Is my avy gone? | TigerDroppings.com

Posted byMessage
ReauxlTide222
Alabama Fan
St. Petersburg
Member since Nov 2010
9967 posts

Is my avy gone?



I can see it sometimes but other times a can't.

TIA







Back to top
Share:
redfieldk717
LSU Fan
Boxtardistan
Member since Oct 2011
21626 posts

re: Is my avy gone?


i can see it, and me likey





Back to top
ReauxlTide222
Alabama Fan
St. Petersburg
Member since Nov 2010
9967 posts

re: Is my avy gone?


thank you





Back to top
  Replies (0)
Bama and Beer
Alabama Fan
Daphne, AL
Member since Oct 2010
61545 posts
 Online 

re: Is my avy gone?


I see it. Sometimes





Back to top
ReauxlTide222
Alabama Fan
St. Petersburg
Member since Nov 2010
9967 posts

re: Is my avy gone?


Damn you. Idk if that's a funny joke...or if you actually only see it sometimes. Or if you see it sometimes. I so confused





Back to top
  Replies (0)
RonFNSwanson
New Orleans Pelicans Fan
University of LSU
Member since Mar 2012
15223 posts

re: Is my avy gone?


it's there and it's spectacular





Back to top
  Replies (0)
KingRanch
LSU Fan
The Ranch
Member since Mar 2012
55176 posts
 Online 

re: Is my avy gone?


i sees it





Back to top
ReauxlTide222
Alabama Fan
St. Petersburg
Member since Nov 2010
9967 posts

re: Is my avy gone?


Haha thanks guys





Back to top
Walt OReilly
New Mexico St. Fan
Cubs Fan
Member since Oct 2005
78077 posts

re: Is my avy gone?


i cant see anything





Back to top
Bama and Beer
Alabama Fan
Daphne, AL
Member since Oct 2010
61545 posts
 Online 

re: Is my avy gone?


I dont see it anymore

Wtf






Back to top
  Replies (0)
redfieldk717
LSU Fan
Boxtardistan
Member since Oct 2011
21626 posts

re: Is my avy gone?


its not there anymore.....i wait there it is, i had to clean the semen off of the screen





Back to top
  Replies (0)
Flair Chops
Miami (FL) Fan
boone county mating call
Member since Nov 2010
33563 posts
 Online 

re: Is my avy gone?


you still plowing that chick?





Back to top
Bama and Beer
Alabama Fan
Daphne, AL
Member since Oct 2010
61545 posts
 Online 

re: Is my avy gone?


He better be marrying that bitch





Back to top
Flair Chops
Miami (FL) Fan
boone county mating call
Member since Nov 2010
33563 posts
 Online 

re: Is my avy gone?


i'd have put an anchor baby in her by now





Back to top
Bama and Beer
Alabama Fan
Daphne, AL
Member since Oct 2010
61545 posts
 Online 

re: Is my avy gone?


First night me and her fricked I would have achieved that





Back to top
  Replies (0)
ReauxlTide222
Alabama Fan
St. Petersburg
Member since Nov 2010
9967 posts

re: Is my avy gone?


This is gonna be exciting...what's an anchor baby?





Back to top
Bama and Beer
Alabama Fan
Daphne, AL
Member since Oct 2010
61545 posts
 Online 

re: Is my avy gone?


I'll show her





Back to top
ReauxlTide222
Alabama Fan
St. Petersburg
Member since Nov 2010
9967 posts

re: Is my avy gone?


Haha oh lord...she's reading this!





Back to top
Bama and Beer
Alabama Fan
Daphne, AL
Member since Oct 2010
61545 posts
 Online 

re: Is my avy gone?


Ms 222, I want to impregnate you.

Tia

-b$b






Back to top
BarDTiger81
LSU Fan
nurfeast lowsyana
Member since Jul 2011
15639 posts

re: Is my avy gone?


Damn the Avy is gone again





Back to top
  Replies (0)


Back to top