USA Basketball Game Thread | TigerDroppings.com

Posted byMessage
LSUSaintsHornets
New Orleans Pelicans Fan
Based Jesus
Member since Feb 2008
6215 posts

USA Basketball Game Thread


Davis, Jrue, and Ryno






Back to top
Share:
MrBlue105
Navy Fan
chillin with the BWC - anaconda
Member since Apr 2013
6602 posts

re: USA Basketball Game Thread


NBA TV?





Back to top
LSUSaintsHornets
New Orleans Pelicans Fan
Based Jesus
Member since Feb 2008
6215 posts

re: USA Basketball Game Thread


quote:

NBA TV?

Yup






Back to top
LSUSaintsHornets
New Orleans Pelicans Fan
Based Jesus
Member since Feb 2008
6215 posts

re: USA Basketball Game Thread


Jrue in starting line-up, no davis or Anderson tho.

ETA NBA tv is spewing nonsense davis is starting.



This post was edited on 7/25 at 8:14 pm


Back to top
MrBlue105
Navy Fan
chillin with the BWC - anaconda
Member since Apr 2013
6602 posts

re: USA Basketball Game Thread


tHIS GAME IS LEGIT!





Back to top
mm2316
New Orleans Saints Fan
New Orleans Pelicans Fan
Member since Aug 2010
3827 posts
 Online 

re: USA Basketball Game Thread


AD23!





Back to top
mm2316
New Orleans Saints Fan
New Orleans Pelicans Fan
Member since Aug 2010
3827 posts
 Online 

re: USA Basketball Game Thread


I know there was a thread on it, and it's likely to never happen, but I'd love to find a way to get Davis and Monroe together here.





Back to top
MrBlue105
Navy Fan
chillin with the BWC - anaconda
Member since Apr 2013
6602 posts

re: USA Basketball Game Thread


AD looking big, running as fast as the guards. Needs to work out them legs tho lol





Back to top
MrBlue105
Navy Fan
chillin with the BWC - anaconda
Member since Apr 2013
6602 posts

re: USA Basketball Game Thread


AD gave up a board but blocked Faried's arse lol





Back to top
LSUSaintsHornets
New Orleans Pelicans Fan
Based Jesus
Member since Feb 2008
6215 posts

re: USA Basketball Game Thread


That Jrue move on the baseline





Back to top
c on z
LSU Fan
Baton Rouge, La.
Member since Mar 2009
59832 posts

re: USA Basketball Game Thread


Jrue to Fahried





Back to top
c on z
LSU Fan
Baton Rouge, La.
Member since Mar 2009
59832 posts

re: USA Basketball Game Thread


AD gonna AD.





Back to top
MrBlue105
Navy Fan
chillin with the BWC - anaconda
Member since Apr 2013
6602 posts

re: USA Basketball Game Thread


AD WITH THE 3!!!





Back to top
LSUSaintsHornets
New Orleans Pelicans Fan
Based Jesus
Member since Feb 2008
6215 posts

re: USA Basketball Game Thread


The range





Back to top
mm2316
New Orleans Saints Fan
New Orleans Pelicans Fan
Member since Aug 2010
3827 posts
 Online 

re: USA Basketball Game Thread


AD's shot is way better than I could have imagined when he came out of UK.





Back to top
LosLobos111
New Orleans Pelicans Fan
Zanarkand
Member since Feb 2011
11585 posts

re: USA Basketball Game Thread


ADs jumper looks good





Back to top
c on z
LSU Fan
Baton Rouge, La.
Member since Mar 2009
59832 posts

re: USA Basketball Game Thread


Nicely done





Back to top
LosLobos111
New Orleans Pelicans Fan
Zanarkand
Member since Feb 2011
11585 posts

re: USA Basketball Game Thread


AD





Back to top
LSUSaintsHornets
New Orleans Pelicans Fan
Based Jesus
Member since Feb 2008
6215 posts

re: USA Basketball Game Thread


DAVIS





Back to top
MikeD
LSU Fan
Baton Rouge
Member since Jan 2004
1295 posts

re: USA Basketball Game Thread


AD coast to coast!





Back to top



Back to top