbirdSpur2010
[link=(http://aggiesportsradio.com/episode/3058/old-army-fightcast-paying-respects-to-texas-am-football-legend-john-david-crow/)]Click here to INSTANTLY get two minority Former Students up in your home hawking krazy maroon kool-aid![/link] :nana: Shenanigans & Monkeyshines goes mountain climbing,...
View Topic - Replies (1)
Texas A&M Sports Board
RIP JDC - TbirdSpur2010
Here :sad: [img]http://s4.postimg.org/jgywufswt/FB_IMG_1434646917232.jpg[/img]...
View Topic - Replies (12)
More Sports
Like I said: Blackhawks in 6. Warriors in 6. - TbirdSpur2010
:pimp:...
Posted on More Sports
View Topic - Replies (6)
Texas A&M Sports Board
The Old Army FightCast Correctly Predicted the Stanley Cup/NBA Final - TbirdSpur2010
BLACKHAWKS.....in 6. WARRIORS....in 6. #WeKnow shite :pimp:...
View Topic - Replies (2)
Off-Topic Board
Do people still use the SEC Rant? - TbirdSpur2010
:confused:...
Posted on Off-Topic Board
View Topic - Replies (5)
More Sports
Does it get better than ABC's NBA Finals Intro vid? - TbirdSpur2010
No, it does not :bow:...
Posted on More Sports
View Topic - Replies (10)
Texas A&M Sports Board
Old Army FightCast Ep. 29: "Fight or Flight" (s/o: Cardboard/Nguyening/OldSarge) - TbirdSpur2010
[link=(http://aggiesportsradio.com/episode/2792/old-army-fightcast-tcu-outlasts-texas-am-in-16-innings/)]This show had it all! (click the link, not the picture)[/link] :lol: In S&M, find out what [link=(https://www.youtube.com/watch?v=5GXm380t3DQ)]YouTube vid[/link] had Tbird all like: [img]http:...
View Topic - Replies (2)
Off-Topic Board
D-Day - TbirdSpur2010
Remember :onwisconsin:...
Posted on Off-Topic Board
View Topic - Replies (7)
Texas A&M Sports Board
Why is basic Español such an effective gambit on tRant? - TbirdSpur2010
I know I'm not the only Texan who mixes in a little Spanish with my normal conversation. That comes out on tRant sometimes and it almost always throws someone for a loop :lol:...
View Topic - Replies (10)
Texas A&M Sports Board
Old Army FightCast Ep. 28: "Home Field Advantage" - TbirdSpur2010
[img]http://s13.postimg.org/bx24nb73b/Screenshot_2015_06_04_09_15_43.png[/img] [link=(http://aggiesportsradio.com/episode/2586/old-army-fightcast-texas-am-baseball-set-for-super-regional-play/)]I really hope Stryker and I end up eating a lot of crow[/link] over our Super Regional predictions [i]*...
View Topic - Replies (0)
Texas A&M Sports Board
The 2015 Maroon Out Shirt Now Available - TbirdSpur2010
Good look, IMO :thup: [link=(http://www.aggielandoutfitters.com/catalogsearch/result/?q=117606)]AO.com[/link] [img]http://i.imgur.com/tPEnP3y.jpg[/img]...
View Topic - Replies (4)
Off-Topic Board
Ever had friends ask if you'd take a drug screening test for them? - TbirdSpur2010
It's happened to me a couple of times, and it's been weird/awkward every time....
Posted on Off-Topic Board
View Topic - Replies (15)
Texas A&M Sports Board
Old Army FightCast Ep. 27: "Silverscreen" w/ guest film critic Adam DeWitt '14! - TbirdSpur2010
[img]http://s16.postimg.org/ujezpdx2t/OAFCep27.png[/img] [link=(http://aggiesportsradio.com/episode/2360/old-army-fightcast-filmmedia-critic-adam-dewitt-talks-aggies-road-to-omaha/)]We gots white people on set again for the OAFC![/link] :lol: , as Mr. DeWitt '14 joins StrykerAg10 and I for some g...
View Topic - Replies (1)
Topics By TbirdSpur2010
Page: [1] 2 3 4 5 >>
Page 1