"Bald Man on Campus" w/ ZM8 | TigerDroppings.com

Posted byMessage
JBeam
LSU Fan
Guns,Germs & Steel
Member since Jan 2011
43889 posts

"Bald Man on Campus" w/ ZM8












Back to top
Share:
TigersOfGeauxld
LSU Fan
Just across the water...
Member since Aug 2009
18944 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8








Back to top
  Replies (0)
hondurantiger
LSU Fan
Gilbert, AZ
Member since Feb 2007
1644 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8








Back to top
  Replies (0)
lsuhunt555
Member since Nov 2008
20597 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


Damn, now I have to watch Game Day. Or at least DVR it.





Back to top
JohnZeroQ
USA Fan
Pelicans of Lafourche
Member since Jan 2012
4227 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


I love SVP man. Best radio on ESPN IMO





Back to top
Jim Rockford
LSU Fan
Member since May 2011
34270 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8








Back to top
  Replies (0)
GeauxxxTigers23
USA Fan
TeamBunt General Manager
Member since Apr 2013
22070 posts
 Online 

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


quote:

Damn, now I have to watch Game Day. Or at least DVR it.



I don't get the hate for Gameday. It's a tradition for me now. WTF else are you gonna do on a Sat morning?






Back to top
GRTiger
USA Fan
On a roof eating alligator pie
Member since Dec 2008
18104 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


SVP!

Oh and








Back to top
More beer please
North Carolina Fan
Running into people/things
Member since Feb 2010
28907 posts
 Online 

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


quote:

I don't get the hate for Gameday. It's a tradition for me now. WTF else are you gonna do on a Sat morning?






Back to top
  Replies (0)
Brettesaurus Rex
New Orleans Saints Fan
Baton Rouge
Member since Dec 2009
22244 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


frick yeah! That will be awesome





Back to top
  Replies (0)
Cap Crunch
USA Fan
Member since Dec 2010
35025 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


I don't think those bleachers belong there





Back to top
ccomeaux
LSU Fan
LA
Member since Jan 2010
3520 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


quote:

I don't get the hate for Gameday


Remember where you're posting.

I love Gameday. It's informative, the guys on the show are typically objective and Corso is turning into Lou - that's good TV. Put it on, turn it up and do what you normally do around the house or at the outdoor kitchen.






Back to top
lsuhunt555
Member since Nov 2008
20597 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


quote:

WTF else are you gonna do on a Sat morning?


frick ESPN. I try not to watch shite that network puts on TV.






Back to top
JBeam
LSU Fan
Guns,Germs & Steel
Member since Jan 2011
43889 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


quote:

I don't get the hate for Gameday. It's a tradition for me now. WTF else are you gonna do on a Sat morning?

Neither do I. It isn't a gameday unless I have ESPN and Beer/Bacon in either hand.






Back to top
ALTiger
LSU Fan
Birmingham, AL
Member since Nov 2009
809 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


Sick shirt





Back to top
  Replies (0)
Woverw
LSU Fan
Valencia, CA
Member since Nov 2007
851 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


Isn't anyone gonna analyze Mett's body language?





Back to top
  Replies (0)
TeddyPadillac
LSU Fan
Member since Dec 2010
2054 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


My day is incomplete unless I hear " well I'm coming, on your tittays", I mean to your city.

Not like there's anything else worth putting the tv on in the morning. It's great background tv. Watch a little here and there, rewind if they talked about LSU.






Back to top
  Replies (0)
RileyTime
LSU Fan
Olympia, WA
Member since Oct 2008
3607 posts

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


This may sound wrong, but I'm glad he groped that chic

Honestly wouldn't want anyone else leading LSU right now.






Back to top
  Replies (0)
Old Money
LSU Fan
Baton Rouge
Member since Sep 2012
8806 posts
 Online 

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8








Back to top
  Replies (0)
More beer please
North Carolina Fan
Running into people/things
Member since Feb 2010
28907 posts
 Online 

re: "Bald Man on Campus" w/ ZM8


quote:

It isn't a gameday unless I have ESPN and Beer/Bacon in either hand.


Or the bacon in the beer






Back to top
  Replies (0)


Back to top