girls stop wearing nike running shorts! | TigerDroppings.com

Posted byMessage
reluctantBR
Member since Mar 2009
1779 posts

girls stop wearing nike running shorts!



what happened to the days of some small cute shorts that showed off what you have been doing at the gym. now we have this nike bullshite, they make a girl with a great arse and legs look like a diaper butt.

i am not gonna take this any longer.







Back to top
Share:
hendersonshands
LA-Lafayette Fan
Univ. of Louisiana Ragin Cajuns
Member since Oct 2007
120915 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


sorostitutes don't like being called out





Back to top
  Replies (0)
Dorothy
LSU Fan
Munchkinland
Member since Oct 2008
15508 posts
 Online 

re: girls stop wearing nike running shorts!


The look is not complete unless you wear the running shorts with your Uggs, FWIW, IMO.





Back to top
Pepe Lepew
LSU Fan
Looney tuned .....
Member since Oct 2008
22877 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


pics?





Back to top
lynxcat
Rutgers Fan
Member since Jan 2008
14598 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


quote:

The look is not complete unless you wear the running shorts with your Uggs, FWIW, IMO.



And a plain white v-neck t-shirt.






Back to top
lsufanintexas
LSU Fan
Member since Sep 2006
3690 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


Yeah whatsup with ugg's?

I saw a 40 year old woman wearing these the other day with shorts. Freakin ugly.






Back to top
  Replies (0)
Towelie
LSU Fan
America's Wang
Member since Aug 2007
18898 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


quote:

girls stop wearing nike running shorts!


better than umbros imo & imho






Back to top
  Replies (0)
Longbaugh
Member since Dec 2007
10709 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


quote:

reluctantBR
Damn, but you are rolling suck. You are starting to remind me of someone.






Back to top
  Replies (0)
hendersonshands
LA-Lafayette Fan
Univ. of Louisiana Ragin Cajuns
Member since Oct 2007
120915 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


and tights underneath them.





Back to top
Big Fat
LSU Fan
"Fear the Hat" returns 2010
Member since Sep 2009
5404 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


quote:

The look is not complete unless you wear the running shorts with your Uggs, FWIW, IMO.
very common, and I kind of likey....






Back to top
reluctantBR
Member since Mar 2009
1779 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!




Back to top
  Replies (0)
PRK
LSU Fan
Member since Sep 2009
8850 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


Running shorts+goofy gladiator sandals that snap around the ankle+XL V-Neck t-shirt with sports bra underneath = KD4LYFE LOL!!! <333333 PC 09 babyyyy








Back to top
  Replies (0)
Lsut81
USA Fan
Member since Jun 2005
65388 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


FTR, these are sexy.... Nothing hotter than a girl working out in them







Back to top
  Replies (0)
DEG
LSU Fan
halfway between sober and reality
Member since Jul 2009
5239 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


quote:

diaper butt


:giggle:






Back to top
  Replies (0)
Gamer
LSU Fan
New Orleans
Member since Jun 2009
2013 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


I wish they would wear more vollyball shorts like these













Back to top
hendersonshands
LA-Lafayette Fan
Univ. of Louisiana Ragin Cajuns
Member since Oct 2007
120915 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


wanna drop some plates on dat azz?





Back to top
  Replies (0)
WhiteWhale
LSU Fan
LSU Fan, Auburn Hater
Member since Aug 2009
6546 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


it is a damn shame that every single girl wears the exact same pair of shorts with a small color variety. fricking conformists





Back to top
Froman
LSU Fan
Baton Rouge
Member since Jun 2007
21105 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


They usually wear the shorts with a hooded sweatshirt and those space boots.





Back to top
  Replies (0)
The Sad Banana
New Orleans Saints Fan
The gate is narrow.
Member since Jul 2008
79912 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


Girls should always wear volleyball shorts, tight t-shirts or muscle shirts and put their hair in a ponytail when working out.





Back to top
  Replies (0)
LouisianaLady
USA Fan
Baton Rouge, LA
Member since Mar 2009
58872 posts

re: girls stop wearing nike running shorts!


quote:

diaper butt.


Prefect description. That's what I think it looks like too. The sad thing is, if it wasn't such a "fad", they'd think they were ugly too. I saw that a girl on Facebook joined a group called "I love Nike Shorts!"

If you were wearing them because you thought they were cute, you wouldn't be joining a cult fan group about them.






Back to top
  Replies (0)


Back to top