Borderlands 2 | TigerDroppings.com

Posted byMessage
TigerMyth36
LSU Fan
River Ridge
Member since Nov 2005
28422 posts

Borderlands 2


Wow. Not sure what rock I've been living under. Finally decided to give this one a try.

Nice to see a hack n slash style game that doesn't make you endlessly repeat areas for good loot.

That is all....










Back to top
Share:
WestlakeTiger
McNeese State Fan
Another Naval Air Station
Member since Feb 2012
5498 posts

re: Borderlands 2


hack and slash?





Back to top
TigerDik86
LSU Fan
Baton Rouge
Member since Oct 2011
2821 posts

re: Borderlands 2


Wtf game are you playing?

It's shoot and loot






Back to top
  Replies (0)
TigerMyth36
LSU Fan
River Ridge
Member since Nov 2005
28422 posts

re: Borderlands 2


It is a hack n slash style. Just shooting instead of hacking.







Back to top
  Replies (0)
Scruffy
USA Fan
Member since Jul 2011
30360 posts

re: Borderlands 2


Never heard of it. Scruffy has been pretty busy because their ain't no rest for the wicked.

Well, got stuff to do and this thread aint no place for a hero.






Back to top
TigerDik86
LSU Fan
Baton Rouge
Member since Oct 2011
2821 posts

re: Borderlands 2


Scruff....ISWYDT





Back to top
  Replies (0)
J Murdah
LSU Fan
Member since Jun 2008
24903 posts

re: Borderlands 2


Its awesome. I finished the main story today. Its as humorous as it is fun and exciting.





Back to top
WestlakeTiger
McNeese State Fan
Another Naval Air Station
Member since Feb 2012
5498 posts

re: Borderlands 2


its a great SHOOT AND LOOT

but yes. great game. the DLC is equally good.



This post was edited on 8/17 at 5:45 pm


Back to top
TigerMyth36
LSU Fan
River Ridge
Member since Nov 2005
28422 posts

re: Borderlands 2


Get a life. I didn't say it was hack n slash. I said STYLE.

Kill and LOOT. same damn thing. Geez.






Back to top
J Murdah
LSU Fan
Member since Jun 2008
24903 posts

re: Borderlands 2


Theres soo much loot too. Its hard to get attached to a certain weapon.





Back to top
Scruffy
USA Fan
Member since Jul 2011
30360 posts

re: Borderlands 2


Gonna eat so many god damn crumpets, it's gonna be a crumpocalypse!





Back to top
  Replies (0)
TigerMyth36
LSU Fan
River Ridge
Member since Nov 2005
28422 posts

re: Borderlands 2


quote:

Theres soo much loot too. Its hard to get attached to a certain weapon.



Yeah. Just when I get locked in to one style or weapon. I get something better.

Which was my point that you don't need to endlessly farm areas for decent loot.

Really is a solid game with good humor.






Back to top
  Replies (0)
dawgfan1979
Georgia Fan
Red hills of Jawja
Member since Jul 2010
5792 posts

re: Borderlands 2


Its an awesome game

I was late to the party as well...started a month ago.

Good to see people still playing it.






Back to top
Srbtiger06
USA Fan
Buga Nation
Member since Apr 2006
21034 posts

re: Borderlands 2


Anyone wanna get a game going tonight? Maybe around 8 or so? Srbtiger5 on steam





Back to top
J Murdah
LSU Fan
Member since Jun 2008
24903 posts

re: Borderlands 2


I would if windows 8 and my internet got along





Back to top
  Replies (0)
CornDogCologne
LSU Fan
all aboard the hate train
Member since Nov 2007
7644 posts

re: Borderlands 2


just noticed that they were posting head codes for Tina Tina DLC on twitter.

just tossed MY EARS ARE RINGING onto krieg. looks pretty menacing.






Back to top
  Replies (0)
Brosef Stalin
LSU Fan
Member since Dec 2011
8337 posts

re: Borderlands 2


Anyone playing this on xbox? I've got a level 15 soldier, was gonna do a few side missions tonight.





Back to top
  Replies (0)
dawgfan1979
Georgia Fan
Red hills of Jawja
Member since Jul 2010
5792 posts

re: Borderlands 2


quote:

Anyone wanna get a game going tonight? Maybe around 8 or so? Srbtiger5 on steam



I'm on PS3. PSN GT Chainsaw_raw79

I won't be on till Monday (working)






Back to top
  Replies (0)
dandug001
LSU Fan
Shreveport
Member since Oct 2011
1484 posts

re: Borderlands 2








Back to top
dawgfan1979
Georgia Fan
Red hills of Jawja
Member since Jul 2010
5792 posts

re: Borderlands 2








Back to top
  Replies (0)


Back to top